Links is een quote die ik al heel lang wilde laten tatoeëren, staat voor mij voor het kunnen/mogen rekenen op mijn eigen kracht en doorzettingsvermogen.
En rechts in het verlengde daarvan eigenlijk, 3,5 jaar sober and clean

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaatastrof schreef:Ooh Miereneter die roodkapje is gaaf
Ik heb ook weer een nieuw plaatje.. numero 9Odji was toevallig terug in Brussel en ik had het ontwerp die ze vorige keer gemaakt had voor me (ik koos origineel flash, die was weg, dus maakte ze iets custom - op dag van de tattoo bleek die terug beschikbaar en dan daar toch voor gekozen, vandaar
) Ze was heel blij dat mijn Borisje alsnog op mijn arm mocht pronken. Het was echt heel gedoe vandaag om dit in mijn planning te passen maar heel blij dat ik het toch gedaan heb.
Stencil
[ [url=m/NWggIj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tussendoor
[ [url=m/vXYsh1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klaar
[ [url=m/vvwo2K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mY4vU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu samen met zijn vriendinnetje Tinky en ook met de eenhoorn die Odji eerder gezet heeft bij me.
Hij was overigens SPICY. Waarom ik twee keer mijn armditch laat doen weet ik eigenlijk niet goed.
Macyy schreef:Super gaaf! Staat je fantastisch
Ik mag vrijdag weer, komt een stuk op mijn rug te staan. De vorige keer kreeg ik van de artiest een potje hustle butter mee, zat nog een klein beetje in. Nu wil ik graag zelf een potje bestellen, maar kom er niet helemaal uit. (Behalve 11,95 verzendkosten). Weet iemand waar ze dat fysiek verkopen?
Macyy schreef:Gezien mijn artiest 2 van de 4 afspraken last minute heeft afgezegd, (ik zat al in de trein) is mijn vertrouwen een beetje weg. Ik zoek een fijne betrouwbare artiest voor een mandala op de rug, sierlijk en luchtige stijl.
Ik kom uit Kampen en zoek een uur reistijd rondom.
[ [url=m/RuBcok.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k9uP0l.png]Afbeelding[/url] ]
Macyy schreef:Gezien mijn artiest 2 van de 4 afspraken last minute heeft afgezegd, (ik zat al in de trein) is mijn vertrouwen een beetje weg. Ik zoek een fijne betrouwbare artiest voor een mandala op de rug, sierlijk en luchtige stijl.
Ik kom uit Kampen en zoek een uur reistijd rondom.