[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melanie0906

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 13:20

W7 staat voornamelijk bekend om de dupes! Vind het wel prima werken maar niet heel fijn..

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 13:29

BeFunny schreef:
Ik vind w7 producten ook goed.
Wij hebben hier een voordeelshop en daar laatste veel w7 producten gekocht. O. A foundation voor 8,99 en een nude palette oogschaduw 14 nog wat. Borstels. Blush voor 4,99 highlighters finish powder etc. En ik vind de kwaliteit goed en de oogschaduw mooie kleurtjes.

Mocht je nog willen inslaan: op dit moment hebben we 50% korting op de W7 producten omdat het er allemaal uitgaat :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 16:35

MarJon schreef:
BeFunny schreef:
Ik vind w7 producten ook goed.
Wij hebben hier een voordeelshop en daar laatste veel w7 producten gekocht. O. A foundation voor 8,99 en een nude palette oogschaduw 14 nog wat. Borstels. Blush voor 4,99 highlighters finish powder etc. En ik vind de kwaliteit goed en de oogschaduw mooie kleurtjes.

Mocht je nog willen inslaan: op dit moment hebben we 50% korting op de W7 producten omdat het er allemaal uitgaat :D
..

We is voordeelshop?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 16:38

melanie0906 schreef:
W7 staat voornamelijk bekend om de dupes! Vind het wel prima werken maar niet heel fijn..

Ik vind het wel prima werken
En vooral goed geprijst. Zelfde kwaliteit oogschaduw paletmes van andere merken kosten al snel over de 30 euro in de aanbieding. Dus ik vind het prima. Niet alles uiteraard.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 17:50

Kwaliteit is niet te vergelijken met duurdere palettes hoor. Je kan een W7 totaal niet vergelijken met wat je koopt van Juvia's of zo.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 19:11

Ik had via AliExpress een Huda Beauty dupe besteld maar die redt het kwalitatief echt niet bij mijn UD palettes. Er zitten wat kleuren bij met veel pigment maar het werkt niet lekker en is niet mooi te blenden.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 19:58

Sappos schreef:
Die korting op Urban Decay :+: maar wat is een musthave? Ik heb al best veel :’) wat is een mooie/fijne lipstick van UD?

Ik ben megafan van de Troublemaker mascara! Gebruik ook de Naked concealer, corrector en foundation. Oh en een van mijn meest favoriete palettes ooit is Naked Heat <3 mijn favoriete lipstick is Stark Naked. Heel nude.

Dus eh ja, bijna alles met het woord 'naked' :')

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 20:27

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 20:40

Sappos schreef:
Ik had via AliExpress een Huda Beauty dupe besteld maar die redt het kwalitatief echt niet bij mijn UD palettes. Er zitten wat kleuren bij met veel pigment maar het werkt niet lekker en is niet mooi te blenden.

Lekker al die ongeteste chemische troep op je ogen :o

W7 blushes vind ik wel fijn, vergelijkbaar met Essense/Catrice enzo.

Iemand de nieuwe Colourpop singles al gezien? <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 20:47

chimello schreef:
Sappos schreef:

Lekker al die ongeteste chemische troep op je ogen :o

W7 blushes vind ik wel fijn, vergelijkbaar met Essense/Catrice enzo.

Iemand de nieuwe Colourpop singles al gezien? <3

Ja, ik ben verliefd! Maar ben benieuwd hoe de kwaliteit van de blauwe en paarse oogschaduws is... Bij de eerste release waren die zwaar teleurstellend :=

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 20:52

Ja same! ik wil die teal en die blauwe en gele :')

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 21:29

Drunksheep thanks voor je reactie! De troublemaker heb ik idd al O:) en nouja Naked 3, Naked Heat, Naked Smokey, Heavy Metals Metallic en dan nog wat andere dingen :’) verslavend enzo. Ga eens naar die lipstick kijken en de concealer :)

Chimello ik heb het letterlijk 1x geswatched en 1x geprobeerd, maar omdat het niet werkt heb ik m aan de kant gegooid :+

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:47

Niniane schreef:
Kwaliteit is niet te vergelijken met duurdere palettes hoor. Je kan een W7 totaal niet vergelijken met wat je koopt van Juvia's of zo.

Juvia's ken ik niet. Dus kan ik niet vergelijken.

Maar nogmaals bij ons zit een voordeelshop waar ik w7 producten tegen mooie prijs kan inslaan. En het is vergelijkbaar aan een aantal duurdere merken waarbij je meer het dubbele betaald. Ik vind ook de kwasten van w7 fijn. De poeders het zelfde. De eyeliners vind ik bijv minder. Ik ben er iig blij mee dat ik het e.a heb ingeslagen en nu ik gezien heb dat het eruit gaat zal ik zeker meer in slaan.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:50

Befunny.. met wat vind je het vergelijkbaar dan? Vind t best leuke paletten voor t geld maar echt niet vergelijkbaar met mn duurdere paletten..

