Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Verstandig afvallen voor Jojo-ers 4.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:28

Airborn, krijg je niet onwijs veel reacties dan? Dat motiveerde mij 2 jaar geleden echt enorm! Maar daardoor werd ik ook weer (te) makkelijk..

Net gesport, ging lekker! Merk alleen wel dat ik door het fitnessen (zwaar) niet echt afval in kilo's, maar dat is eigenlijk ook wel goed.. Hoop dat het binnenkort in cm's te merken is. Ga het iig zo wel een poos proberen..

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:34

Relaxed, krijg idd heel veel reacties dat ik er super uit zie en of ik zo ben afgevallen, dus dat is wel heel erg gaaf moet ik zeggen!
Het scheelt wel dat ik foto's heb van hoe ik er weer (ongeveer) uit wil zien, en dat ik nog oude broeken heb waar ik weer in wil passen. Maar voor ik zover ben, dat duurt nog wel ff :P

Wat ook niet helpt, is dat mn spijkerbroeken atm echt zo verschrikkelijk lelijk zitten... Zo veel te wijd en te groot, dat zelfs met riem het echt geen porum is, en ik me atm dus niet echt leuk kan kleden:S Ze zitten zo wijd dat ik er zelfs dikker door lijk! Maarja, om nu nieuwe spijkerbroeken te kopen terwijl er nog 12 kilo af gaat, das ook weer zo zo wat :P

Ik viel trouwens in het begin door het fitnessen ook niet af. Pas na maand of 2 ging dat qua gewicht echt effect hebben, maar toen ging het ook opeens lekker vlot :D
En, mn conditie is van "matig" naar "ruimvoldoende" gegaan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:36

Gewoon toch een tussenmaat kopen Airborn! Desnoods bij de C&A of zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:38

Ja dat van die te grote kleren herken ik ook, voelde me echt zo'n voddenbaal soms en weinig sexy.. Nieuwe kleren shoppen was wel super! Kleinere maten! :P Maar ja, hele garderobe in 1 x aanschaffen is duur, dus ik deed gewoon af en toe iets nieuws en langzaam de écht te grote kleren naar boven in de kast..

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:41

C&A broeken kom ik niet in:P Heb een figuur met dikke bovenbenen, flink achterwerk, brede heupen, en zelfs toen ik 97 kilo was nog een redelijk slanke taille... Is echt hell om met mijn figuur broeken te kopen, want ze passen of niet om mn bovenbenen en kont, of zijn veeeeeelll te wijd in mn taille... Echt drama. Dus zijn het eigenlijk altijd dure broeken, en dat vind ik beetje zonde als ze toch binnen paar maand weer niet passen :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:42

Kijk eens bij bonprix.nl? Ik heb hetzelfde probleem met mijn dijen, maar die broeken passen me vaak wel redelijk :j

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:45

Online bestellen durf ik eigenlijk niet, aangezien ik geen flauw benul heb wat mn maten zijn atm:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:47

Meestal staan daar de maten in centimeters geloof ik ook wel vermeld...

Weet je, het is gewoon zonde om in deze broeken te lopen... het werkt absoluut niet motiverend voor je :n

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 14:52

Dat is waar. Ga wel dinsdag shoppen met mn moeder. Dus hopelijk wil die me sponseren voor een nieuwe broek ;)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 15:13

Jetske schreef:
Ik heb even een gigantische dip. Is het raar dat ik me van de week gewoon accepteerde dat ik wat over kilo's heb en nu walg ik van mezelf en mag het er het liefst van mij gelijk af zijn.

Zo'n dip heb ik ook vaak hoor! de ene keer heb ik echt geen zin om moeite te doen om af te vallen, en de dag erna bedenk ik hoe stom het was om dat te denken en heb ik zin om gelijk weer af te vallen.. ben nu eigenlijk pas sinds 2 weken bezig, ook al voor de feestdagen maar toen kwam ik weer 3 kilo aan :( maar gewoon positief blijven denken :)

na de lunch (12;00) heb ik niks meer op, net 1 uur gefitnesst. relaxed wat doe jij precies met fitness dan?
ik doe ong 20 minuten cardio en dan een half uur kracht (vooral buik billen armen en benen.. rug pak ik ook mee) maar ik doe alles wel best zwaar :P
dus ik verwacht ook niet dat ik het in de kilo's ga zien maar meer in het vet wat spier word! dat vind ik ook helemaal niet erg. ik heb echt van die kipfilet bovenarmen en benen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 15:38

Ik ga eerst 10 minuten ofzo op de crosstrainer of fiets als warming up. Dan ga ik langs de apparaten.. Weinig herhalingen en veel gewicht en probeer dan van alle lichaamsdelen wat te doen.. Dus armen, benen, buik, rug.. Ben ik ongeveer 3 kwartier mee bezig en dan ga ik nog iets van 20 minuten op de loopband (stevig lopen) of de crosstrainer of de fiets.. Cardio kun je ook beter na de kracht doen, als je na de krachttraining cardio gaat doen gaat je lichaam sneller (of al meteen) over op vetverbranding.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 15:50

oke dan! dat wist ik niet, dan gaat mn schema veranderen naar opwarming cardio-kracht-cardio haha! thanks

Ik ga zo een eitje bakken op een volkoren boterham, en dan moet ik werken tot 18.30
als avond eten word het geloof ik aardappelkroketjes met groenten en nog iets..

