Spannend weer werken Lusitano. Klinkt wel als een toffe uitdaging.
En helemaal met je eens hoor, trails zijn echt heel tof! En die Meeko
Beterschap Tiggs
Lekker rondje weer Sv met goede afwisseling. En nieuwe schoenen
Toch apart hoe dat soms wisselt. Om die reden bestel ik eigenlijk nooit online.
Samantha_ schreef:Heb je nou veel voordeel van trail schoenen? Ik loop bos etc gewoon op mn normale schoenen altijd.
Ik wilde er ook nooit aan maar wat Sv zegt, in de modder is het wel echt een meerwaarde. De trail opde veluwe heb ik toen ook gewoon op mijn normale schoenen gelopen maar in Geldrop en Limburg was ik heel blij met mijn trailschoenen.
Goed bezig pie! Zolang je er van geniet en er plezier in hebt, dat is het belangrijkste.
Puera die warmte, tja. Wel prachtige plaatjes hoor!
BusyMissy schreef:Echt heel fijn dat de blessure mee lijkt te vallen Leonie, hopelijk wordt dat maandag bevestigd. Ik hoop dat je snel weer hersteld bent en het lopen weer lekker op kunt gaan pakken! Want niet hardlopen is voor jou gelijk aan straf geloof ik

Ja dat klopt wel een beetje, Zeker met dit weer wil ik gewoon echt heel graag.
Puera schreef:Hopelijk kom je meer te weten met de echo, Leonie, en valt het mee. Heb je nu nog veel last?
Het varieert een beetje. Wel heel duidelijk, hoe minder ik doe, hoe minder last. Opzich best logisch. Vandaag weer echt te veel gedaan dus dan heb ik non stop pijn eraan
Maarja eigenwijs... ik doe het mezelf aan. Ben heel benieuwd naar maandag. Wil gewoon graag weten wat de status echt is en het medische advies daarbij.
Wel is er echt heel duidelijk iets gaande. Op de dag van de rode pijl ben ik gevallen:

Het zou ook de ontstekingsremmers kunnen zijn die ik heb genomen. Daar heeft mijn lijf/darmsysteem een flinke tik van gehad. Ook bijster slecht geslapen de afgelopen 2 weken. Dus geen idee wat precies de bepalende factor is. Ben nog nooit zo laag geweest. Ik zie nu wel heel langzaam de trend omhoog dus hopelijk kunnen we weer naar groen met een blessure vrij been