Gaaf Simone dat je weer bent gaan ballonvaren. Wil ik ook heel graag een keer doen!
Leuk dat je in de buurt was Gaucho. Is inderdaad een prachtig gebied. En Deventer op stelten ziet er ook leuk uit. En ook nog de Holterberg toe maar. Lekker rondje NL gedaan?
Cayenne, het was totaal niet fruk op Urk. Echt heerlijk. Alle toeristen gaan denk ik eerder naar Volendam. Ook leuk maar ik vond Urk echt leuker. Mooie foto's van de vogels en andere vliegediertjes!
Lizard je bent weer op bijzondere plekken geweest. Erg gaaf, vooral die trappen en wat grappig dat je mensen van jou foto's laat maken. Ik vroeg me ook al af of je soms met iemand samen was.
Ziet er inderdaad uit als een heerlijk ochtend Moonsparkle!
Dat Zandsculpturenfestijn ziet er cool uit marly! Diepenheim ziet er ook leuk uit. Jammer dat de hond zo reageert op paarden.
Lekker bijgeslapen Goof en weer genoten van de Veluwe zo te zien. Heerlijk. En leuk je rondje Harderwijk.
Je laten vervoeren is ook altijd een goed idee Faringo. Mooi plekje.
Wat leuk die zoo Cayenne!
Lekker wandelingetje Elmoo!
Balen van Corona Pien, maar geïsoleerde dingen buiten doen kan natuurlijk prima als je zelf fit bent. lekker rondje gefietst zo te zien. Fijn! je buitenkeuken is echt gaaf!
DideH ook lekker gewandeld. En brandnetels zijn stom....
Welkom Robin. Als je een keer wilt wandelen geef maar een seintje.
Wat zit je op een gave plek mandy. Veel plezier. Is de foto van jullie hotel?

Ik heb 2 keer genoten van de zonsondergang in Harderwijk dit weekend.
Vrijdag

en zaterdag

Zaterdag kwam er een Bokker op bezoek die altijd enthousiast reageert op mijn topics. Zaterdag mocht ze zelf een keer meegenieten. Rondje was totaal 10 km ongeveer. Ik heb gewandeld. Was een heerlijk rondje.

Ik heb ook nog goed nieuws over Penny. Simone had gelezen in dit topic dat mijn vriendin niet meer voor haar kan zorgen en appte mij hierover. Stiekem had ik al gehoopt dat ze het zou lezen

Dus 30 juli gaan we penny verhuizen naar Simone. Ik ben zooooo blij.