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 15:55

ik doe aan sport eigenlijk alleen 2 a 3 keer per week op de hometrainer en paardrijden.
(met die hometrainer pas sinds deze week)
volgens mij doe ik dan wel echt veel minder dan andere hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 15:58

Ik doe op het moment nog helemaal niet aan sport :o hoogstens wat boksen met de Wii (is goede cardio!)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 16:12

zooo ik heb mn eitje naar binnen gewerkt haha, gebakken met ham en kaas op 2 volkoren sneetjes brood. en een kop biologische soja melk.
wel een calorien bom maar ik heb energie nodig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 16:24

Nou ik weet wel dat paardrijden een prima sport is om af te vallen.. Toen ik in 2008 nog fanatiek paardreed viel ik super makkelijk af.. Eind 2008 gestopt en vorig jaar kwam net zo makkelijk weer aan :( De afvalpogingen die ik toen deed wouden ook gewoon niet.. Als ik mijn opleiding zo goed als af heb ga ik weer paardrijden, heerlijk en veeeeeel leuker dan de sportschool :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 16:28

Marije__ schreef:
oke dan! dat wist ik niet, dan gaat mn schema veranderen naar opwarming cardio-kracht-cardio haha! thanks

Ik ga zo een eitje bakken op een volkoren boterham, en dan moet ik werken tot 18.30
als avond eten word het geloof ik aardappelkroketjes met groenten en nog iets..

www.slank-en-sterk.nl, hier staat het principe wel uitgelegd :)

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:15

dankje!

avond eten: gekookte doperwtjes en worteltjes, 6 aardappel kroketjes, sla en 3 visticks. straks nog een kom magere yoghurt voordat ik naar de stad ga

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 20:46

HA ja Buckje ik ook hier.
Misschien kan ik hiet nuttige tips vinden om af te vallen.
Dat Sonja bakkeren houd ik echt niet vol, mijn man houd ook van die lekkere ongezonde dingen, dus ja vraagt ook altijd, wil je ook een chippie of stukje kaas of iets anders dergelijks slechts.

Nu zeg ik al 2 maanden nee dank je, maar soms, gaat het nog mis.
Ben al wel afgevallen, maar nog lang niet genoeg !!

Dipje ? ja zoals jullie al schrijven , heb ik ook last van, ga 1x per week op de weegschaal staan, behalve als ik een dag gezondigd heb, dan stel ik het maar even 2 dagen uit hoor !

Vanavond wel gezond weinig op mijn bord gelegd, en nu ook geen honger, drink meer water, en dan zit je wel vol .........klots...........klots.............klots :o

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:05

Beetje rare dag vandaag, na het ontbijt snel weer mijn bed ingekropen vanwege hoofdpijn.

o: 2 boterhammen met 2 plakken ontbijtkoek
daarna lag ik in mijn nest tot 16:00 uur :o
t: 2 mandarijnen
a: lasagnette met mager gehakt en magere melk (in de hoop dat dat de calorieen een beetje zou drukken)

straks nog maar een snackje..
Morgen moet ik echt een keer op de weegschaal.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 21:09

Mijn eetschema 2day:
O: 2 cracottes volkoren met slankie en een manderijn met een glas vivit.
T: Manderijn en eierkoek.
M: 2 bruine broodjes van de bakker met niks.
T: Between muesli reep chocola.
A: Macaroni

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 09:58

Nog geen vroege vogels hier ?

Maar hier komt ie *\o/* *\o/* *\o/*
vanochtend zei de weegschaal 86.1 ! das toch al mooi 1.9 kg minder !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 10:04

*vroege vogel meldt zich*

Goed zoooo!!!! Trots op zijn hoor!

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 11:34

Zo gister hectische dag gehad moest oververwacht met dochtertje naar EHBO dus is een beetje een rare eetdag geweest.

Gister:
O: niets
T: niets
L: VK met jam glas jus
T: 2 kiwi's
D: maaltijdsalade met krieltjes, tonijn, ui, ijsbergsla en honging mosterd dressing
T: bakje magere yoghurt

Vandaag:
O: cracker rosbief met beker optimel
T: appel
L: VK pistolet met ei en rosbief, opkikker
T: bakje yoghurt
D: aardappelpuree, rooie kool, tartaartje
T: bakje light zoutjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 11:38

Jeetje Iris, hopelijk niks ernstigs?