[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 19:57

Heb nu de healing kit van piercing mania besteld. Had sinds een week wat last en dikke gele korsten. Sinds gister gebruik ik de healing kit en vandaag ineens geen last meer en geen korsten. Zal geen toeval zijn toch :D

https://piercingmania.nl/piercing-healing-kit

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-22 20:11

He oliebol, dat zie ik net te laat. Want mijn gaatje is denk ik al dicht, en als ie nog deels open is dan wordt ie heel boos :') Maar ik baal nog steeds heeeeel hard!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 00:20

Pepperrr schreef:
Heb nu de healing kit van piercing mania besteld. Had sinds een week wat last en dikke gele korsten. Sinds gister gebruik ik de healing kit en vandaag ineens geen last meer en geen korsten. Zal geen toeval zijn toch :D

https://piercingmania.nl/piercing-healing-kit

Dit gebruik ik ook en werkt top.

Anders zou je ook nog emoeolie kunnen proberen.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 06:21

Heeft er iemand een dubbele conch en daar foto’s van?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 11:43

anoukwendy schreef:

Nee maar ik wil zelf een triplex, zie dit plaatje.
Dat is ook mijn voorbeeld om straks te laten zien..
Onderste rij, middelste plaatje.

Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 13:25

Hebben jullie tips waar ik mijn eerste ringetjes kan kopen voor mijn 2e gaatje in mijn oor?
Hij zit er nu 2 maanden in en wil binnenkort mijn knopje vervangen door een ringetje, maar hij is nog niet 100% rustig dus wil er niet zo maar een oorbel in stoppen.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 13:29

Lieffiefi schreef:
anoukwendy schreef:

[ [url=m/aCkgbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha ik zie dat babylief braaf ligt te slapen op mijn plaatje :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 14:02

Josien_ schreef:
Hebben jullie tips waar ik mijn eerste ringetjes kan kopen voor mijn 2e gaatje in mijn oor?
Hij zit er nu 2 maanden in en wil binnenkort mijn knopje vervangen door een ringetje, maar hij is nog niet 100% rustig dus wil er niet zo maar een oorbel in stoppen.

Als ie nog niet genezen is door een piercer laten doen. Als je zelf gaat prutsen gaat het 100% vervelen. Zeker als je aangeeft dat ie nog niet rustig is.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-22 14:42

Lieffiefi schreef:
anoukwendy schreef:

[ [url=m/aCkgbU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh die is wel mega gaaf idd!
Ik wil er uiteindelijk misschien ringetjes in dus daarom dacht ik aan een dubbele, maar die jij laat zien is ook mooi!

vigo_is_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 19:00

Hola! Misschien is dit al wel eens benoemd, maar zijn er goeie piercers die direct een ringetje in je neusvleugel zetten? Ik heb een aantal jaar geleden 2x een knopje laten zetten, maar dit bleef ontsteken… en ik lees hier best veel verhalen dat het met een ringetje sneller geneest! En dan ga ik zelf niet zo obsessief zitten wachten tot er een ring in kan

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-22 20:46

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-22 22:57

Waarom zou een ringetje sneller genezen? Ben ik wel benieuwd naar!

Ik heb altijd gehoord dat ringetjes afgeraden worden... Er wordt namelijk met een rechte naald gepierced. Dus door er een recht staafje in te doen heb je de minste weerstand / druk. Een rond ringetje zou het rechte "gangetje" krom duwen wat voor meer last zou kunnen zorgen...

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 09:43

xMyrth schreef:
Waarom zou een ringetje sneller genezen? Ben ik wel benieuwd naar!

Ik heb altijd gehoord dat ringetjes afgeraden worden... Er wordt namelijk met een rechte naald gepierced. Dus door er een recht staafje in te doen heb je de minste weerstand / druk. Een rond ringetje zou het rechte "gangetje" krom duwen wat voor meer last zou kunnen zorgen...

idem van mijn piercer vernomen, een ringetje verdeelt de druk ongelijk op de ''wond'' die is gemaakt. Daarnaast beweegt een ringetje meer

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 11:34

Iemand een aanrader voor een piercer voor een dubbele neuspiercing in 1 keer?
Beide kanten, ik heb al eens een neuspiercing gehad maar er toen uitgehaald dus aan 1 kant moet er door littekens weefsel heen.

Moet wel een pietje precies zijn :-)

Ik woon zelf in Utrecht maar heb een NS kaart dus reizen vind ik niet erg!

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 12:16

Lina van Mastilo in Ede is mega pietje precies. Meet alles tig keer na. Je krijgt alle tijd en aandacht die er nodig is. En is ook zo eerlijk om een piercing opnieuw te doen als het niet naar haar/jouw zin is. Ze is echt een aanrader!

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 12:47

_Friemel schreef:
Iemand een aanrader voor een piercer voor een dubbele neuspiercing in 1 keer?
Beide kanten, ik heb al eens een neuspiercing gehad maar er toen uitgehaald dus aan 1 kant moet er door littekens weefsel heen.

Moet wel een pietje precies zijn :-)

Ik woon zelf in Utrecht maar heb een NS kaart dus reizen vind ik niet erg!

Ik heb laatst exact de zelfde piercing laten zetten bij Queens Piercing in Utrecht. Ook ik had aan 1 kant littekenweefsel. Was echt heel fijn! Is maar 1 iemand tegelijk in de shop, na het zetten krijg je een tasje met alles wat je nodig hebt en ik kreeg ook een ijsje. Echt beste ervaring die ik ooit heb gehad. Als er wat aan de hand is kan je ze ook altijd whatsapp voor hulp en je krijgt snel reactie.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:16

Ik vond Lina ook heel erg goed, ze zegt het ook eerlijk als een piercing niet mooi gaat worden.

