[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 19:46

Erg... Opbeurend, Furrow _O-

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 21:00

Kijk maar naar mij afgelpen week, al ging dat om een wing :P

Ik zou idd voor een andere kleur gaan dan blauw, idd warmer ofzo. Mooie bronstinten of bruintinten. Gewoon een beetje mee experimenteren :)
Sleek is idd fijn, ik heb de sunset.

Ik heb trouwens een blush van Mac, maar ik gebruik nu enkel het hart van I heart. Zit veel meer shimmer in en werkt direct als een highlighter :D

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 21:12

Noodgevalletje!

Concealer onder de ogen;
Een heeeeel klein beetje te donker maar verder perfect of juiste kleurmatch maar heel veel creasing en heel droog ogend? :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 21:17

Normaal heb ik veel peach, bruin/brons, roze op; maar ik ben niet zo van de gebruikersregeltjes :+ Maar snap jullie punt hoor, ik zie het zelf ook :j

Ik zou de eerste doen denk ik, en dan mss wat poeder erover?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 21:28

Tytonidae schreef:
Noodgevalletje!

Concealer onder de ogen;
Een heeeeel klein beetje te donker maar verder perfect of juiste kleurmatch maar heel veel creasing en heel droog ogend? :')

Kun je ze niet mengen?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 21:39

Haihai, ik lees al een tijdje mee en heb een vraag die jullie misschien kunnen beantwoorden aangezien in er via internet niet helemaal achter kom. Ik zou graag een van de Glow Kits van Anastasia willen bestellen, maar ik ben er niet helemaal zeker van welke goed bij mijn huidskleur zou passen. Ik ben blank (niet echt heel bleek) en mijn huid heeft een warme ondertoon. Heeft een van jullie een idee welke ik het best kan kopen? :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:35

Hmm Lino ik las net dit op Lottelovesbeauty:
Citaat:
In de MAC Star Trek Collection zitten 4 lipglasses, 4 lipsticks, een mascara, 3 nagellakken, nepwimpers, 3 eyeliners, 3 blushes/highlighters, 4 pressed pigment oogschaduws, en 2 kwasten. In het persbericht staat dat de blushes/highlighters en pressed pigments alleen in Noord Amerika verkrijgbaar zullen zijn, maar ik heb wel één van de pressed pigments ontvangen en bovendien staan er Nederlandse prijzen bij. Daar ga ik dus nog even achteraan.

Nedra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 22:59

Zo mijn wensenlijstje op ali staat weer gevuld o.a. met dupes van anastasia glow/moonchild, zoeva paletten en limecrimes. Nu nog even bedenken wanneer ik het allemaal ga bestellen ;)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 05:43

Offffff to londennnnn :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 06:59

Heel veel plezier in Londen Suus!

Het is nog wat te donker om foto's te maken maar bij deze mijn fullface makeup look :)

En ik krijg hem niet geopend? Raar! Foto volgt dus nog :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 07:10

Afbeelding

Even een nieuwe foto gemaakt :) bruintinten met winged eyeliner

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 07:38

Drunksheep schreef:
Hmm Lino ik las net dit op Lottelovesbeauty:
Citaat:
In de MAC Star Trek Collection zitten 4 lipglasses, 4 lipsticks, een mascara, 3 nagellakken, nepwimpers, 3 eyeliners, 3 blushes/highlighters, 4 pressed pigment oogschaduws, en 2 kwasten. In het persbericht staat dat de blushes/highlighters en pressed pigments alleen in Noord Amerika verkrijgbaar zullen zijn, maar ik heb wel één van de pressed pigments ontvangen en bovendien staan er Nederlandse prijzen bij. Daar ga ik dus nog even achteraan.

Aaaah, hoop het toch echt niet.

En kwam vanochtend tijdens opmaken ook al achter dat m'n browwiz op is, dus nu moet ik morgen het anders doen. Wat een rot dag al voor makeup :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 08:08

Veel plezier Suus! :)F

Wat heb jij een mooi open en vrolijk gezicht Eight! Jaloers op jouw wing!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 08:11

Haha Linoleum :D hier hooikoorts dus ook nog ff makeup loos :')

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 08:32

Dankjewel marrit :D toch voelt dat niet zo hoor, smorgens :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:05

Ik kijk op kantoor eens om me heen hier en believe me... Jij ziet er vrolijk uit in de ochtend, al voelt dat niet zo _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:15

Eight schreef:
Aah Shiz ik dacht voor een seconde dat het een blikje kattenvoer was :') terwijl ik colourpop echt geweldig vind hahahah!