Spring weer onder mn steen :=

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:56

De oogschaduw palettes die je bij de drogist kan kopen zoals Maybelline L'Oréal, zijn een stuk duurder dan W7 en naar mijn idee vergelijkbaar. Urban Decay daarentegen is zo goed van kwaliteit, echt heerlijk om mee te werken! Ook een stuk duurder, dat wel :) is Juvia's vergelijkbaar met UD?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 00:04

Suus___ schreef:
Befunny.. met wat vind je het vergelijkbaar dan? Vind t best leuke paletten voor t geld maar echt niet vergelijkbaar met mn duurdere paletten..

Spring weer onder mn steen :=

De echt dure merken waarschijnlijk niet. Maar bijv een bekend merk max factor. Ik vind zowel de oogschaduw als de foundation echt gelijkwaardig. En met name de foundation scheeld dat in prijs.
Wat ik dan weer minder vind is de consealer bijv. Maar ik zou zelfs durven beweren dat ik de oogschaduw die ik laatst heb gekocht beter vind dan het nude palette van max factor en er zitten meer kleuren in wat ook wel fijn is. Ook vind ik de matte poeders, bronzer en blushes van w7 fijn. Alleen vind ik er niet veel keus in iig in onze winkel hier. Maar de kwaliteit zeker icm prijs vond ik erg verrassend ik had dus voorheen voornamelijk max factor heel saai. En toevallig omdat er heel veel w7 producten lagen bij de voordeelshop had ik iets gekocht week later allemaal borstels het palletje en de foundation. Gebruik normaal eigenlijk altijd dus golden 75 van max factor. Maar 8,99 voor goed dekkende foundation is echt geen geld.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 00:56

Aaaah op die manier snap ik het idd.. nu vind ik bijna alles beter qua oogschaduw als maxfactor en maybelline dus die vergelijking kan ik volgen :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 09:29

Suus___ schreef:
Aaaah op die manier snap ik het idd.. nu vind ik bijna alles beter qua oogschaduw als maxfactor en maybelline dus die vergelijking kan ik volgen :=

Haha dit inderdaad! En denk dat gemiddelde persoon hier bij de luxere merken ook echt niet denkt aan drogisterijmerken als Max Factor en Maybelline, maar een stapje verder gaan naad Juvia’s, Urban Decay, MAC enzo. Daar zit echt wel een flinke verschil in wat betreft kwaliteit.

Hier weinig op de foto gezet laatste tijd. Maar betekent niet dat ik er minder mee bezig ben. Nog een foto van een hele simpele look van paar weken geleden:
Afbeelding

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:04

Suus___ schreef:

Ik had er eigenlijk bij moeten zetten de drogisterij merken.
W7 heeft mij gewoon positief verrast. Omdat idd max factor erg tegenvalt. Mac heb ik wel eens iets van gehad. Was daar geloof ik niet erg weg van.
Maar ik vind van w7 niet alleen de oogschaduw beter dan max factor om even bij die vergelijking te blijven. Ook de foundation die vind ik niet zozeer beter maar gelijkwaardig. En de foundation golden 75 van max factor vind ik wel heel fijn die gebruikte ik altijd en nu gebruik ik er regelmatig één van w7. Ik vind het betaalbare of goedkope make upp die prima is zeg maar. Itt de bekendere drogisterij merken. En het heeft mij daarom positief verrast. Ik had eerst een foundation gekocht vanwegen de prijs en dacht eerst eens kijken of het wat is. Omdat ik met foundation eigenlijk niet meer afweek van max factor. En een week later heb ik gelijk meer ingeslagen omdat het mij positief heeft verrast en ik wil de andere 3 oogschaduw pailletjes van de nude serie ook gaan halen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:07

Zo ben ik echt heel erg positief verrast door de nieuwste foundation van catrice

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:20

In vergelijking met de duurdere drogisterij merken is het inderdaad een stuk beter. Die Maybelline oogschaduw palettes zijn echt poep.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 13:24

Ik gebruik de liquid foundation van Catrice vaak bij mijn korte werkdagen. Fijne foundation!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 14:15

Niniane schreef:

Mooooi! <3

W7 vind ik echt bagger, maar misschien pakt het op mijn huid niet goed. Dat kan :D Koop eigenlijk alleen maar CP laatste tijd, vooral de palettes zijn echt goed.

Mooi Lino! Heb je je wenkbrauwen wat donkerder? I like 8-)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 14:38

Marrit, gebruik nog steeds zelfde product. NYX gel. Maar die kleurt ene keer wat donkerder dan andere keer. Dus dat zal het denk ik zijn!

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 16:05

chimello schreef:
Ik gebruik de liquid foundation van Catrice vaak bij mijn korte werkdagen. Fijne foundation!

Ook een van mijn favorieten! Hopelijk krijgen ze daar ooit meer kleuren van, al denk ik het niet