Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Matheno schreef:Cinnepin schreef:geen ervaring mee, maar toch besteld..6 stuks Sorme lip thick. Is een lipglos voor vollere lippen te krijgen, normaal 12,95 per stuk...nu 1 euro hihi kan ik ze ff uitproberen
What, waar??
Als ie vettig is, wil ik hem ook wel proberen!
Frummels schreef:Ik vind hem vanaf de foto's in de blogpost die chimello plaatste heel mat en droog ogen. Is ie dat ook? Ben bang dat hij velletjes erg accentueert en ik heb altijd liever een vette foundation (want droge huid).Als ie vettig is, wil ik hem ook wel proberen!

Bij voorkeur ook redelijk geprijsd indien mogelijk

Kinke schreef:hoi ladies! Deze stiekeme meelezer heeft een vraag voor jullie. Ik draag zelf geen make-up en heb er dus nada noppes verstand van maar jullie wel
Mijn petekind wordt 18 en nou hebben wij al een kadootje maar ik kreeg opeens een briljante ingeving
Ik wil graag nog iets geven en ze houdt van make-up. Hebben jullie nog een suggestie voor iets? Ze maakt voornamelijk haar ogen op volgens mij. Ik moet het wel in de winkel kunnen halen want deze 'briljante ingeving' komt natuurlijk op het laatste nippertje![]()
Bij voorkeur ook redelijk geprijsd indien mogelijk