Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
BeFunny schreef:Ik vind w7 producten ook goed.
Wij hebben hier een voordeelshop en daar laatste veel w7 producten gekocht. O. A foundation voor 8,99 en een nude palette oogschaduw 14 nog wat. Borstels. Blush voor 4,99 highlighters finish powder etc. En ik vind de kwaliteit goed en de oogschaduw mooie kleurtjes.
MarJon schreef:..BeFunny schreef:Ik vind w7 producten ook goed.
Wij hebben hier een voordeelshop en daar laatste veel w7 producten gekocht. O. A foundation voor 8,99 en een nude palette oogschaduw 14 nog wat. Borstels. Blush voor 4,99 highlighters finish powder etc. En ik vind de kwaliteit goed en de oogschaduw mooie kleurtjes.
Mocht je nog willen inslaan: op dit moment hebben we 50% korting op de W7 producten omdat het er allemaal uitgaat
melanie0906 schreef:W7 staat voornamelijk bekend om de dupes! Vind het wel prima werken maar niet heel fijn..
Sappos schreef:Die korting op Urban Decaymaar wat is een musthave? Ik heb al best veel :’) wat is een mooie/fijne lipstick van UD?
mijn favoriete lipstick is Stark Naked. Heel nude.
Sappos schreef:Ik had via AliExpress een Huda Beauty dupe besteld maar die redt het kwalitatief echt niet bij mijn UD palettes. Er zitten wat kleuren bij met veel pigment maar het werkt niet lekker en is niet mooi te blenden.
chimello schreef:Sappos schreef:Ik had via AliExpress een Huda Beauty dupe besteld maar die redt het kwalitatief echt niet bij mijn UD palettes. Er zitten wat kleuren bij met veel pigment maar het werkt niet lekker en is niet mooi te blenden.
Lekker al die ongeteste chemische troep op je ogen![]()
W7 blushes vind ik wel fijn, vergelijkbaar met Essense/Catrice enzo.
Iemand de nieuwe Colourpop singles al gezien?
en nouja Naked 3, Naked Heat, Naked Smokey, Heavy Metals Metallic en dan nog wat andere dingen :’) verslavend enzo. Ga eens naar die lipstick kijken en de concealer 
Niniane schreef:Kwaliteit is niet te vergelijken met duurdere palettes hoor. Je kan een W7 totaal niet vergelijken met wat je koopt van Juvia's of zo.
Suus___ schreef:Befunny.. met wat vind je het vergelijkbaar dan? Vind t best leuke paletten voor t geld maar echt niet vergelijkbaar met mn duurdere paletten..
Spring weer onder mn steen
Suus___ schreef:Aaaah op die manier snap ik het idd.. nu vind ik bijna alles beter qua oogschaduw als maxfactor en maybelline dus die vergelijking kan ik volgen
Suus___ schreef:Aaaah op die manier snap ik het idd.. nu vind ik bijna alles beter qua oogschaduw als maxfactor en maybelline dus die vergelijking kan ik volgen