Vooral dat vosje met het konijntje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jackytje schreef:Aangezien ik nog altijd geen uploadfunctie op mobiel vind op bokt, linkje naar insta: https://www.instagram.com/p/BkseQOzisac ... l7vyhlokbx
Viel me weer reuze mee. Heb me rot geamuseerd. Love my artist ♡
Jackytje schreef:Aangezien ik nog altijd geen uploadfunctie op mobiel vind op bokt, linkje naar insta: https://www.instagram.com/p/BkseQOzisac ... l7vyhlokbx
Viel me weer reuze mee. Heb me rot geamuseerd. Love my artist ♡
Steeph schreef:Klik onderaan het topic op "Nieuw antwoord" en dan staat er naast het versturen knopje "Voeg foto's toe" (op PC) op mobiel staat het er al in het Snel antwoorden vak
_R_G_ schreef:Wat een prachtige dingen komen hier voorbij!
Mag ik even binnen vallen met een vraag?
Zijn er hier mensen die een tattoo hebben en een hele slechte weerstand/ ziekte hebben die de genezing bemoeilijkt?
Is het überhaupt verstandig om er een te laten zetten in dit geval?
Ik wil eigenlijk al jaren heel graag een tattoo maar zet het steeds weer uit mijn hoofd om deze reden.
Mijn immuunsysteem werkt niet meer zoals het hoort en zo'n beetje alles ontsteekt meteen bij mij, ik kan goed een maand of 2/3 rond lopen met een wondje op mijn hand bijvoorbeeld.
Als ik er een wil dan meteen een wat grotere op mijn ribbenkast.
Heb er wel eens over na gedacht eerst een kleinere te 'proberen'op een andere plek maarja dat is eigenlijk niet wat ik wil en het staat er wel voor de rest van je leven.
Dus heeft iemand hier ervaring mee?
Maak ik mezelf te druk of moet ik het gewoon definitief uit mn hoofd zetten?
_R_G_ schreef:Wat een prachtige dingen komen hier voorbij!
Mag ik even binnen vallen met een vraag?
Zijn er hier mensen die een tattoo hebben en een hele slechte weerstand/ ziekte hebben die de genezing bemoeilijkt?
Is het überhaupt verstandig om er een te laten zetten in dit geval?
Ik wil eigenlijk al jaren heel graag een tattoo maar zet het steeds weer uit mijn hoofd om deze reden.
Mijn immuunsysteem werkt niet meer zoals het hoort en zo'n beetje alles ontsteekt meteen bij mij, ik kan goed een maand of 2/3 rond lopen met een wondje op mijn hand bijvoorbeeld.
Als ik er een wil dan meteen een wat grotere op mijn ribbenkast.
Heb er wel eens over na gedacht eerst een kleinere te 'proberen'op een andere plek maarja dat is eigenlijk niet wat ik wil en het staat er wel voor de rest van je leven.
Dus heeft iemand hier ervaring mee?
Maak ik mezelf te druk of moet ik het gewoon definitief uit mn hoofd zetten?
Lau schreef:Geen ervaring, maar als kleine dingen gelijk ontsteken zou ik het niet doen.
Een ontstoken tattoo is geen pretje.
Yasmine schreef:Ik denk dat je zulke dingen best gewoon bij je eigen dokter navraagt. Zeker als je zo'n slechte weerstand hebt dat je een paar weken/maanden met een klein wondje rondloopt, zou ik meer vertrouwen op de dokter dan vreemden op een forumOf wellicht even binnenlopen bij een goede tattooshop en hen naar hun ervaringen vragen. Zij kunnen je wellicht ook goed advies geven.