Wauw heel mooi shizzel! De rest hierboven ook mooi, lees alles mee maar ben vaak te lui om te reageren, zou nu ook eigenlijk moeten studeren
Ik heb de twee rode lippenstiften van rimmel provocalips gekocht en ben er heel tevreden mee! Dit is de felrode, kiss me you fool, ook mijn eerste echt rode: Ook de eerste keer dat ik mijn ogen wat meer heb aangezet, ik ben altijd bang dat het teveel wordt en dat hrt donkere mijn hooded eyes accentueert, maar je ziet het bijna niet eens . Nu ik het trimony palette heb, ben ik wat aan het oefenen met oogschaduw, maar dat toon ik pas als ik er wat beter in ben haha!
Hebben jullie trouwens nog tips om oogschaduw aan te brengen, ik probeer mijn best te doen om er zo fris en wakker mogelijk uit te zien ondanks mijn hooded eyes, maar ik heb vaak het gevoel dat als ik 1 oog gedaan heb, het naakte oog er 'frisser' uitziet dan dat met oogschaduw, als jullie snappen wat ik bedoel
Niniane
Geplaatst: 22-08-16 12:12
Het filmpje van een paar pagina's terug met de halo eye. Dus een lichtere kleur op je bewegend ooglid en een donkere kleur in de crease en je buitenste V. Het maakt je ogen echt een stuk groter en opener. Met hooded eyes kan je prima oogschaduw hebben hoor, zijn hier genoeg meiden die laten zien dat het prima kan. Heb ook hooded eyes en kan niet zonder oogschaduw.
Heel mooi Shizzel. Prachtige kleuren ook.
Marrit13
Geplaatst: 22-08-16 12:46
Gaaf Shizzel! Weer inspiratie, danku! Ik hou van paars én glitter
Spat van het scherm, die rode lippen! Mooi! Ik ben er nog niet aan toe, rood moet stapsgewijs
En de rest waarvan ik nu alweer ben vergeten die er langs zijn gekomen: Mooi!!
@Damned: De kleur staat je goed vind ik! En over je hooded eyes, een paar pagina's terug heeft shizzle (dacht ik) een paar filmpjes geplaatst voor mensen met hooded eyes, op youtube heet ze Stephanie Lange. Zij plaats veel tips en tricks en looks voor hooded eyes
ik mag van het weekend weer full face als harley quinn haha
Drunksheep
Geplaatst: 22-08-16 19:49
Mooooi Shizzel, alleen wat mij betreft mogen je wenkbrauwen wel ietsje lichter aan het begin. Vind ze nu zo heftig!
Weet jij trouwens of je idd niet kan tracken bij Shipito bij Airmail Economy?
En die rode lipstick staat je goed Damned, je straalt ervan
Suus heel veel plezier in Londen, ben jaloers!
Anoniem
Geplaatst: 22-08-16 20:04
Damned, die rode lipstick staat je echt heel goed!
En wat Blingh zei ja, heb een aantal pagina's terug van Stephanie Lange nog tutorials over hooded eyes geplaatst.
En bedankt allemaal, zo leuk om te lezen. Wenkbrauwen zijn vandaag inderdaad wat heavy, ik gebruik dezelfde als normaal alleen op het beginstukje is het ietsje mis gegaan. Denk dat het een combi is van dat ik ze weer moet laten waxen maar nog even wil afwachten en dat het beginstuk te donker is gegaan dat ze zo enorm aanwezig lijken. In het groter geheel vond ik het nog een beetje meevallen, heb zo'n groot hoofd dat een grote aanwezige wenkbrauw niet zo opviel. Moet wel zeggen dat ze er in het echt lichter uit zien maar het licht was vanochtend heel moeilijk omdat er geen zon was.
De tracking kan je wel gebruiken, alleen klopt 'ie regelmatig niet. Laatst had ik een pakketje binnen die volgens de tracking van Airmail Economy nog niet eens van de locatie was gegaan, en andere keren krijg ik te zien dat iets in Amsterdam is aangekomen en komt het diezelfde dag/de dag daarna nog binnen. Soms heb je geluk met de tracking en dan doet 'ie helemaal niets.