secricible schreef:Alleen al als een bericht eindigt met “kopieren, plakken” weet je dat het flauwekul is.
Daar heb je gelijk in. Heb zelf het bericht niet op FB gezien overigens
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Moest hier stiekem wel om lachen
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1486692 ... hier-dicht
„Alles gaat hier dicht”, zegt de 37-jarige Bobby Kwakkel vanaf een terras in Ischgl. „We moeten noodgedwongen zaterdag al vertrekken.
Astorga schreef:Babootje schreef:Dit al gezien of heb ik er overheen gelezen? Kennisje van mij las dit op een facebook site.
BELANGRIJKE AANKONDIGING - CORONAVIRUS
Gisteravond uit eten gaan met vrienden, een van hun ooms, die is afgestudeerd met een masterdiploma en die in het Shenzhe...n Hospital (provincie Guangdong, China) heeft gewerkt, stuurde hem de volgende aantekeningen over Coronavirus voor advies:
[...]
VERSPREID HET WOORD - GELIEVE TE DELEN.
(Kopiëren, plakken.)
Heeft een hoop kenmerken van een hoax. Triest.
Zo niet, dan zie ik graag een bronvermelding van de beweringen.
Edit:
Voordat ik dadelijk ook een hoax heb gecreëerd: mijn bericht net over coronabestendige iglo's van bronwater en wc-papier was een grapje.
moonsparkle schreef:Heb een het idee dat heel veel Kamerleden dezelfde mening hebben qua de scholen, maar ik vindt het vooral zorgelijk dat het overkomt of ook niemand weet of we het aan kunnen qua zorg (apparatuur, bedden, personeel)
Babootje schreef:Moest hier stiekem wel om lachen
„Alles gaat hier dicht”, zegt de 37-jarige Bobby Kwakkel vanaf een terras in Ischgl. „We moeten noodgedwongen zaterdag al vertrekken.
elnienjo schreef:Babootje schreef:Moest hier stiekem wel om lachen
Ik hoop dat ze die mensen uit Ischgl verplicht in quarantaine laten gaan, want er zijn er al meer die daar zijn geweest en met corona terug kwamen.
PSvanLot schreef:Pepperrr schreef:Ziekenhuizen in Noord-Oost Brabant hebben alle geplande afspraken gecanceld. Alle tijd die ze hebben wordt gestoken in de Corona-patiënten. Ik kan er zo snel geen bron van vinden, maar dit is het bericht wat mam van de arts kreeg waar ze een afspraak mee zou hebben aankomende week.
Dat lijkt me bijzonder. Er werken honderden artsen in een ziekenhuis, wat willen zij gaan doen met de coronapatienten?
Oscar schreef:PSvanLot schreef:
Dat lijkt me bijzonder. Er werken honderden artsen in een ziekenhuis, wat willen zij gaan doen met de coronapatienten?
In het ziekenhuis waar ik behandeld word hebben ze sommige operaties afgezegd omdat ze de eenpersoons kamers vrij willen houden voor coronapatienten. Zou dat het niet zijn?
bigone schreef:Die Trump is echt van padje af, afgelopen week een gezellig onderonsje in zijn buitenverblijf, die man is nu positief getest . Alle mensen die met hem contact hadden worden getest , Trump niet, niet nodig ik voel me goed. Ik denk iets wat ik hier maar niet meer zet maar zou lachen als het gebeurt.
Oscar schreef:PSvanLot schreef:
In het ziekenhuis waar ik behandeld word hebben ze sommige operaties afgezegd omdat ze de eenpersoons kamers vrij willen houden voor coronapatienten. Zou dat het niet zijn?