Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:26

Ik draag over het algemeen naar school ofzo niet echt hele uitgebreide make-up. Vind het leuk om te tutten en ga de deur niet uit zonder op zn minst concealer en mn wenkbrauwen bijtekenen, maar langer dan een kwartiertje ben ik 's morgens niet bezig. Exclusief douchen dan wel. Waar ik het langs mee bezig ben 's morgens is het uitzoeken van m'n outfit _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:26

_Nelleke_ schreef:
Deijs schreef:
Ze noemt die vriend toch altijd foef? Een vriendin vertelde dat dat in -weetiknietmeerwelketaal- k.ut betekend :')

Ja ik lach me elke keer kapot want ik noem m'n do.os ook foef. :') Volgens mij is het Vlaams?

HAHAHA! _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:27

Deijs schreef:
xNavatu schreef:
Alsjeblieft :')

[ Afbeelding ]

:x

_/-\o_ wow, mijn jaloezie en bewonderingsradar gaat af _/-\o_

Mijn nadine-wtf-were-you-thinking-radar gaat af :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:29

Deijs schreef:
Ja ik lach me elke keer kapot want ik noem m'n do.os ook foef. :') Volgens mij is het Vlaams?

HAHAHA! _O-[/quote]

Sterker nog, op festivals en campings enz. gebruiken wij (vriendinnen en ik) altijd babydoekjes of lactacyd-doekjes e.d. om ons op te frissen. In onze volksmond ook wel 'foefdoekjes'. :D

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:31

Nadine, I can't judge. Ik zou zelf ook heel erg zijn denk ik :') ik geef tegenwoordig ook geld uit aan duurdere accessoires zoals tassen, kettingen en portemonnees van Chanel, Louis Vuitton en Michael kors dus ik ben net zo erg geloof ik _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:32

Hmm... Nadine, ik heb speciaal een nieuwe toilettas moeten kopen, en nee, geen kleintje, om alle zooi uit Australië mee te nemen _O- Het pastte niet meer in mijn andere 3... en dat zijn ook geen kleintjes :')
Wel een hele mooie look trouwens, met coppering!

Ik heb denk ik ook wel 3 malm lades vol, heb het niet in een malm maar het zal vast in die van mams passen denk ik :+ Ben 's ochtends ook een 15-20 min bezig. En dan heb ik wel alles op, foundation met poeder, oogschaduw, mascara, lippenstift, wenkbrauwen...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:33

Haha yay, lotgenoot _O-
Het erge is dat ik nu al weet dat als ik weer in the states kom dat ik dan minimaal evenveel weer meeneem.. :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:33

Maar het is ook zo lekker goedkoohoop in de states!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:34

xNavatu schreef:
Haha yay, lotgenoot _O-
Het erge is dat ik nu al weet dat als ik weer in the states kom dat ik dan minimaal evenveel weer meeneem.. :+

*\o/* Oeh dan hebben wij ook weer wat te kiek'n haha!

Ik ben benieuwd wanneer mijn lipstickhouder binnen komt, kunnen er 24 in, ga ik net redden denk ik :')

xNavatu

Santigo_ schreef:
Hmm... Nadine, ik heb speciaal een nieuwe toilettas moeten kopen, en nee, geen kleintje, om alle zooi uit Australië mee te nemen _O- Het pastte niet meer in mijn andere 3... en dat zijn ook geen kleintjes :')
Wel een hele mooie look trouwens, met coppering!

Ik heb denk ik ook wel 3 malm lades vol, heb het niet in een malm maar het zal vast in die van mams passen denk ik :+ Ben 's ochtends ook een 15-20 min bezig. En dan heb ik wel alles op, foundation met poeder, oogschaduw, mascara, lippenstift, wenkbrauwen...

Hahaha ik had heel veel makeup al met mn moeder meegegeven naar huis en zelf ook nog een hele lading :o Proberen om het in toillettassen te doen ben ik niet eens aan begonnen, dat was toch onbegonnen zaak _O-

NYC2B

Santigo_ schreef:
Maar het is ook zo lekker goedkoohoop in de states!

