Er is echter een plan dat al wel vorm aan heeft genomen, ik ga namelijk een jaartje (of langer) richting Australie en het plan is om daar eerst 3 maanden te werken voor wat zakcentjes en om me daarna voor een half jaar 'geheel' van de samenleving te onttrekken. In dat halve jaar wil ik van Alice Springs naar Melbourne lopen en in de tussentijd wil ik in mijn eigen behoefte voorzien. Ik wil mijn eigen vuurtjes maken, mijn eigen voedsel vinden en bereiden, ik wil mijn eigen weg vinden en ik wil mijn eigen vlees en vis vangen en bereiden. Dit wil ik niet doen met luxe, maar zoals het vroeger allemaal ging. Alhoewel dat natuurlijk ook niet helemaal klopt, aangezien ik wel een mooie backpack heb met bijbehorende spullen. Maar een GPS zal je in mijn tas niet vinden bijvoorbeeld, daar heb ik een kompas en kaart voor. En dan kan ik ook eindelijk eens die klok aan de kant leggen, wat moet dat heerlijk zijn

Maargoed, dus, ik dacht laat ik even hallo zeggen, misschien kan ik jullie helpen om het stof van het topic te blazen?