Dinopino schreef:Nee ik merk dat jullie graag op mijn berichten reageren. Ik moet nu eerst Bigone vragen of ik wat mag schrijven, want ik interesseer haar niet dus ze kijkt daarom op mijn site.
Karl66 daar verschillen we gewoon van mening. Covid-19 is geen besmettelijke ziekte, er is zelfs een beloning uitgeloofd van1,5 miljoen euro wanneer je kan aantonen dat het bestaat. Schijnbaar is covid19 een hele erge en besmettelijke ziekte. Gelukkig hier in Duitsland niet. Dat ic vol liggen kan best kloppen. Wanneer het personeel wordt afgebouwd worden ook de bedden afgebouwd. Bij een goeie griepgolf was er in sommige ziekenhuizen ook al capacitiet te weinig. Ook kan ik niet in een pandemie geloven wanneer er ondersterfelijkheid is. Nu noemen jullie me misschien gek of gelovig of wat dan ook. En nee ik houd er geen theorien op na. Het enige is dat ik geen gelovige ben van corina. En nee ik besmet niemand of wat dan ook, want winkelen doe ik niet dus ik ben voor jullie geen radicaal gevaar.
Het enige waarom ik me in dit topic mengde was omdat in dit topic mensen uitlgelachen werden om hun angst en dat vind ik respectloos. Kijken we in het verloop van de meeste topics, dan zien we een vrolijk wederkerende opmerking van Karl66,Bigone, veroontje en nog een paar.
Maar ik geef toe het aantal sterfgevallen is helaas al aan het stijgen,de echte pandemie komt waarschijnlijk nog.
Ik kan alleen maar concluderen uit deze post dat je inderdaad een Corona ontkenner bent. Mensen worden zeker niet uitgelachen om hun angst, worden eerder in de zeik genomen door jouw opmerkingen maar dat zal je zeker ontkennen. En verder? Keep in dreaming, doe een rondje met de paarden wanneer je dat helpt bij het ontkennen van Corona. Of ga op zoek naar bewijs dat het niet bestaat , word je rijk. En kun je je middelvinger opsteken naar de zorg, de revaliderenden,de doden en de nabestaanden waarvan er hier op bokt genoeg te vinden zijn.
Zo af en toe duik je op, gooit er wat controversiële uitspraken in, bent verontwaardigd wanneer je weerwoord krijgt, speelt de vermoorde onschuld en waarschijnlijk heb je nu voor een paar weken weer genoeg voldoening gehad en wachten we op de volgende zet van je. Have fun, ga maar weer broeden op de opmerking.