Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:13

Dat zijn gewoon meerdere mensen met anorexia bij elkaar op een site die dus ong hetzelfde doen als wij, alleen dan in zeer extreme vorm en die het slecht vinden als ze 2 boterhammen op hebben op 1 dag ;) En vaak zijn er ook berichten van hun 'beste vriendin' mia of ana die ze verteld wat goed en slecht is.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:14

wat gaan jullie snel zeg :')

Bij mij gaat het wat minder.. tja het is weekend..
heb wat chips op en gister ijs etc.
hoop dat het door de weeks weer wat beter gaat.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:15

Rebeccaa schreef:
Samir schreef:
Anorexia Atlethica zo uit mijn hoofd? :+

Ik meld me ook! Niet zozeer voor de kilo's, maar voor die paar centimeter voor de zomer. Winterbuikje mag er weer af! :D

Da's toch dat je extreem gezond eet, omdat je bang bent aan te komen?
Stond tijdje terug in een glamour oid, was best wel interessant om te lezen. :j

Ja ook, maar vooral het blijven sporten en sporten en sporten... Ipv het uit te kotsen gaan ze sporten om het eten er weer af te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:16

Colorado schreef:
Dat zijn gewoon meerdere mensen met anorexia bij elkaar op een site die dus ong hetzelfde doen als wij, alleen dan in zeer extreme vorm en die het slecht vinden als ze 2 boterhammen op hebben op 1 dag ;) En vaak zijn er ook berichten van hun 'beste vriendin' mia of ana die ze verteld wat goed en slecht is.

Ja klopt.
Die mensjes eten 1 cracker overdag en drinken verder kei veelw ater enzo..
}:0

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:16

Een vriendin van mij heeft/had anorexa, of denkt het te hebben (beetje vreemd geval dit, maar ze 'doet' als of ze het heeft maar uiteindelijk eet ze toch heel veel. ik denk dat ze er meer mee probeert op te vallen ofzo..) en die wees mij een keer op zo'n site, ik was alleen al geshocked van de foto's :oo dat je dat mooi kan vinden.. Er stonden dingen op zoals: probeer elk moment te bewegen, zoals tikken met je vinger of bewegen met je benen als je zit etc.. en ook kots mogelijkheden, echt dat het zo ver kan komen echt erg! Ik zou er zelf dus NOOIT aan beginnen!

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:17

ik zou niet eens te weinig kunnen eten, laatst toen ik ziek was, kon ik gewoon niks naar binnen krijgen, en toen durfde ik niet meer alleen uit m'n bed, te bang om flauw te vallen omdat ik honger had. :=

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:17

Die Zebrahead is toff! Ik zit nu zo'n nummer te luisteren into you ofzo, met stukjes concert erbij, hele publiek gaat los, echt geweldig! :D

Heb net trouwens macaroni op, zó lekker :9

Samir

Re: Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:18

Als ik te weinig eet wordt ik altijd misselijk, en ik haaat misselijk zijn dus ik eet nooit te weinig haha.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:19

Jaa precies, ik wordt ook altijd misselijk en flauw van te weinig eten :') En ik heb dan bijna geen energie meer, en ik kan daar echt niet tegen, ik ben niet zo goed in stil zitten, en nja, dan kan ik dus niet zoveel bewegen. Zóo frustrerend :+
En ik wordt niet zo snel misselijk van teveel eten :+ Behalve dus als ik in anderhalf uur een hele grote schaal popcorn in mijn eentje naar binnen ga zitten werken _O-

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:21

Als ik genoeg heb gegeten tot dat ik niet meer kan, dan voel ik me altijd zo dik..

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:21

ZusJacobs schreef:
Een vriendin van mij heeft/had anorexa, of denkt het te hebben (beetje vreemd geval dit, maar ze 'doet' als of ze het heeft maar uiteindelijk eet ze toch heel veel. ik denk dat ze er meer mee probeert op te vallen ofzo..) en die wees mij een keer op zo'n site, ik was alleen al geshocked van de foto's :oo dat je dat mooi kan vinden.. Er stonden dingen op zoals: probeer elk moment te bewegen, zoals tikken met je vinger of bewegen met je benen als je zit etc.. en ook kots mogelijkheden, echt dat het zo ver kan komen echt erg! Ik zou er zelf dus NOOIT aan beginnen!

Ok, apart verhaal van je vriendin? Maargoed, als ze dus gewoon eet, is er niet zoveel aan de hand toch? Behalve dan met haar gedachtegangen :=

Jaa, ik heb ook een keertje even gekeken, ik vond het echt eng gewoon :\

Héé wiskybokjes, ben jij met passoa naar reelaer geweest? :D Of is het een paardje van reelaer? Ik ga daar al 4 jaar elke jaar op trektocht, dit jaar weer, in de laatste week :D
Laatst bijgewerkt door Colorado op 05-04-09 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:23

Wat zijn dat dan voor site's? Ook forums ofzo? Nog noooit een gezien. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:23

MarvanTom schreef:
Mijn mening is dat 14-jarigen beter NIET aan een dieet gaan. Blijft MIJN mening he?
Anorexia en boulimia en je hebt er nog 1, is toch niet gezond?

