Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fenn schreef:Ik ben ondertussen op de 10 keer 1 minuut aangekomen. Deze keer vond ik ook zwaarder dan vorige week, zou het in het weer zitten? Met die korte tijden is nog niet echt iets te zien qua constante tempo's en ik ren ook heuvels op en af. Wel heerlijk om weer meer het bos in te gaanHertje gezien ook nog!
BeFunny schreef:Ja ik ben ook altijd een beetje jaloers op mensen die dichtbij het bos wonen. Want idd polder hier.
Maar toch kan ik ook hier genieten hoor van een loopje of een fietstocht. Maar wat zou het heerlijk zijn om bos in de buurt te hebben
Tiggs schreef:Ja we hebben hier nu wel het Bentwoud, maar dat is nog overduidelijk 'bomen bij elkaar in polder'.
De Reeuwijkse Plassen zijn wel mooi trouwens, maar die zijn voor jou niet echt in de buurt.
Tiggs schreef:Germie, het is steeds hetzelfde. Eerst gemiep dat je het leven niet meer ziet zitten omdat je door Covid-19 niet kunt reizen om te duiken, vervolgens ga je tegen alle adviezen in met betrekking tot het herstel van de hondenbeet en nu dit weer.
Open alsjeblieft een eigen topic. Iedereen is hier welkom (neem ik aan, ik ben hier ook maar binnen gevallen) maar het is niet bedoeld om hele pagina's te vullen met dagboekfragmenten.
suusje26 schreef:Iemand schreef het al, maar jullie gaan hard, zowel met het topic bullen als hartlopend! Lekker bezig hoor.
Ik kan niet bij blijven en op het moment ook niet veel hardloop gerelateerde zaken te delen. Vorig weekend nog wel een rondje in de Belgische Ardennen gedaan en lekker gewandeld. Helaas kreeg ik daar een borstontsteking en is hardlopen nu te pijnlijk, nu aan de AB en hopen dat het snel weggaat.
Germie, ik ga je maar negeren. Ik ben het eens met SV en een aantal anderen. Lijkt wel of je niet wil luisteren en alleen maar wil laten zien hoe zielig jij bent. Die opmerking over dikke vrouwen raakt mij ook persoonlijk en dat is de druppel voor mij.
Haha, Ninus, tijd voor een PR dan ook denk ik met de wind in de rug! Veel plezier.
Veel plezier met trailen RSLevi!
Rest ben ik kwijt..
Nog 2 dagen en dan vakantie! Heb het idee om elke ochtend de ronde met de hond hardlopend te gaan doen, is maar 3 km, maar toch.. leek me wel eens een leuke uitdaging.
BeFunny schreef:Heerlijk vakantie Suusje en leuke uitdaging.
RsLevi veel plezier met trailen. Zelf vind ik duinzand wel pittig is mul. Maar in de omgeving kun je dan ook kiezen om verharde paden te pakken dan is het wel te doen. Volgens mij kun je ook richting bosjes van pex en Poot in Den Haag. Ook leuk Haagsche en Clingendaalse bos te combinerenevt met de waalsdorpervlakte
BeFunny schreef:Meyendael is prachtig. En dat duinzand zeker ook nog heuvelop is ook zeker een goede training. En die kant op kun je ook mooi bos/duin/strand combineren maar dan zit je wel snel aan 12km denk ik. Ik heb daar vroeger veel paard gereden.