Had het eerst met french manicure gedaan, stond best wel chic, maar het ging er heel snel af
(de french manicure
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(de french manicure
) Colorado schreef:Beetje langer met glitternagellak en ''diamantjes'' op mijn duimenHad het eerst met french manicure gedaan, stond best wel chic, maar het ging er heel snel af
(de french manicure
)

ZusJacobs schreef:5 nagels zwart en 5 nagels rood
Nu best lang, niet iets over me vinger topjes laat maar zeggen.
Hoe doen jullie het eigenlijk met nagelak die er snel af gaat ?? (ik beet namelijk nagels en nu zit ik el telkens aan en tja haha )
en het is geen 'action' nagellak..
vandaag gaat het er alleen af en moet het plaats maken voor kerstmannentjes
Kun je daar, als het af is, een foto van neerzetten hier? Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet.
_Tara_ schreef:KerstmannetjesKun je daar, als het af is, een foto van neerzetten hier? Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet.
ZusJacobs schreef:5 nagels zwart en 5 nagels rood
Nu best lang, niet iets over me vinger topjes laat maar zeggen.
Hoe doen jullie het eigenlijk met nagelak die er snel af gaat ?? (ik beet namelijk nagels en nu zit ik el telkens aan en tja haha )
, niet zo lang want dat is irritant met paardrijden, nu zijn ze toevallig KNALKNAL roze maar dat gaat er vanavond nog af! haha zoveel mensen die dan naar je nagels kijken dus meestal geen nagelak
De ene weer lang, de andere weer erg kort. En de nagel van mijn duim is voor een groot deel ingescheurd. Bah dat doet pijn.