DA hebben het ook wel eens fout
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

aikon schreef:IELSJJ klinkt erg dat het meisje contact wouw maken, misschien dat ze de radio te hard vond staan. Is het een nieuw of oud huis waar je in woont?

aikon schreef:IELSJJ klinkt erg dat het meisje contact wouw maken, misschien dat ze de radio te hard vond staan. Is het een nieuw of oud huis waar je in woont?
Gast9373 wat jij gedaan hebt is eigenlijk "gewoon" de pijn van je paardje in je op nemen. Wel fijn je paardje. Je stond op dat moment open voor haar pijn. Heb je zelf nog lang last gehad van het gevoel?
Wat het readen van zieke paarden betreft, ik heb een aantal keer van vrienden gehoort/gezien dat een voor da-tsen afgeschreven paarden, waar van ze het probleem niet konden vinden/genezen, door een reader op de goede weg geleid waren. Met samenwerking van da's die er voor open stonden. Deze paarden zijn weer gezond en leven nog steeds, dankzij het readen.

marleen_usar schreef:Als je ze wil begrijpen gaat dat je ook lukken, ze komen niet voor niets naar je toe.Vraag wat ze komen doen,je kan er erg veel aan hebben.
Of kunnen ze me ook begrijpen wanneer ik antwoordt in mijn hoofd, of erg zachtjes als ik bijvoorbeeld fluister?
. Heb heel veel spijt dat ik er niet naar geluisterd heb.
erbij.
. Het is voor mij heel belangrijk dat ik vrolijke mensen om me heen heb. Als mensen verdrietig zijn dan word ik dat ook. ielsjj_ schreef:marleen_usar schreef:Als je ze wil begrijpen gaat dat je ook lukken, ze komen niet voor niets naar je toe.Vraag wat ze komen doen,je kan er erg veel aan hebben.
Nouja ik weet niet of ik haar weer zal horen...
En hoe moet ik dan zoiets benaderen? Want mijn ouders zitten vaak gewoon in de kamer (zit zelf vaak in de keuken), dus een eindje verder...zullen ze wel vreemd staat kijken als ik hard op tegen iets praatOf kunnen ze me ook begrijpen wanneer ik antwoordt in mijn hoofd, of erg zachtjes als ik bijvoorbeeld fluister?
Maar vroeger hoorde ik nog wel eens verhalen over glaasje draaien en geesten oproepen enz. Maar ook dat er slechte geesten bestonden? Daar heb ik al helemaal geen behoefte aan
ielsjj_ schreef:Nouja ik weet niet of ik haar weer zal horen...
En hoe moet ik dan zoiets benaderen? Want mijn ouders zitten vaak gewoon in de kamer (zit zelf vaak in de keuken), dus een eindje verder...zullen ze wel vreemd staat kijken als ik hard op tegen iets praatOf kunnen ze me ook begrijpen wanneer ik antwoordt in mijn hoofd, of erg zachtjes als ik bijvoorbeeld fluister?
haha daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Denk dat ik zelf ook niet terug zou gaan praten. Andere mensen die het zien denken al snel dat er wat mis is met je. Misschien gewoon een keer fluisteren? Dat kunnen je ouders echt niet horen. 
) dat ik wel een beetje het onderwerp kan vinden als iemand daar heel sterk aan denkt