Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Samir schreef:Anorexia Atlethica zo uit mijn hoofd?
Ik meld me ook! Niet zozeer voor de kilo's, maar voor die paar centimeter voor de zomer. Winterbuikje mag er weer af!
Da's toch dat je extreem gezond eet, omdat je bang bent aan te komen?
Stond tijdje terug in een glamour oid, was best wel interessant om te lezen.
Colorado schreef:Dat zijn gewoon meerdere mensen met anorexia bij elkaar op een site die dus ong hetzelfde doen als wij, alleen dan in zeer extreme vorm en die het slecht vinden als ze 2 boterhammen op hebben op 1 dagEn vaak zijn er ook berichten van hun 'beste vriendin' mia of ana die ze verteld wat goed en slecht is.
ZusJacobs schreef:Een vriendin van mij heeft/had anorexa, of denkt het te hebben (beetje vreemd geval dit, maar ze 'doet' als of ze het heeft maar uiteindelijk eet ze toch heel veel. ik denk dat ze er meer mee probeert op te vallen ofzo..) en die wees mij een keer op zo'n site, ik was alleen al geshocked van de foto'sdat je dat mooi kan vinden.. Er stonden dingen op zoals: probeer elk moment te bewegen, zoals tikken met je vinger of bewegen met je benen als je zit etc.. en ook kots mogelijkheden, echt dat het zo ver kan komen echt erg! Ik zou er zelf dus NOOIT aan beginnen!
Colorado schreef:ZusJacobs schreef:Een vriendin van mij heeft/had anorexa, of denkt het te hebben (beetje vreemd geval dit, maar ze 'doet' als of ze het heeft maar uiteindelijk eet ze toch heel veel. ik denk dat ze er meer mee probeert op te vallen ofzo..) en die wees mij een keer op zo'n site, ik was alleen al geshocked van de foto'sdat je dat mooi kan vinden.. Er stonden dingen op zoals: probeer elk moment te bewegen, zoals tikken met je vinger of bewegen met je benen als je zit etc.. en ook kots mogelijkheden, echt dat het zo ver kan komen echt erg! Ik zou er zelf dus NOOIT aan beginnen!
Ok, apart verhaal van je vriendin? Maargoed, als ze dus gewoon eet, is er niet zoveel aan de hand toch? Behalve dan met haar gedachtegangen
Jaa, ik heb ook een keertje even gekeken, ik vond het echt eng gewoon
Héé wiskybokjes, ben jij met passoa naar reelaer geweest?Of is het een paardje van reelaer? Ik ga daar al 4 jaar elke jaar op trektocht, dit jaar weer, in de laatste week
Nueve schreef:Ja dacht ik al wel.
Ik ben de laatste tijd zó misselijk 's ochtends. Krijg dan echt niks weg. De rest van de dag heb ik dat nog steeds, maar in mindere mate. Is echt niet meer leuk nu!
Colorado schreef:Aai dat is wel poedersuiker idd
Hoe komt dat dan? Of weet je dat zelf ook niet?
Tof, reelaer is echt leukIk heb 2 jaar op twister gereden, 1 jaar op merlot en 1 jaar op scotch, weet niet of je weet welke paardjes dat zijn? Was iig heel erg leuk
Was de eerste keer op twister nog gevallen in de grote wei, met dat racen zeg maar. We gingen weg van die groep, dachtie opeens, goh laat ik bokken en vol op de rem gaan met mijn hoofd op de grond. Gevolg -> mijn voeten in de lucht, bleek zó grappig te zijn
En ik met mijn hoofd 2 meter over de grond geschuurd, dikke schaafwond en kon meer dan een week mijn hoofd niet meer rechthouden
Bleek ook héél erg grappig te zijn
Heel pijnlijk met rijden trouwens, hebben nog een keer een halfuur stil gestaan doordat ik een asperientje wou en daarna niet meer op kon stijgen