Inderdaad! Ik geef je groot gelijk Nadine :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:35

Haha ja en daar gaat het nu juist mis _O-

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:40

Argh! Ik wil ook… :D

Ik heb een huis gekocht ik ben blut… -O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:42

Ik ben weer aan het bufferen om het vervolgens ergens in het komende half jaar weer te gaan spenden _O-
Als 't door gaat tenminste.. zou niet de eerste keer zijn dat ik plannen heb met vriendinnen om op vakantie te gaan en dat het niet doorgaat ;(

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:50

Ik ben dan ook maar 2 weken daar geweest he, geen half jaar _O- Dan had ik net zo veel denk ik.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:56

Oh ik had deze oliebol ook makkelijk in 2 weken kunnen kopen :o Moest mn geld een beetje sparen om het half jaar door te komen zodat ik ook nog reisjes kon maken.. de volgende keer dat ik er naartoe ga ga ik gewoon op vakantie dus dan spend ik alles in 1x lol

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 21:59

Oh heerlijk is dat :D

Zijn er hier meer mensen met een LV, chanel of iets anders verslaving? bestaat daar een topic van of kan iedereen dat ook hier mikken?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:16

Dat had mijn bankrekening al helemaal niet leuk gevonden. Die vond het nu al niet zo leuk, aangezien ik niet alleen makeup, maar ook kleding goed heb geshopt daar :')

Als ik naar de states ga dan moet ik maar een tweede koffer boeken voor de terugweg vrees ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 22:29

Wow, ik heb eindelijk een keer een andere kwast dan mijn expert face brush gebruikt voor mn foundation, wat een verschil :oo Had altijd problemen met de Matchmaster dat hij niet zo mooi aanbracht, nou met deze kwast is dat echt heel anders. Heel natuurlijk en flawless, ben er echt super blij mee :o

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:23

Romyv schreef:
Hi, mag ik even binnenvallen met een vraag? Ik zie dat het niet alleen over oogschaduw en mascara gaat, mag ik jullie als beauty experts inschakelen voor lippenstift?

Ik heb nu een mooie rode lipstick maar die blijft slechts zitten, geeft super af en droogt mn lippen uit :( kortom, ik draag hem nooit

Nu weet ik dat er merken zijn die echt 12 uur mooi blijven, mat en droog zijn (dus niet afgeven) en waar je gewoon m'n verslavende vaseline overheen kan doen zonder te veranderen in een clown. Aangezien deze nogal prijzig zijn wil ik even weten wat jullie ervaringen zijn met die duurdere merken en welke jullie adviseren.

Maybelline stay24 vind ik daar ook een goede voor. En kun je eindeloos met je vaseline overheen ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:29

xNavatu schreef:
Ik heb 'm op boxingday gekocht, toen was t wat goedkoper dacht ik XD

Oh die moet ik dan hebben emma :)) Ik heb namelijk wel hele dunne lippen :+

Coppering & Goud <3 (komt helaas niet helemaal goed over qua kleur maar je krijgt t idee);

[ Afbeelding ]
*foto met mobiel van camerascherm lol, ik ben lazy*

Mooi, erg mooi!
Sorry jullie gaan had en ik lees bij :P

Wbt Lush, ik bestel in Engeland, scheelt vooral met bijv dagcreme en bodyconditioners ed een hoop! 18 pond of 31 euro. Omgerekend is 18 pond ene 25 euro dus ga maar na. ALleen krijg je er in NL een fullsize product als dank je bij, in Engeland kennen ze dat principe niet :') Vorige keer er niets bij gehad, nu monsters gevraagd en die gelukkig wel gekregen.
Maar ik heb nu dus sinds juni al 4x Lush inkopen gedaan, waarvan 2x via de ENgelse webshop (oa Lush Kitchen dingen)
De lipscrub enzo vind ik wel prijzig dus nog niet aangeschaft en een bathbomb gaat er bij gewoon mij helemaal in. De bubblebars verdeel ik wel.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:32

Anthea schreef:
Romyv schreef:
Lipscrub? Uhm what the... Hahaha

Oke Mac Russin red moet het worden dus! Is die mat of glans van kleur?

swatches

Mat inderdaad! Hier heb je Ruby Woo en Russian Red naast elkaar geswatched.

Mac Red is toch ook een mooie kleur rood hoor! Wil denk ik toch Russian Red, Mac Red en Relentlessly Red. Goh wat moet je met zoveel rood :=

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:33

Relentlessly Red staat echt op 1 van mn wishlist.. die vind ik zooo mooi <3
Zag dat Mac zelf m weer had.. waarom heeft de douglas 'm niet.. bestel liever daar lol

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:34

dat moment dat je geld hebt, make up wil.. maar wijs moet zijn en moet sparen ;( ;(

russian red <3 omg die gaat op wish list

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:38

xNavatu schreef:
Alsjeblieft :')

[ Afbeelding ]

:x

Ik mis MAC lipsticks?? :+