Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:zondag wordt het lekker koel, dus ik denk dat ik er dan een flink lange afstand van maak.
BusyMissy schreef:Wat een lief bericht van jou! Ik vat het zeker niet verkeerd op.Ik weet niet hoe ik dit op moet schrijven zonder betuttelend over te komen, want dat is echt niet mijn intentie, maar ik lees met schrik en verbijstering jouw berichten Leonie. Ik snap dat je enorm baalt dat dit jou nu net in je vakantie overkomt, maar als je echt een tweedegraads spierscheur hebt dan ben je (naar mijn mening) nu inderdaad niet zo slim bezig. Zelfs belasten is dan de eerste weken al teveel. Mijn man heeft het in zijn kuit gehad. Hem werd verteld dat hij, vooral de eerste weken, heel voorzichtig moest zijn en zo min mogelijk moest belasten omdat hij de schade aan zijn spier anders zou verergeren.
Dus ik hoop voor jou dat het niet zo ernstig is dan je dacht, want dan is zelfs wandelen nu geen goed plan.
De omgeving is inderdaad prachtig!
En ik denk/vrees dat dit en beetje tegen dovemansoren is, maar pas een beetje op jezelf