Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Macyy schreef:Super gaaf! Staat je fantastisch
Ik mag vrijdag weer, komt een stuk op mijn rug te staan. De vorige keer kreeg ik van de artiest een potje hustle butter mee, zat nog een klein beetje in. Nu wil ik graag zelf een potje bestellen, maar kom er niet helemaal uit. (Behalve 11,95 verzendkosten). Weet iemand waar ze dat fysiek verkopen?
Ik ga dinsdag voor een touch up, ik zou een potje mee kunnen nemen voor je als je wil. Dan heb je het wel pas volgende week als ik het nog moet versturen.
Supervixen schreef:Lekker bezig zeg, jij gaat hard met de tatts. Ben ook benieuwd hoe dat voelt. Wat laat je zetten?
IvysToeter schreef:Zijn er hier mensen met tattoo's op de borstkas?
Ter hoogte van je hart zeg maar?
Is dat erg gevoelig?
Ik zit te denken aan een titel van een bepaald muziek nummer... en gezien de titel zou ik hem het liefste in de buurt van mijn hart willen..
Tuittuit schreef:IvysToeter schreef:Zijn er hier mensen met tattoo's op de borstkas?
Ter hoogte van je hart zeg maar?
Is dat erg gevoelig?
Ik zit te denken aan een titel van een bepaald muziek nummer... en gezien de titel zou ik hem het liefste in de buurt van mijn hart willen..
Ik heb er een die 3 vingers onder mijn sleutelbeen begint en 3 vingers vanaf mijn tepel zit en ik vond het reuze meevallen. Het was mijn 3e en ben er mega blij mee. Vooral de plek. Je ziet hem echt vaak. Ook als je in de spiegel kijkt en naakt staat tanden te poetsen of af te drogen. Als ik een bikini aan heb die wel smal is over mijn borst pronkt ie er mooi naast. Dus ik zeg doen![]()
[ [url=m/a08Vzb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/77ESCN.jpg]Afbeelding[/url] ]