[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:13

Mooi xZiva!
Netjes.

Ik heb mijn fullsleeve niet met een betekenis gezet.
Ik vond het gewoon mooi.
Op mijn kuit heb ik orchideeën, ook gewoon omdat ik dat mooi vond.
Niks van een betekenis of verhaal erachter.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:33

Ik heb ook gewoon tattoos die ik mooi vind...zit geen diepe gedachte achter ofzo. :')
Ik heb iets met elfjes (hou van fantasy) dus heb er eentje op mijn enkel en eentje op mijn onderrug.
Vliegende eenhoorn op mijn schouderblad en een Triquetra (Charmed logo) in mijn nek.

Alleen de Franse lelie heeft een diepere betekenis...

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 08:38

Ik ben wel benieuwd naar foto's Bellatrix?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:04

Van al mijn tattoos? :=

Net gezet dus nog rood.
Afbeelding

Afbeelding

Je ziet hier nog een bloem iets boven maar dat moet ooit nog een geheel gaan vormen met het elfje eronder...maar dat staat nog op de planning...(tattoo was net gezet)

Afbeelding

Afbeelding

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:07

Die elfjes zijn wel mooi zeg! Vooral de bovenste :))

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:11

Jennifuur schreef:
ben ik ook wel eens tegen aan gelopen ja, dat mensen dan mijn tattoo zagen en vroegen 'Wat betekent het?'. Voel me dan altijd zo oppervlakkig of iets dergelijks als ik dan dus niet met een diep en meeslepend verhaal kan komen aanzetten :')

Zo denken veel mensen dat mijn vis staat voor mijn sterrenbeeld :+ maar 1) mijn sterrenbeeld is niet vissen, en 2) het sterrenbeeld heeft 2 vissen.

Ach betekenis of niet, je zet het voor jezelf, toch.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:18

Mijn persoonlijke mening is dat niet elke tattoo een diepgaande betekenis of een levensverhaal hoeft te zijn

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 09:48

Die mening deel ik. :j

Thanks, vind de elfjes ook mooi, die bovenste is ook mijn favoriet. Gezet in Londen!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:14

Die sternum is echt prachtig! Ben ook al tijden aan het bedenken wat ik wil. Heb niet echt een reden of betekenis er achter. Dat vind ik geen probleem, ben alleen daardoor wel iets meer bang dat ik juist iets ga nemen wat ik nu mooi vind en later niet meer. Maar ik heb de tijd nog. Denk dat ik vast begin te sparen en dan heb ik mooi de tijd om te bedenken wat het gaat worden, heb geen haast.

Ik ben wel al jaren gek op bloemen en wil sowieso iets met kleur. Daarnaast wil ik ook graat iets van paarden erbij in verwerken. Dus wel een vaag idee, maar niet precies hoe. Al is dat juist misschien ook wel iets voor een goede ontwerper om wat van te maken.

Lees hier al lang mee en geniet van de prachtige plaatjes die voorbij komen. En ooit komt die van mij er ook wel.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:29

Jennifuur schreef:
Nice! Net even snel in je berichten gekeken, maar volgens mij had je het nog niet genoemd: wat voor iets gaat het ongeveer worden?

Nee klopt, meestal zet ik mijn ideeën niet op internet :))
Maar het wordt een klein pijltje op de zijkant van mijn pols.

Dat bovenste elfje is leuk Bellatrix!

Bij de mijne zit er wel een betekenis achter, maar dat is meer wat bij mij als persoon past.
Als anderen het gewoon om de 'mooi' doen, dat is hun goed recht :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:33

Ik heb trouwens contact met de tattooshop gehad... Marsha is op vakantie dus het definitieve antwoord komt nog.... maar toen ik vertelde dat de HA bereid was om een zalfje met lido te geven, zei de dame die ik aan de telefoon had gelijk "Emla zalf"... zij was er vrij zeker van dat het zalfje effect heeft op het eindresultaat van de tattoo, maar helemaal zeker wist ze het niet... als Marsha terug is van vakantie bel ik weer terug en dan hoor ik het definitief.... maar zoals het nu lijkt, ga ik het zalfje dus niet gebruiken... :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:46

