[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Charisma

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:11

Brittje: nee, NOG geen foto, ik ben afgelopen augustus mijn afspraak gaan maken en ik mag 8 juni volgend jaar gaan :+ dus dan volgt er natuurlijk een foto.

Toen we het ontwerp hebben besproken zei Guus dat hij het er in 1 dagsessie zou opkrijgen (10u tot +- 18u). Ik denk dat ze er wel een goed zicht op hebben hoe lang het gaat duren. Al neem ik aan dat als je het liever in 2 of 3x laat zetten, in samenspraak met je artist, dit geen probleem is. :)

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:16

Ik twijfel momenteel over een Deathly Hallows tattoo, ook totaal niet origineel maar voor mij wel met betekenis. Zou er ook tekst onder willen, het moeilijke vind ik nu het vinden van een font. Twijfel of ik het handgeschreven wil of dat ik het van internet haal. Keuzes :D

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:26

Ik denk dat voor me eerste tattoo dat een lange zit is. Dus dat zal ik dan idd wel bespreken.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:29

Hangt ervan hoe groot je wil gaan voor je eerste... :)
Ik heb er nu 4, de eerste stond er op een kwartiertje op, de 2e duurde 1 1/2 uur, de 3e 3 1/2u, de 4e een uurtje ongeveer. Nu dus een echt groot stuk, benieuwd hoe ik het ga uithouden. Mijn laatste is nu ongeveer 4j geleden gezet. Mijn eerste 13j geleden.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:37

Ik wil om te beginnen een 1/2 sleeve :+. zal er niet opstaan in 4 uurtjes he :')

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:38

Nee, dat gaat er niet opstaan in 4u idd :+ Weet je al wat je juist wil?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:42

foto's pagina hiervoor gezien? Zoiets ongeveer. En de wolf erin verwerkt.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:45

Als ik het kan, kunnen jullie het ook!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:46

Ah tof! Daar moeten ze bij Joey wel weg mee weten :j

Ik ga voor een heel realistisch stuk deze keer. Ik heb al een symbool op mijn enkel, een paard op mijn li schouder, een grote feniks op mijn ruggegraat en de eerste letter van mijn man zijn naam op mijn rechterpols. Nu gaat de volgende mijn volledige rechterschouderblad en missch een stukje bovenarm en overgang naar sleutelbeen in beslag nemen...deel ontwerp, deel freehand normaal.
Benieuwd wat Guus ervan gaat maken, ik kijk er naar uit!

Tieneke: ik denk ook wel dat ik het kan hoor, maar is toch altijd spannend! :)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:53

Klinkt onwijs gaaf Charisma! Ben erg benieuwd. Blij dat je zegt dat ze bij Joey daar wel raad mee weten.
Vind het erg moeilijk om een artiest te vinden, die goed is in deze style.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:54

sam_antha schreef:
Ik twijfel momenteel over een Deathly Hallows tattoo, ook totaal niet origineel maar voor mij wel met betekenis. Zou er ook tekst onder willen, het moeilijke vind ik nu het vinden van een font. Twijfel of ik het handgeschreven wil of dat ik het van internet haal. Keuzes :D

Op dafont.com kan je veel vinden :)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:58

Artists van Joey hebben ook allemaal een instagrampage en een facebookpage, daar kan je ook al zien welke het meest aanleunt bij de stijl die je wil!

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 15:59

_love12_ schreef:
sam_antha schreef:

Op dafont.com kan je veel vinden :)

Was ik inderdaad op aan het kijken, bedankt voor de tip! Soms is de hoeveelheid keuze hetgeen wat het moeilijk maakt, jeetje wat staat er veel op :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:03

sam_antha schreef:

Inderdaad gewoon op dafont kijken :)
Ik heb mijn Deathly Hallows intussen al 5 jaar en ben er nog steeds ontzettend blij mee. Origineel is het zeker niet, maar het heeft voor mij wel een erg belangrijke betekenis. Da's het belangrijkste, toch? :)

Dit is de mijne, trouwens: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... fff684.jpg

