wauw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natje_Spirit schreef:Je kunt zelf wisselen, zeker een navelpiercing die zijn namelijk het gemakkelijkste. Maar soms krijg je hem niet los (meestal draai je dan gewoon aan de verkeerde kant zoals Paljassofie) maar hij kan ook echt vastzetten en dan is het wel gemakkelijker als je het door je piercer laat doen
Even over het prikje, ik ben doosbang voor naalden, zeker als ik een prik moet hebben... Maar ik heb wel 2 piercings, 2 paar oorbellen, 1 tattoo (+ bijna een 2de) en ik heb nog 3 piercings gehad maar die zijn eruit. Het prikje voel je maar heel even en dan zie je die piercing daar zitten, dan denk je echt wel dat klein prikje is het echt waard
Dat is helemaal anders dan een prikje voor een spuit
knabbelgirl schreef:Natje_Spirit schreef:Je kunt zelf wisselen, zeker een navelpiercing die zijn namelijk het gemakkelijkste. Maar soms krijg je hem niet los (meestal draai je dan gewoon aan de verkeerde kant zoals Paljassofie) maar hij kan ook echt vastzetten en dan is het wel gemakkelijker als je het door je piercer laat doen
Even over het prikje, ik ben doosbang voor naalden, zeker als ik een prik moet hebben... Maar ik heb wel 2 piercings, 2 paar oorbellen, 1 tattoo (+ bijna een 2de) en ik heb nog 3 piercings gehad maar die zijn eruit. Het prikje voel je maar heel even en dan zie je die piercing daar zitten, dan denk je echt wel dat klein prikje is het echt waard
Dat is helemaal anders dan een prikje voor een spuit
Nou ik krijg de mijne dus met geen mogelijkheid loswelke kant ik ook opdraai, zowel boven als onder niet
xDramaQueen schreef:balletje heeft ook een afmeting he, je hebt 5,4 en 3 mmmisschien is het balletje iets groter?
xDramaQueen schreef:hou gewoon altijd in gedachten dat het veel pijn doet, dan kan het alleen maar meevallen, omgedraaid is namelijk minder leuk, denken dat het niet zo'n pijn doet en dan door de grond zakken.
nOukiee_ schreef:Je tongweb is echt gaaf!!
Heb je hem al lang?
ingetarita schreef:nOukiee_ schreef:Je tongweb is echt gaaf!!
Heb je hem al lang?
ik heb hem nu 2 weken denk ik...hij was echt heel braaf.. kon alleen niet zoenen in het begin.. ik heb een 1.2 mm/8mm staafje alleen heeeel irritant dat je er niet bijkan..mn bolletje was los maar je kan hem zelf niet vastdraaien omdat je er niet bijkan
. Ondanks dat me tepelpiercing best deed met het zetten voelde ik van deze helemaal niks