Binge Eating Disorder (BED). Eetbuien zonder compensatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:24

Colorado schreef:
ZusJacobs schreef:

Ok, apart verhaal van je vriendin? Maargoed, als ze dus gewoon eet, is er niet zoveel aan de hand toch? Behalve dan met haar gedachtegangen :=

Jaa, ik heb ook een keertje even gekeken, ik vond het echt eng gewoon :\

Héé wiskybokjes, ben jij met passoa naar reelaer geweest? :D Of is het een paardje van reelaer? Ik ga daar al 4 jaar elke jaar op trektocht, dit jaar weer, in de laatste week :D

Lichamelijk niet, maar psychisch des te meer. Er moet toch een rede zijn voor zo'n schreeuw naar aandacht. (Zo komt het op mij iig over.)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:25

Ja, dat bedoelde ik ook inderdaad ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:26

Samir schreef:
Wat zijn dat dan voor site's? Ook forums ofzo? Nog noooit een gezien. :+

Site's met jonge meisjes die elkaar aanmoedigen en steunen om af te vallen, om een wandelend skelet te worden..
Met forum vaak ja :j

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:27

Colorado schreef:

Ja ben daar met Passoa heen geweest vorig jaar :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:27

Ja dacht ik al wel. :)

Ik ben de laatste tijd zó misselijk 's ochtends. Krijg dan echt niks weg. De rest van de dag heb ik dat nog steeds, maar in mindere mate. Is echt niet meer leuk nu! :7

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:28

Nueve schreef:
Ja dacht ik al wel. :)

Ik ben de laatste tijd zó misselijk 's ochtends. Krijg dan echt niks weg. De rest van de dag heb ik dat nog steeds, maar in mindere mate. Is echt niet meer leuk nu! :7

Heb ik ook een tijdlang gehad..
Met eten moet ik veel afwisseling hebben 's ochtends anders kots ik zowat alles weer uit. Nu gaat het opzich wel maar ben nog echt vaak misselijk.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:31

Dat is vervelend hé! Want je wil wel gewoon kunnen eten voor de energie e.d. Ja ik eet al jaren magere yoghurt met beetje crunchy 's ochtends. Maar ik ben nogal moeilijke eter, lust amper broodbeleg.
Ik gooi het maar op de weersverandering.. :')

Morrow_Less

Ik hoop dat het snel beter gaat :)

Colorado

Aai dat is wel poedersuiker idd :=
Hoe komt dat dan? Of weet je dat zelf ook niet? :+

Tof, reelaer is echt leuk :D Ik heb 2 jaar op twister gereden, 1 jaar op merlot en 1 jaar op scotch, weet niet of je weet welke paardjes dat zijn? Was iig heel erg leuk :P Was de eerste keer op twister nog gevallen in de grote wei, met dat racen zeg maar. We gingen weg van die groep, dachtie opeens, goh laat ik bokken en vol op de rem gaan met mijn hoofd op de grond. Gevolg -> mijn voeten in de lucht, bleek zó grappig te zijn :') En ik met mijn hoofd 2 meter over de grond geschuurd, dikke schaafwond en kon meer dan een week mijn hoofd niet meer rechthouden _O- Bleek ook héél erg grappig te zijn :)) Heel pijnlijk met rijden trouwens, hebben nog een keer een halfuur stil gestaan doordat ik een asperientje wou en daarna niet meer op kon stijgen :')

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:34

Haha :P ja ik meld me ook :P ik wil er zo'n 10 kilo af hebben :D heb nu stage en er is al 4 kilo af *D
nog 8 te gaan ;( ag jaa.... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:36

Ik drink cola. ^)
Dat drink ik altijd als ik me gefrusteerd/boos voel. :') Moeder is fücking boos op me, en heb geen idee waarom :?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 19:36

Colorado schreef:
Aai dat is wel poedersuiker idd :=
Hoe komt dat dan? Of weet je dat zelf ook niet? :+

Tof, reelaer is echt leuk :D Ik heb 2 jaar op twister gereden, 1 jaar op merlot en 1 jaar op scotch, weet niet of je weet welke paardjes dat zijn? Was iig heel erg leuk :P Was de eerste keer op twister nog gevallen in de grote wei, met dat racen zeg maar. We gingen weg van die groep, dachtie opeens, goh laat ik bokken en vol op de rem gaan met mijn hoofd op de grond. Gevolg -> mijn voeten in de lucht, bleek zó grappig te zijn :') En ik met mijn hoofd 2 meter over de grond geschuurd, dikke schaafwond en kon meer dan een week mijn hoofd niet meer rechthouden _O- Bleek ook héél erg grappig te zijn :)) Heel pijnlijk met rijden trouwens, hebben nog een keer een halfuur stil gestaan doordat ik een asperientje wou en daarna niet meer op kon stijgen :')

:oo :(:)
ben jij vorig jaar geweest? Ik was in week 33