Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennifuur schreef:ben ik ook wel eens tegen aan gelopen ja, dat mensen dan mijn tattoo zagen en vroegen 'Wat betekent het?'. Voel me dan altijd zo oppervlakkig of iets dergelijks als ik dan dus niet met een diep en meeslepend verhaal kan komen aanzetten
Jennifuur schreef:Nice! Net even snel in je berichten gekeken, maar volgens mij had je het nog niet genoemd: wat voor iets gaat het ongeveer worden?
Banjer schreef:Ik heb trouwens contact met de tattooshop gehad... Marsha is op vakantie dus het definitieve antwoord komt nog.... maar toen ik vertelde dat de HA bereid was om een zalfje met lido te geven, zei de dame die ik aan de telefoon had gelijk "Emla zalf"... zij was er vrij zeker van dat het zalfje effect heeft op het eindresultaat van de tattoo, maar helemaal zeker wist ze het niet... als Marsha terug is van vakantie bel ik weer terug en dan hoor ik het definitief.... maar zoals het nu lijkt, ga ik het zalfje dus niet gebruiken...
Jildau schreef:Ik zal wel heel raar zijn maar ik denk er niet over na om zalf ofzo te smeren. Ben juist benieuwd naar de pijn en of ik dat goed kan handelen enzo.