[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:25

De garnier olia kleuring is helemaal goedgekeurd!! De kleur was bruin maar is toch wel heel donkerbruin uitgevallen haha. 3 pakjes nodig gehad, 2 was net te weinig. Met die 3 pakjes was het wel echt verzopen in de verf haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:26

Dat is eigenlijk altijd het geval als je je haar donkerder verft. Paar keer wassen en je krijgt de tint die je wilt :j

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:40

Ach ik vind deze tint ook wel wat hebben!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:23

Clemency wat een mooi haar heb jij omg.. Ik zou het persoonlijk niet in laagjes knippen. Ik heb ook krullend haar, het pluisde al voordat er laagjes in waren en nu pluist het nog steeds maar veel lelijker waardoor ik het nu meestal gewoon in een dot doe. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:46

Ik ben gister geknipt, het is totaal niet geworden zo als ik wou, ik vind het echt verschikkelijk. Ik durf het niet los te dragen, dus ik draag het nu maar in een staart en ik hoop dat het nu snel weer groeit.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 16:55

Is het niet gewoon even wennen? :)

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:19

@[***], jeetje jij kan overdrijven ;)
Waarschijnlijk is het allen een kwestie van even wennen.
Toen ik mijn haar 25 cm korter had geknipt vond ik het ook eerst vreselijk, maar ach, je went eraan hoor!
Komt wel goed ;)
Geen foto?
Want mét foto kunnen we je al helemaal geruststellen.
Wel jammer dat je er zelf zo teleurgesteld door bent!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 17:41

Jammer dat t niet is geworden als je had gedacht, wat vind je er precies niet mooi aan?
Heb je een foto, ik wed dat ie niet zo slecht staat als jij denkt dat je alleen moet wennen aan t veranderde beeld in de spiegel :)

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 19:28

Ik zag hier een pagina terug iemand met wel heel mooi krullend haar zeg, sjeuzus :oo <3

Wat balen Linda, heb je misschien een foto? Het is altijd even wennen, maar wel jammer dat je er zo teleurgesteld door bent..

Dames, ik wil nu ook mijn haar verven :P Als ik het ga verven is dat wel in een vakantie en met een kleurspoeling, om even uit te proberen. Maar nu de vraag; wat denken jullie dat mij staat?

Hier even een foto, zoals het nu is:

Afbeelding

En zoals ik het niet zo heel lang geleden heb gehad, met een zijscheiding. En nee, de foto hierboven en de eerste hier beneden hebben allebei geen filter, hoe mijn huid zo'n kleurverschil kan tonen weet ik ook niet :')

Afbeelding

Afbeelding

Twee jaar geleden heb ik het gedoneerd aan stichting Haarwensen, toen had ik het tot op mijn kont, ahum :') Toen is er een Bob in gegaan, vond het toen ook allemaal erg leuk, maar als ik die foto's weer terug kijk.. Nee, doen we niet weer :') Maar was wel een leuke ervaring, nog een hele lieve brief en mailtjes van de stichting gekregen, ze waren erg blij met die 30 cm :D
Maar nu dus een nieuwe kleurtje, hehe. Zelf vind ik dat rooie-oranje altijd erruugh mooi, maar ik heb echt geen idee of mij dat gaat staan..

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:16

Leuk dat je het ook hebt gedoneerd! Ik heb 2 jaar geleden hetzelfde gedaan, was toen ook erg leuk, maar ben wel blij dat het nu weer 15 cm langer is ofzo... 'Klipt u het niet tot boven mijn schouders' 'Nee, nee' JA dus -__-

Maar denk dat oranje je mooi zal staan! Al ben ik geen ervaringsdeskundige..
Probleem met oranje is wel dat je het er niet uitkrijgt en als het lichter wordt het lelijk kán worden (hoeft dus niet).

Ervaringsdeskundigen hiero? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:19

Bizzybijtje schreef:
Ik heb een soort donut gekocht in hartvorm, alleen als ik hem in doe is hij niet heel symmetrisch :o Iemand tips hoe je je haar strak om zo'n ding heen kan krijgen? Het is voor een huwelijk dus vandaar haha :D

:) ?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:30

Bizzybijtje schreef:
Bizzybijtje schreef:
Ik heb een soort donut gekocht in hartvorm, alleen als ik hem in doe is hij niet heel symmetrisch :o Iemand tips hoe je je haar strak om zo'n ding heen kan krijgen? Het is voor een huwelijk dus vandaar haha :D

:) ?