_/-\o_ _O-

Venthe wat ben je een prachtige meid!

Drunksheep schreef:
Ik ben trouwens echt zo benieuwd naar die B6 Vitamin-Infused Complexion Prep Spray! :oo Klinkt op dit moment als de perfecte basis onder mijn make-up.
http://www.iciparisxl.nl/nl_NL/Merken/U ... goryQuery=

Hij is trouwens een stuk goedkoper bij Feelunique, de andere primers en setting sprays ook trouwens. Is nu ook 10% extra korting op alles van UD.

Linda Hallberg heeft ook een korte video over de nieuwe producten van UD, dat Moondust palette ziet er echt tof uit. Die moet je halen Shizz :D
https://www.youtube.com/watch?v=ns--0qIEiTA

Ik heb die B6 maar nog niet geprobeerd, toch maar een keer doen. En trouwens,

Afbeelding

<3 <3 <3
Meegenomen in Londen op de dag dat 'ie uit kwam, denk dat ik 'm vandaag in een look ga proberen.

Marrit ik vind 'm mooi! :)

Marlon, vind de looks mooi maar denk inderdaad als het wat meer boven je daadwerkelijke crease uit zal komen dat het heel mooi zal staan!

Furrow schreef:
eyeliner blijft gewoon Russische roulet, soms heb je geluk en soms ben je de banketstaaf

_O- _O- _/-\o_

Tyto ik zou ze ook proberen te mengen. :j

enamorada, heb helaas geen idee want hou me niet zo bezig met ABH, misschien iemand anders hier. :)

Suus heel veel plezier!

Eight, BEAUTY. <3

Ik ga zo ook maar 'ns beginnen aan m'n make up. :')

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:16

Ik vind je het blauw juist wel kunnen hebben Marrit, ik zou alleen wel een combi doen van glim en mat. Alleen glim wordt heel erg glim, if you know what i mean haha. Sleek heeft inderdaad een lekker pigment!
De highlighter staat je ook lekker fris.

En eight, heel mooi en clean. Prachtige ogen. Poppetje

Filmpje niet gekeken, maar alleen het plaatje. Gebruikt ze Melba?
Want dat is voor iedereen een fijne gangbare blush!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:27

Ja, ben nog op zoek naar een mooie matte palette! Want dat vind ik ook hoor, met wat matte erbij krijg je ook meer diepte. Hoewel ik enorm van glim-bling-glitter houd, is dit voor mijn werk een beetje té glamour _O- We hebben wel een mooie "showtrap" in ons kantoor waar ik naar beneden zou kunnen schrijden maar tsja, is ook zo wat... ^)

En wat ik al zei, die matte kleurtjes van Sleek.. Ik kan er niet mee uit de voeten :') Dus er moet nog een basispalette matte bij en heb er al wat op mijn lijstje staan. Misschien dat ik die 1 oktober kan scoren. Of al eerder als ik niet op mijn handen kan blijven zitten :+

Elke, ze noemt de blush "a peachy pink" dus niet 100% peach. Heb een screenshot van het kleurtje, zal eens kijken of ik hem kan vinden.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:29

Afbeelding

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:33

Oh dat heb ik helemaal gemist Shizzel haha! Nice :D Ik ben echt benieuwd naar de B6 spray.

En Eight mooie zachte look!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:43

Het is Petal Power, staat in de description box ;)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 09:48

Oooow, bedankt DnT! Stom van me := Ik dat hele filmpje doorscrollen, screenshot, googelen.. Dus... Goeiemorgen... |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 11:13

Niet m'n beste foto's maar zo zag je het 't beste. In de ooghoek Moondust Specter, ooglid zelf Moondust Magnetic, en in de buitenste ooghoek uit het Vice LTD palette Freakshow en Oil Slick en op het wenkbrauwbot Roadstripe. Colourpop Ultra Satin Alyssa op de lippen en die heerlijke glow is UD highlighter Aura, m'n liefde die op de foto op m'n neus veel heftiger is dan in 't echt. _O-

Moondust palette is echt heerlijk, zoveel glitter echt wauw en iedereen weet wel dat ik van glitter hou :') <3 Krijg het alleen zo bar slecht op de foto. Heb wel eerst met NYX Milk eronder gedaan voor de zekerheid. :')

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 11:26

Dat vind ik nou echt een prachtige look Shiz!
Love it <3