Fakewell schreef:Hey ik meld me ook weer..
Heb het een poosje rustig aan gedaan, ben door de medische molen gegaan en het blijkt dat mijn darmen in combinatie met mijn alvleesklier een bepaald stofje niet aanmaakt.
Nu heb ik medicijnen hiervoor gekregen en val ik langzaam maar zeker af. Nu had ik een vraag, want ik heb eigenlijk altijd wel striae op mijn onderbuik en bovenbenen gehad. Maar sinds ik afval komt er nieuwe striae aan slechts 1 kant van de bovenkant van mijn buik (links, qua hoogte 3 a 4cm boven de navel).
Ik heb daar nog nooit striae gehad.. En baal daar nu echt enorm van. Gezien ik de striae op mijn onderbuik in bikini nog goed kon verbergen door het slipje. Maar deze is een heel ander verhaal...
Herkent iemand dat? Of is dit een reden om wellicht naar de dokter te gaan? De buik is aan de bovenkant namelijk ook niet in CM toegenomen! Ben in 3 (bijna 4) maand nu 6kg kwijt.
Ik herken het niet. Als je twijfelt of vragen hebt, dan zou ik even contact opnemen met de huisarts...
Wel fijn dat je afvalt, maar toenemen in cm's is dan wel bijzonder. Reden om even te laten onderzoeken mijns inziens