Weet niet hoe je het nu doet. Maar ik maak een staart doe die donut erover. Haar beetje verdelen eroverheen en dan een elastiek erover. Het haar wat dan uitsteekt beetje eromheen wikkelen en vastzetten met een spelde o.i.d.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-15 20:37

En met alleen schuifspeldjes Bizzybijtje? Dus eerst staart maken, donut erom, en dan met schuifspeldjes?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 09:47

xDonja schreef:
En met alleen schuifspeldjes Bizzybijtje? Dus eerst staart maken, donut erom, en dan met schuifspeldjes?

Ik doe het ook zoals bizzybijtje maar de lengte van je haar en de grootte van je donut moeten hier wel een beetje voor "kloppen". Heb je de donut te groot en/of je haar te kort dan gaan er plukjes uitsteken die te kort zijn om met een speld weg te steken (dat heb ik nu met de korte lagen in mijn haar). Heb je de donut te klein voor de lengte van je haar dan hou je heel veel haar over om er omheen te draaien en weg te steken en dat is niet mooi. Plus, dan heb je een te dik stuk voor de speldjes..

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 15:48

Hoi allemaal,
Ik ben naar dit topic verwezen om mijn vraag hier te stellen.
Wie heeft er ervaring met Japanese Hair Straightening en waar heb je dat laten doen? Japanese hair straightening is een methode om je haar permanent te stijlen, waarna je kan kiezen om het eruit te laten groeien of te laten bijwerken.
Buiten Bokt heb ik al veel goede ervaringen gelezen, maar ik ben ook heel nieuwsgierig of er ervaringen binnen Bokt zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 16:01

Dit is hoe het er nu uitziet:
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 16:08

Dat klinkt als een kapper die er niet veel verstand van heeft.. Dat heb ik echt nog nooit gehoord, lagen aan de voorkant niet mogelijk, schuine pony niet mogelijk. Lagen aan de voorkant knip ik altijd bij mezelf, dat gaat prima. Een schuine pony maak je door een pluk haar korter en schuin af te knippen toch? Wat valt daar niet aan te kunnen.

Ik zou ff bellen en het verhaal wat je hier vertelt ook daar nog vertellen. Dan kunnen ze het nog bijwerken en anders kan je geld terug krijgen en ergens anders heen gaan

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 17:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 17:58

Eerlijk gezegd denk ik dat deze kleur het mooiste is voor jou haha! Misschien leuk om er wat subtiele highlights in te doen? Dus dat het niet blond is maar gewoon lichter bruin?

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:15

@Linda, ik vind het er gewoon mooi uitzien persoonlijk.
Maar ik snap dat je het niks vind als het niks te maken heeft met wat je wilde.
Gewoon nog een keertje naar de kapper, en als ze weer beginnen te zeuren gewoon zeggen dat je dát wilt en niks anders!

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:46

Bizzybijtje schreef:
Eerlijk gezegd denk ik dat deze kleur het mooiste is voor jou haha! Misschien leuk om er wat subtiele highlights in te doen? Dus dat het niet blond is maar gewoon lichter bruin?

Echt? Haha dankje.xD
Hoe doe je dat dan precies? In een lichtere kleur mesjes zetten gaat waarschijnlijk niet pakken op donkerder gekleurd haar of wel? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:02

Nee, daarvoor moet je blonderen/bleken oid. Wellicht een idee om dat door de kapper te laten doen :j

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 20:08

DezeNaam schreef:
Bizzybijtje schreef:

Echt? Haha dankje.xD
Hoe doe je dat dan precies? In een lichtere kleur mesjes zetten gaat waarschijnlijk niet pakken op donkerder gekleurd haar of wel? :)

ik denk ook dat deze kleur het mooist staat. Ik heb ongeveer dezelfde kleur ogen en heb het altijd blond gehad maar nu ik bruin heb komen mijn kleur ogen veel mooier uit. Ik heb dan ook donkerbruin met blonde een paar blonde plukjes bij de kapper laten zetten krijg hele leuke reacties

char1900

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 10:00

Hoeveel pakjes haarverf heb ik nodig om mn haar te verven? Het is heel dun maar wel lang
Afbeelding

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:56

Volgens mij had iemand laatst 3 pakjes gebruikt met ongeveer dezelfde lengte haar. :)