https://piercingmania.nl/piercing-healing-kit
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Heb nu de healing kit van piercing mania besteld. Had sinds een week wat last en dikke gele korsten. Sinds gister gebruik ik de healing kit en vandaag ineens geen last meer en geen korsten. Zal geen toeval zijn toch![]()
https://piercingmania.nl/piercing-healing-kit
Lieffiefi schreef:anoukwendy schreef:Heeft er iemand een dubbele conch en daar foto’s van?
Nee maar ik wil zelf een triplex, zie dit plaatje.
Dat is ook mijn voorbeeld om straks te laten zien..
Onderste rij, middelste plaatje.
[ [url=m/aCkgbU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Josien_ schreef:Hebben jullie tips waar ik mijn eerste ringetjes kan kopen voor mijn 2e gaatje in mijn oor?
Hij zit er nu 2 maanden in en wil binnenkort mijn knopje vervangen door een ringetje, maar hij is nog niet 100% rustig dus wil er niet zo maar een oorbel in stoppen.
Lieffiefi schreef:anoukwendy schreef:Heeft er iemand een dubbele conch en daar foto’s van?
Nee maar ik wil zelf een triplex, zie dit plaatje.
Dat is ook mijn voorbeeld om straks te laten zien..
Onderste rij, middelste plaatje.
[ [url=m/aCkgbU.jpg]Afbeelding[/url] ]
xMyrth schreef:Waarom zou een ringetje sneller genezen? Ben ik wel benieuwd naar!
Ik heb altijd gehoord dat ringetjes afgeraden worden... Er wordt namelijk met een rechte naald gepierced. Dus door er een recht staafje in te doen heb je de minste weerstand / druk. Een rond ringetje zou het rechte "gangetje" krom duwen wat voor meer last zou kunnen zorgen...
_Friemel schreef:Iemand een aanrader voor een piercer voor een dubbele neuspiercing in 1 keer?
Beide kanten, ik heb al eens een neuspiercing gehad maar er toen uitgehaald dus aan 1 kant moet er door littekens weefsel heen.
Moet wel een pietje precies zijn![]()
Ik woon zelf in Utrecht maar heb een NS kaart dus reizen vind ik niet erg!
Niwla schreef:Ik vond Lina ook heel erg goed, ze zegt het ook eerlijk als een piercing niet mooi gaat worden.
Het nadeel bij haar vind ik wel dat zij alleen met high end sieraden werkt en het daardoor uiteindelijk allemaal vrij prijzig werd.