Het nadeel bij haar vind ik wel dat zij alleen met high end sieraden werkt en het daardoor uiteindelijk allemaal vrij prijzig werd.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 13:55

Ik ga niet voor high end sieraden atm dus dat is geen optie, reden hiervan is dat ik de laatste 9 maanden 3 keer geopereerd ben. Ik genees hier nooit van en een operatie kan dus zo weer op de loer liggen waarbij al mn piercings uit moeten. Echter ben ik nu een half jaar stabiel en zijn de vooruitzichten positief waar ik voorheen binnen 3 maanden alweer geopereerd moest worden. Ik durf het daarom weer aan maar gooi er nog geen high end in. Ik ga gewoon voor geanodiseerd :j

Dit is ook de reden dat ik pas een Conch laat zetten als dit echt kan, mijn FW en Daith hadden 1,5 jaar nodig om te genezen. En misschien kan hij wel nooit komen omdat het risico te groot is.

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:10

Als je aangeeft gewoon een simpel sierraad te willen dan kan Lina die toch wel bestellen? Ik ben in ieder geval heel blij dat ik naar haar toe ben gegaan n.a.v. advies in dit topic :). Vond het heel spannend maar de rust die ze heeft en de vriendelijke manier waarop ze uitlegd en de tijd neemt vind ik heel fijn.

Je kan vrijblijvend mailen toch? Naar welke shop je aanspreekt dan ook, eventueel met foto, je plan, en hoe zij er tegen aan kijken?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 14:39

Ze heeft sieraden die geanodiseerd kunnen worden en dus van titanium zijn. De staafjes zijn 17,50 per stuk. De ends kun je zo gek maken als je zelf wil. Ze heeft ook gewoon simpele dingetjes die niet mega duur zijn.

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 15:57

De goedkoopste die ze had liggen voor mijn conch was geloof ik € 70,00. Ze wilde destijds (vorig jaar april) geen simpel sierraad verkopen.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 16:17

Niwla schreef:
Ik vond Lina ook heel erg goed, ze zegt het ook eerlijk als een piercing niet mooi gaat worden.

Het nadeel bij haar vind ik wel dat zij alleen met high end sieraden werkt en het daardoor uiteindelijk allemaal vrij prijzig werd.

Jups Lina is een topper.
Maar m'n portemonnee zei auw... na 2 tepelpiercing en 1 bovenin m'n oor.
Zeker m'n oor moet kleiner staafje nog in over 2 weken.

Maar zo super eerlijk en dat stel ik ook zeker op prijs

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-22 17:31

Zie de webshop:
Het gaat vanaf 25 euro voor implanteerbaar titanium. Voor het piercen betaal je 35, 17,50 voor staafje en vanaf 25 voor een end. 67,50 per piercing dan dus.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 10:43

Het is gelukt *\o/* *\o/*

Ik heb járen geleden al een neus piercing gehad maar ben nooit happy geweest met de plaatsing (niet de schuld van de piercer btw, dit is een normale locatie voor een neuspiercing ivm ringetje) maar het was het gewoon nét niet voor mij en ik heb hem er toen vrij snel uitgehaald omdat een ringetje al helemaal niet stond, ik heb gewoon een rare neus:

Afbeelding

Zoals je hier ziet heb ik schuin bovenop de piercing een "deukje" in mijn neus, dit zijn aan beide kanten perfect gelijke deukjes/kuiltjes in mijn neus en na het testen met balletjes/gems wist ik het zeker, ik wilde perse in die deukjes gepierced worden. Ook wilde ik geen nostril screw want ik verloor mijn verse piercing die week al 2x in bed.

Het was even zoeken, de eerste piercer wilde er niet aan beginnen want het was een "ongewone" plek, ja dat weet ik maar ik weet ook verdomde goed wat ik wil :')

Bij de 2de piercer uitgelegd dit wil ik, zo wil ik het en ik ben mij er van bewust dat het een ongewone plek is. Moest ze wel om lachen want ze had al door dat ik héél goed wist wat ik wilde :')

We hebben even gekeken en het was mogelijk maar er zaten wel wat "risico's" aan zoals het dragen van een ringetje is niet mogelijk of nouja, zal er erg gek uitzien wellicht maar ik wil geen ringetjes, ik wil 2 kleine knopjes in de toekomst maar wel graag en labret ipv een screw die elke keer de benen neemt.

Ik heb een afspraak gemaakt en afgelopen zaterdag was het zover. Ze heeft ruim een uur de tijd voor me genomen en na veel meten bleken de deukjes inderdaad gelijk te zitten op mijn neus, het was even 2 felle steekjes maar ze zitten en ik ben hé-lé-maal verliefd <3 Ze zitten echt perfect gelijk (als mijn neus niet gezwollen is :') ) en de plaatsing geeft het echt een extra oompfh!

Afbeelding

Ze beginnen langzaam aan wat rustiger te worden maar zijn beide nog érg gezwollen. Vooral rechts heeft echt zoiets van "en dit was een goed idee omdat?" :')

Kan niet wachten tot we over een paar weken de balletjes kunnen wisselen naar 2mm goud maar ik moet zeggen zelfs dit irriteert me niet, ben te verliefd op het moment <3

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 10:47

Zo'n rare plek is het toch niet? Waar heb je ze uiteindelijk laten zetten?