Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steffie89 schreef:Hmm, ik weet nog niet wat ik ga eten.
Ik heb courgette, paprika, champignons, tomaten, uien en tofureepjes gehaald.
Hier wil ik iets lekker van maken.. maar wat..
Kan je courgette ook op de grill plaat bakken>
MamaMiesje schreef:Steffie89 schreef:Hmm, ik weet nog niet wat ik ga eten.
Ik heb courgette, paprika, champignons, tomaten, uien en tofureepjes gehaald.
Hier wil ik iets lekker van maken.. maar wat..
Kan je courgette ook op de grill plaat bakken>
Ik zeg: allemaal bij elkaar in de wok donderen en lekker bakken met een beetje olie en kruiden of een wokolie met smaakje
MamaMiesje schreef:Ik ga lekker een zalmmoot onder de grill gooien en voor de mannen heb ik speklappen
Steffie89 schreef:MamaMiesje schreef:*Voelt weer een tirade van benangelique aankomen*
Haha, ik dacht het zelfde.. Maar gelijk heeft ze wel.
Je kan niet gezond leven op 1000 calorien per dag
@Isabonny, wat voor sport doe je? Hoe ziet je eetschema eruit?
Steffie89 schreef:MamaMiesje schreef:Ik ga lekker een zalmmoot onder de grill gooien en voor de mannen heb ik speklappen
Heb je zo'n grill ijzer? Wij hebben een ingebouwde grill rooster in de keuken, maar daarbij breekt mijn zalm meestal doormidden. Dus dan kan ik de hele plaat uit elkaar halen.. Dus ik gooi hem meestal in de stoomoven, dan is die ook nog eens lekker mager
Steffie89 schreef:Je moet echt 6 maaltijden per dag eten. 3 hoofmaaltijden en 3 bijgerechten. Je ziet hier regelmatig verschillende (goede) daglijsten voorbij komen. Je moet ook denken aan dingen als zuivel.
Daarbij denk ik dat je je hoofdgerechten ook echt aan moet gaan passen. Braadworst in bijvoorbeeld erg vet. Kan je niet met een dietiste gaan praten en zo een gevarieerd schema maken?
Light limo mag dan wel light zijn, maar ook hier moet je mee oppassen..
Daarbij beweeg je wel voldoende maar ik zou ook andere sporten gaan doen. Nu werk je voornamelijk aan je conditie, of je moet echt rustig fietsen. Maar je moet echt aan je verbranding gaan werken
Iris1702 schreef:Hallo schema van vandaag:
O: Krentenbol, glas optimel
T: appel
L: cracker smeerkaas, cracker ham, 250 gram magere vruchtenyoghurt
T: vk boterham jam
D: Maaltijdsalade (met zalm, pasta, sla en lekkere dressing)
T: ??