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:08

Ik heb een berichtje gestuurd naar Tjitse de Vries (Zwolle) om te vragen of hij voor mij een ontwerp kan maken. Ik had een ontwerp gezien op zijn Facebook die ik zo zou laten zetten, maar dat is niet meer zo origineel :P Ik zit nu vol spanning af te wachten op een reactie terug := Gelukkig wil een vriendin graag mee als het eventueel door gaat, ze wil zelf ook twee kleine tattoos laten zetten, ze heeft er op dit moment eentje :P

EDIT: precies op het moment dat ik dit berichtje typte, kreeg ik een reactie terug. Het wordt waarschijnlijk januari *\o/*

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 16:53

Charisma schreef:
Artists van Joey hebben ook allemaal een instagrampage en een facebookpage, daar kan je ook al zien welke het meest aanleunt bij de stijl die je wil!

Ik zal het is nakijken, maar ook navragen. Hun weten zelf wel van elkaar, welke het beste bij deze style past.

Ben erg benieuwd hoeveel tijd en kosten er uiteindelijk in gaat zitten. Al betaal ik liever natuurlijk meer, waarbij zeker weet dat het pico bello is :j

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:07

Bij hen krijg je bij eender wie wel kwaliteit, dat staat imo vast.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:03

Zijn er mensen met een tattoo aan de binnenkant van hun bovenarm?
Qua plek vind ik het ideaal, niet overdreven zichtbaar enz maar ik twijfel enorm door het mogelijke flubber gehalte daar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:07

Farjen schreef:
Zijn er mensen met een tattoo aan de binnenkant van hun bovenarm?
Qua plek vind ik het ideaal, niet overdreven zichtbaar enz maar ik twijfel enorm door het mogelijke flubber gehalte daar..

Ik heb daar een vrij grote zitten. Ben een flinke meid qua gewicht maar vind het flubberen echt reuze meevallen, terwijl ik best flinke bovenarmen heb. Hij zit wel een stukje meer richting de buitenkant, dus niet echt aan de achterkant. Daar heb ik van die boodschappenflappen en daar zou ik wat minder snel voor gaan

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:31

daisyjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:37

briitje schreef:
Zit toevallig elke artist op FB op te zoeken die bij Joey's werken.

Kwam deze tattoo van Bram tegen: https://www.facebook.com/14486978553910 ... =3&theater

Lijkt op de wolf welke ik wil, maar vind het net niet... wat vinden jullie ?

Vind hem wel mooi gezet alleen hij loopt net niet helemaal mooi door zegmaar naar mijn smaak. Al denk ik dat het misschien wel bewust gedaan is hier, dat hele abstracte. Hij is wel strak :j

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:42

Ik vind de rechterkant niet realistisch en strak genoeg, in tegenstelling wat ik wil. Ik wil geen 1 op 1 kopie met de foto welke ik plaatste, maar dit is ook niet wat ik wil.
Zo moeilijk te beschrijven wat dan wel :O

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:49

brittje, ik wil ook graag iets met een wolf (of leeuw) en heb er wat op mijn pinterest staan; https://nl.pinterest.com/cbavel/tattoo/ geen idee of je dat zo kan zien? maar misschien heb je er wat aan :)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:52

Ik heb al twee jaar een idee in mijn hoofd maar ben enorm pietluttig en bang dat het niet recht wordt gezet oid.

Wil heel graag "odi et amo" op mijn onderarm of zijkant ribben. Niets bijzonders dus :')

Toch maar eens gaan oriënteren.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 20:59

casperzazoe schreef:
brittje, ik wil ook graag iets met een wolf (of leeuw) en heb er wat op mijn pinterest staan; https://nl.pinterest.com/cbavel/tattoo/ geen idee of je dat zo kan zien? maar misschien heb je er wat aan :)

Staan gave plaatjes tussen! Alleen een niet mandela versie in een mandela sleeve lijkt me niet 'passen'.
Ook de foto van Bram vind ik gewoon niet realistisch genoeg. Het moet echter en stoerder lijken :').

@ Snorlex dat heb ik dus ook. Ben zo bang dat ik de verkeerde artist kies en dat het idd niet zo mooi is, zoals in me hoofd zit.