Jolien: ik was een paar dagen ook snotterig. Maar als ik ging sporten, was m'n neus ook ineens genezen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ariebombarie schreef:zo! dag 7 van l1 zit erop
dietiste vrijdag had mooi nieuws voor memn spiermassa is 5% toegenomen ivm 6 mnd geleden en mn vetmassa 5% afgenomen
heb nog wel wat vetjes te gaan, maar het moet goed komen met mn huidig ritme. mn voeding zit helemaal goed, waterhuishouding in mn lijf ook. dus helemaal blij
Wipsie schreef:ik meld me ook even. vandaag doe ik dag4 van level 1 van de shred. ging best goed de eerste dagen, behalve mn bovenbenen dan....
Zijn er hier nog mensen die meedoen met een heupprothese? ik heb voorlopig nog geen last, maar als ik hier lees hoe zwaar het wordt.....
In elk geval ook een super dikke proficiat aan alle mensen met fantastische resultaten hier, en ook gewoon aan iedereen die meedoet!!!!
KarinvdM schreef:Raponsje, mag ik je vragen wat kan ik na de shred het beste kan gaan doen? Ik hoef geen gewicht kwijt, maar ik wil m'n buik graag nog wat strakker (ik weet dat ik daar geen invloed op heb). Het shredden vond ik best zwaar voor mijn benen, zeker icm het hardlopen wat ik doe (3-4x pw 10+km).
KarinvdM schreef:Bij mij drupt het zweet soms van m'n neus af.!
Is die 6w6p ergens compleet te vinden op internet?
Ik zal eens gaan zoeken.
Vandaag kreeg ik als bedankje voor het jureren een doos Merci. Erg lekker maar weer zo slecht...
Raponsje schreef:Het kan zijn dat je lichaam gewoon even tijd nodig heeft.
Maar het is wel iets om in de gaten te houden, want je lichaam moet de warmte goed kwijt kunnen.
Zweet je op een hele warme zomer dag wel van nature of heb je dan hetzelfde?
Je zou kunnen proberen om voor de shred extra te drinken en tijdens de shred te blijven drinken.