Ik had gisteren gezien de voorspelling ook niet verwacht dat het nog zo mooi zou zijn qua weer vanmorgen. Zit net in de goede hoek van het land dit keer.
Hoe krijg je die vlinders er zo mooi op? Bij mij zijn ze altijd zo weg . Ziet eruit als een heerlijk rondje.
Ik ben naar stormpad Breeveen bij Leersum geweest. Gek genoeg nog niet eerder gedaan en was een leuk rondje. Coco is gek op klimmen dus die vond het ook leuk.
Ziet eruit als een leuk rondje Susan. Lizard, wat een hoop vlinders. Leuk. Faringo, dat was een fijne ochtend. Prima weer ja. Hier geen regen gehad trouwens.
Prachtige foto's weer, een vroeg rondje van Faringo, mooie luchten bij CoonArt, vlinders bij Lizard, SusanH een nieuw rondje met Coco en Bootsiebob ook lekker op pad geweest.
Vanmiddag met zoon wezen winkelen en gelijk een rondje door het centrum Dordrecht gemaakt.
Susan,wat leuk, dat ken ik nog niet. Wtb,die vlinders,mijn smartphone heeft een telelens,dan kan je iets meer afstand houden.
bootsiebob, natuurlijk ook weer mooie foto's. Wat jammer dat je elke keer natregent.
Shaddy82, Dordrecht ziet er ook leuk uit.
boedjang
Geplaatst: 08-07-25 06:07
Prachtig Lizard welke telefoon heb je maakt mooie foto's SusanH, ziet er als een prachtig gebied uit Bootsiebob bij jou zijn de kleuren altijd prachtig Shabby wat gaaf de muurschildering in dort. Ik was dagje onderweg mer vriendin naar paarden. we werden opgepikt..... Eerst met de pont en daar hondjes uit gelaten.
Daarna naar mijn stal Hondjes konden daar lekker liggen Toen door naar zomerland waar vriendin d'r paard staat. Mooie plek waar een groot deel afgezet is met een caravan en speelplaats voor honden. Dat kwam goed uit.
Al met al bijna 4 uur op pad geweest. Daarna moest ik werken. Lil heeft bijna hele dienst lekker buiten geslapen op werk