[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hamsterfan

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:04

Ook even een ander vraagje, welke zonnebrand gebruiken jullie op je tattoo's? Smeer nu telkens een of andere factor 50 voor kids, maar die is blauw en geen idee of dat kwaad kan :+

@Jackytje; Wat gaaf ! Die vind ik heel stoer geworden

@eloya; Mooi! Lijkt ook sprekend, hebben ze goed vastgelegd zo

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 20:28

Ik smeer factor 50 voor baby's (is ook zonder parfum) erop. Afgelopen vakantie een verbrande tattoo (staat al wel een paar jaar) gehad omdat ik was vergeten in te smeren dat was géén pretje :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 21:08

Ik ook factor 50 op al mijn tattoos. :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 21:34

Tattoos smeer ik niet anders dan de rest van m’n lijf. Dus 20/30.

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:18

Doubtless schreef:
Tattoos smeer ik niet anders dan de rest van m’n lijf. Dus 20/30.

Doe ik ook. Alleen de eerste 3 maanden na het zetten even met factor 50. Nu gewoon met factor 20/30 (net wat voorhanden is).

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 09:52

Afbeelding

Hij staat ! Nu goed beschermen tegen de zon :)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 10:37

Scheelt dat t zo klein is :+ Hier dus rondlopen met ingepakte arm - folie en dan nylon sok er rond. Maar als ik zie hoe vies die sok was na het voeren van de paarden gisteren toch liever zo.

Het is wel tof geworden!

Ohja mn bokt is gefixt. Thnks modjes <3

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:32

Afbeelding

Hij staat ook! Wel even foto in folie....

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:50

Leuk geworden!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:57

TessJazz schreef:
[ [url=m/qYir7J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh die is echt heel gaaf

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:59

Wauw heel mooi!!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:08

TessJazz schreef:
[ [url=m/qYir7J.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi gezet. Die is gebaseerd op een andere lineart toch?

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:19

Dankjulliewel! Ja klopt!

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:32

Prachtig !

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:42

Hallo allemaal,

Ik meld me hier ook.
Aanstaande vrijdag heb ik een tekenafspraak bij Melvin Munsterman van de Inktfabriek uit Breda. Hebben mensen hier ervaring met hem?
Ik ben heel benieuwd wat hij van mijn ideeën kan maken. De plaats van de tattoo vind ik wel nog heel lastig.
Ik wilde hem eigenlijk aan de binnenkant van mijn onderarm, maar mijn man is daar niet enthousiast over. Nu is het ook wel zo dat je dat altijd gaat zien natuurlijk.
Nu dus twijfel twijfel, welke plaats dan. Voorkant schouder vind ik ook mooi en bovenbeen. Ik heb wel brede schouders, wat ik niet per se een schoonheidsideaal vind haha, dus ik hoop niet dat ik dat accentueer met een tattoo.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 09:57

Wat voor idee heb je qua ontwerp?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 10:26

De mooiste plaatsing hangt natuurlijk ook heel erg samen met het ontwerp. Je maakt het je artiest dus wel makkelijker door bij aanvang van je afspraak al een idee te hebben van de plaatsing. Hier kan hij je natuurlijk ook mee helpen :)
Mijn laatste staat ook op m'n onderarm en mijn vriend was ook geen fan van het idee. Hij is überhaupt geen tattoofan, en die op mijn rug zie je zelden, maar gisteren zei hij dat hij het toch wel erg mooi vond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 12:24

keat schreef:
Hallo allemaal,

Ik meld me hier ook.
Aanstaande vrijdag heb ik een tekenafspraak bij Melvin Munsterman van de Inktfabriek uit Breda. Hebben mensen hier ervaring met hem?
Ik ben heel benieuwd wat hij van mijn ideeën kan maken. De plaats van de tattoo vind ik wel nog heel lastig.
Ik wilde hem eigenlijk aan de binnenkant van mijn onderarm, maar mijn man is daar niet enthousiast over. Nu is het ook wel zo dat je dat altijd gaat zien natuurlijk.
Nu dus twijfel twijfel, welke plaats dan. Voorkant schouder vind ik ook mooi en bovenbeen. Ik heb wel brede schouders, wat ik niet per se een schoonheidsideaal vind haha, dus ik hoop niet dat ik dat accentueer met een tattoo.

Ik zou dat even overleggen met de artist vrijdag, dan kom je er vanzelf wel uit.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 13:52

Ik denk dat je vooral moet doen waar jij je goed bij voelt, niet je man. Het is tenslotte jouw lichaam.

Maar een goede artist kan je zeker adviseren waar op je lichaam het ontwerp mooi kan uitkomen.

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 23:21

Ik ga het zeker overleggen met de artiest en ik denk en hoop dat hij me zeker wel kan helpen. En als ik er echt niet uit kom, dan mn onder arm. Blijft idd mijn keuze, maar snap zn punt wel.
Ik heb een idee over een opvliegende vogel, een lijntjeskompas, bloesem en een mandala. Nu moet dat ook allemaal nog mooi zijn bij elkaar, dus wie weet valt het eea af en komt het eea erbij.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 11:08

keat schreef:

Jazeker! Ik heb een jaar of 8 geleden, toen hij nog in Utrecht zat, door hem een tattoo tussen mijn schouderbladen laten zetten. Die heb ik in maart door hem laten uitbreiden. De 20ste mag ik weer terug voor de laatste beetjes. In mijn geval wist hij heel goed op papier te zetten wat ik graag wilde, en hij kijkt goed naar je lijf en wat past qua vorm en plaatsing. Om eerlijk te zijn vind ik de shop in Breda een tikkeltje ehm, shabby. Als ik Melvin niet al zou kennen zou ik er niet snel heen gaan denk ik. Maar ze werken wel hygienisch verder dus ach. Het lijkt een beetje een tijdelijke lokatie zoals het ingericht is. Je kunt er ook niet pinnen trouwens, dus hou daar rekening mee.

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 17:33

Allegra, heb je een foto van de tattoo die hij heeft gezet?
Shabby tent....hmm oké haha. Bedankt voor de heads up.
Ik had begrepen dat hij wel heel goed is en van wat ik op zijn pagina heb gezien, vind ik hem heel kundig en precies. Daar heb ik hem uiteindelijk op uitgekozen, want eigenlijk ben ik wel heel kieskeurig. Ik hoop dat ik het dus goed heb ingeschat.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:36

Het midden is dus de oude, die wordt nog helemaal bijgewerkt en geintergreerd met de rest. Ik vind hem zeker kundig en precies, anders was ik niet naar hem teruggegaan. Echt heel shabby is het ook weer niet hoor, maar, ja wat ik zei, alsof ze nog moeten verbouwen ofzo. Verschillende artiesten die vrij dicht op elkaar werken en in dezelfde ruimte, waar ook de balie is en waar je moet wachten enzo. Ik ben meer gewend hele lichte, nette shops waar alles in afgescheiden ruimtes is.. Maar misschien ben ik gewoon verwend :D

Afbeelding

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 19:57

Mijn tattoo’s zijn inmiddels aardig genezen. Jeukt nog af en toe een beetje maar verder zijn ze heel mooi opgedroogd. Zit nu echt in mn huid.

Heb nu wel serieus al 4 ideeën ofso in mijn hoofd voor nieuwe tattoo’s, hoezo verslavend!? :') eerst maar even een auto kopen

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 21:54

Allegra, heel mooi gedaan!!

Vraagje btw, hoelang mag je niet sporten/paardrijden na het zetten?

Ik heb namelijk op een vrijdag mijn afspraak om te plaatsen en die zondag al heb ik brabantse kampioenschappen....