Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deijs schreef:Ja ik lach me elke keer kapot want ik noem m'n do.os ook foef.Volgens mij is het Vlaams?
Santigo_ schreef:Hmm... Nadine, ik heb speciaal een nieuwe toilettas moeten kopen, en nee, geen kleintje, om alle zooi uit Australië mee te nemenHet pastte niet meer in mijn andere 3... en dat zijn ook geen kleintjes
Wel een hele mooie look trouwens, met coppering!
Ik heb denk ik ook wel 3 malm lades vol, heb het niet in een malm maar het zal vast in die van mams passen denk ikBen 's ochtends ook een 15-20 min bezig. En dan heb ik wel alles op, foundation met poeder, oogschaduw, mascara, lippenstift, wenkbrauwen...
Romyv schreef:Hi, mag ik even binnenvallen met een vraag? Ik zie dat het niet alleen over oogschaduw en mascara gaat, mag ik jullie als beauty experts inschakelen voor lippenstift?
Ik heb nu een mooie rode lipstick maar die blijft slechts zitten, geeft super af en droogt mn lippen uitkortom, ik draag hem nooit
Nu weet ik dat er merken zijn die echt 12 uur mooi blijven, mat en droog zijn (dus niet afgeven) en waar je gewoon m'n verslavende vaseline overheen kan doen zonder te veranderen in een clown. Aangezien deze nogal prijzig zijn wil ik even weten wat jullie ervaringen zijn met die duurdere merken en welke jullie adviseren.
xNavatu schreef:Ik heb 'm op boxingday gekocht, toen was t wat goedkoper dacht ik XD
Oh die moet ik dan hebben emmaIk heb namelijk wel hele dunne lippen
Coppering & Goud(komt helaas niet helemaal goed over qua kleur maar je krijgt t idee);
[ Afbeelding ]
*foto met mobiel van camerascherm lol, ik ben lazy*
Anthea schreef:Romyv schreef:Lipscrub? Uhm what the... Hahaha
Oke Mac Russin red moet het worden dus! Is die mat of glans van kleur?
swatches
Mat inderdaad! Hier heb je Ruby Woo en Russian Red naast elkaar geswatched.