En appeltaart... hahaha
je zal het maar hebben
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moet ik het brood wel heel raar vasthouden, dus ik kies liever voor jam of kaas
óf jam óf kaas 
Welshcobfan schreef:Ik ben er nog niet achter of mijn fileparkeren nou een angst is of een fobie: het is iig erg genoeg om voor mij niet auto te rijden![]()
Behalve als het moet (omdat mijn vriend bv té moe is, dus dan is het gevaarlijk) en dat ik echt moet weten dat ik er normaal kan parkeren. Anders begin ik er niet aan![]()
Ik was de laatste keer ook echt onaangenaam verrast, want mijn vriendin zei dat je er goed kon parkerenNou, écht niet!
heb m even 10 meter verderop gesleurd en met een grote boog om het levende standbeeld heen gelopen .. joyfordogs schreef:Zinn schreef:dat heb ook...ik kan me in heel mijn leven maar 3 keer herinneren dat ik heb moeten overgeven, bewust dan. En ik ben 22
tja, heel herkenbaar, en toch ben ik er dagelijks mee bezig. Heel vervelend.
Ik weet zelfs nog hoe oud ik was toen ik overgaf en wat ik gegeten had enzo. Heel irritant.
Ik hoop dat je het niet in die mate hebt als ik heb (gehad) want das is verre van grappig.
er is een site over, http://www.emetofobie.nl
een vriendin vertelde me dat het die naam had, ik vond het fijn om te lezen dat het iets is wat echt bestaat en dat meerdere mensen er last van hebben.
em_papillon schreef:Ja.. alleen worden ze hier thuis boos als ik er wat van zeg.. dus ik probeer tijdens het eten altijd te zorgen dat ik ook eet wanneer iemand iets in zn mond stopt.. Maar als ik bijvorobeeld eerder klaar ben kan ik iedereen wel voor zn *** slaan...Echt een ramp!! Helemaal wanneer iemand in de bus een broodje eet ofzo... gooor!!

Zinn schreef:Welshcobfan schreef:Ik ben er nog niet achter of mijn fileparkeren nou een angst is of een fobie: het is iig erg genoeg om voor mij niet auto te rijden![]()
Behalve als het moet (omdat mijn vriend bv té moe is, dus dan is het gevaarlijk) en dat ik echt moet weten dat ik er normaal kan parkeren. Anders begin ik er niet aan![]()
Ik was de laatste keer ook echt onaangenaam verrast, want mijn vriendin zei dat je er goed kon parkerenNou, écht niet!
dit heb ik ook, maar ik prent mezelf dan in dat er altijd wel ergens gewoon te parkeren is, dan maar een straat extra wandelen. Er zijn zat mensen die dat doen, die niet goed kunnen fileparkeren, maar die hebben er gewoon geen angst voor! Of ik ga een blokje om en tegen dan zijn er mss 2 plaatsen achter elkaar vrij, dan kan je er zo inrijden. En eruit is bij mij gelukkig geen probleem, dat lukt altijd wel.
Dus als ik wel met de auto naar een tentamen ga, ga ik ruim op tijd weg zodat ik als het nodig is verder kan parkeren 
Sta altijd te ver van de stoep af en ben dan 15 minuten bezig met de auto goed te zetten omdat ik met het sturen etter
Mereltje schreef:Houten ijsstokjes... Brrr
Ik krijg er al kippenvel van als ik er aan denk
En idd op slakken staan gets wat vind ik dat zielig 

opmerking dat ik te ver van de stoeprand stond, maar nog net geslaagd
daarna nooit meer gedaan
Ik kan het alleen goed inschatten met die paaltjes van de rijschool , en ja, die zijn er dus niet in het gewone verkeer, dan raak ik helemaal in de war met het sturen idd!
De volgende keer probeer ik het wel weer, maar wel met iemand ernaast die mij even kan helpen met welke kant ik moet opsturen