Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:Britt is nu 9,5 maand.fijn cyn!
hoe oud is britt? als jij er vanaf wilt en britt toch niet is het toch een kwestie van doorzetten voor jou (jullie) vrees ik...
WowAmigo schreef:ach ja, ik merk toch ook dat sommige ouders dingen anders oppakken dan ik, die lieten hun paar weken oude baby beneden in de kamer liggen huilen omdat ze moest leren doorslapen (scheen overigens wel te helpen) maar ik kan dat echt niet over mijn hart verkrijgen. Ik heb ook nachtvoeding gegeven tot wanneer ze het wilden en mijn 3,5 jaar oude peuter ligt bij ons op de kamer terwijl er ouders zijn die dat absoluut niet willen en doen! ...
benangelique schreef:rooming in is iets wat altijd nog gerealiseerd kan worden toch? als ik me er niet fijn bij voel dat guppie in het eigen ledikantje ligt is er zo geswitched!
WowAmigo schreef:Ja, wij eigenlijk ook wel, haha, maar ze werd eeeelke nacht wakker, vaak in paniek en terugleggen resulteerde in gerust urenlang krijsen. Ik liep werkelijk op mijn tandvlees (zusje sliep ook nog niet altijd door) en was er even helemaal klaar mee. Sinds we haar bij ons hebben liggen laat ze zich veel beter naar bed brengen en ze slaapt gewoon door. Af en toe mompelt ze "mama, instoppen!" en voor de rest horen we d'r niet meer. Ik ben na 3 jaar eindelijk een beetje bijgeslapen...
Dus eigenlijk ook niet helemaal onze eerste keus, maar als je zo afgedraaid bent dan probeer je eens wat en wat mij betreft slaapt ze er nog een jaar zo. Wil ook wel eens bijslapen!!
En voor de rest, ik denk ook wel dat het moeilijker voor mij was om de kids ergens anders neer te leggen dan voor de kids zelf...