Banjer schreef:
Ik heb trouwens contact met de tattooshop gehad... Marsha is op vakantie dus het definitieve antwoord komt nog.... maar toen ik vertelde dat de HA bereid was om een zalfje met lido te geven, zei de dame die ik aan de telefoon had gelijk "Emla zalf"... zij was er vrij zeker van dat het zalfje effect heeft op het eindresultaat van de tattoo, maar helemaal zeker wist ze het niet... als Marsha terug is van vakantie bel ik weer terug en dan hoor ik het definitief.... maar zoals het nu lijkt, ga ik het zalfje dus niet gebruiken... :)

Emla inderdaad :) bij mij heef het geen effect gehad op de tattoo, maar m'n tattooeerder had er wel ervaring mee. Denk dat dat ook wel scheelt (?)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:49

Ik zal wel heel raar zijn maar ik denk er niet over na om zalf ofzo te smeren. Ben juist benieuwd naar de pijn en of ik dat goed kan handelen enzo. :')

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 10:55

Ik kom ook weer even binnenvallen hier :D

Ik kan uit ervaring spreken als ik zeg dat Emla creme wel degelijk het resultaat beïnvloed.
De spray heeft minder effect op het eindresultaat.

De Emla creme zorgt ervoor dat de huid ontzettend "soppig" is (net alsof je heel lang hebt staan douchen). Dit komt vooral voor op plekken waar niet veel vet is en een oudere huid zuigt de creme echt op waardoor de huid op spanning blijft staan waardoor een lijn die strak gezet is achteraf niet strak meer is. Doodzonde en ik ben er dan ook echt geen fan van. Daarbij pakt de inkt soms ook niet goed bij het zetten zelf, dus dat is voor degene die de tattoo krijgt ook niet fijn als er elke keer over dezelfde plek heen moet. De creme werkt ook maar variërend 15 minuten tot 1 uur, maar de huid blijft wel enkele uren "soppig".

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:00

Jildau schreef:
Ik zal wel heel raar zijn maar ik denk er niet over na om zalf ofzo te smeren. Ben juist benieuwd naar de pijn en of ik dat goed kan handelen enzo. :')

Haha dat heb ik dus net zo.

Heb totaal geen probleem met piercings en zou dat zo weer laten doen. Maar weet hiervan totaal niet wat ik moet verwachten en dat vind ik eigenlijk erger dan de pijn zelf.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:29

Mn stencil zit, tattoo time!!! :D

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:31

Succes!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 11:34

Succes!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:11

Veel plezier! :D

Eclare

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:12

Ben benieuwd! Succes!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 12:50

Succes Mars!

Mijn tattoo staat nu ruim 2 weken, maar ik heb helemaal geen korstjes gehad? Hij is al wel verveld en de ergste jeuk is ook voorbij :D

Die van mij heeft trouwens ook geen betekenis, wel een functie ;)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:26

Succes! :)
Bij mij beginnen er nu korstjes te komen :))
Er kwam gisteren redelijk wat wondvocht met inkt uit bij mij, heb het om de tattoo heen wat weg gedept (niet er op) viel mij op dat er veel 'stukjes' inkt waren,maar zie nergens hapjes uit dus het zal wel goed zijn :)

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:30

@Courses wauw je hebt basically een ATL tattoo. Tof!
Tattoos zonder betekenis all the way! Mijn ideeën hebben wel allemaal een betekenis maar de meeste zijn niet heel groot :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:31

BarryPlopper schreef:
Mijn persoonlijke mening is dat niet elke tattoo een diepgaande betekenis of een levensverhaal hoeft te zijn

Mee eens... Een tatoeage omdat je het mooi vindt is ook prima :)

Bij mij is het een combinatie van beide haha :D Ik vind het mooi en er zit een betekenis aan vast.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 13:33

Ik heb ook een tattoo laten zetten op mijn 18e. 1 zonder betekenis en ook bewust gedaan, omdat ik toen niet 'iets' had wat ik mijn leven bij me wilde dragen. Nu 10 jr later heeft het toch wel een betekenis gekregen, aangezien ik de tattoo gewonnen had in een weddenschap met mn zwager.