Wat heeft iedereen weer mooie foto's gemaakt. Noordje,eelmo,dideh,marlinde, gaucho,goof,Pien. Ben ik nog iemand vergeten? Pien,in ieder geval beterschap.
Eerst naar Bad Oeyenhausen. Ik was benieuwd naar het kuurpark. Het was wel leuk. Toen naar der Kaiser Wilhelm. Porta westfalica. Het beeld is wat groot. En natuurlijk gewandeld. En ik wilde ook nog naar Minden. Naar het wasserstrassenkreuz. Hier kruist de rivier de Weser,met het Mittelland Kanal. Dus de schepen op de Weser varen onder de schepen op het kanaal door.
Wat een prachtige kleurige foto's Lizard. Die 2 "Pruusen" zoals we dat in Limburg dialect zeggen→ vind ik erg hilarisch. Ook je autootje zo zielig verlaten en alleen. Mooie gebouwen en echt gelukte foto's.
Bootsiebob
Geplaatst: 03-07-22 19:30
Hi Robin, leuk!
Gaucho lekker actief geweest vandaag
Lizard best wel een flinke wind hè. De auto foto is leuk En inderdaad, een nogal omvangrijk monument…
Gaaf Lizard, weer een hele onderneming zo. Bijzonder plekje waar de rivier het kanaal kruist, werkelijk nog nooit gezien. Ga jij nou alleen op pad als je dit soort uitjes doet?
Wat een gave plekken vind jij altijd Lizard . Heel bijzonder.
Cayenne, ook bij jou weer bijzondere plaatjes. Pimpelmeesje is
noordje
Geplaatst: 03-07-22 21:29
Welkom Robin.
Wat een gave foto's Marlinde, helemaal terug in de tijd
Lekker wezen fietsen Pien en Goof. Mooie plaatjes Pien en een mooie afstand met wat lekkers na, dat doe je goed Goof
DideH, mooi hoor en helaas lijkt het onkruid het hardst te groeien
Gaucho, lekker zeg zo'n dagje op de camping
Gaaf lizard, prachtig weer.
Wij zijn vandaag van Lesja naar Eikesdalen gereden met heul veul watergeweld Stuguflåtbrua Kyllingbrua (kipbrug) Over deze bruggen rijdt de trein Vanuit de haven in Åndalsnes Op weg naar Eikesdalen stonden overal fietsen Uitzicht over eikesdalwater Waterval naast Mardalsfossen Mardalsfossen
Prachtig cayenne en Noordje maakt elke keer waar dat Noorwegen met al zijn water zo prachtig is.
Mandyy
Geplaatst: 03-07-22 22:25
Wij zijn aangekomen op onze Oostenrijkse bestemming. Om 4:20 vertrokken. Bij aankomst gelijk bij het meer gaan wandelen. Lekker gegeten, drankjes gedaan en nu zo slapen. Morgen een wandeling in Slovenië!
Om 15:30 uur. Het verliep heel soepel tot er een ongeluk gebeurde en het verkeerd helemaal stil stond. Iedereen kwam de auto uit. Wij hebben de afslag genomen en zijn omgereden. Bij tol nog wat file maar waren er alsnog eerder als verwacht.