Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 16:15

Eulogy schreef:
_sharonnn schreef:
Mijn lijstje
O: crackers
T: appel
L: 2 vk boterhammen met pindakaas
T: mueslireep en appel
A: pannenkoeken! :o

Oh nu heb ik zin in pannenkoeken :~

Sowieso al dat gepraat over (sport)pannenkoeken hiero :~

Mijn lijstje:

O: shake
T: snack a Jack Caramel
L: 4 thin crisp crackers met kalkoenfilet
T: glas fruitsmoothie
A: kip orza

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 16:26

Vandaag weer lekker een uurtje gesport!

O: / (was pas om half 12 opgestaan)
L: 2 harde witte kleine broodjes. 1 met kaas en 1 met sandwichspread, 1 kiwi
T: 2 plakjes ontbijtkoek
A: 1 filetlapje, komkommer met dressing, 1 gekookte aardappel, als sausje denk ik bbq saus. zitten de minste calorieën in van wat we in huis hebben.

B: 1 uurtje fitness waarvan 20 minuten crosstrainer, kwartiertje buikspieren en 25 minuten kracht.

Joey

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:26

Hoe gaan jullie die suikerkick tegen? Ik heb zooooo'n zin in chocolade en moet me verschrikkelijk inhouden :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:29

Joey schreef:
Hoe gaan jullie die suikerkick tegen? Ik heb zooooo'n zin in chocolade en moet me verschrikkelijk inhouden :+

:+ Ik pak dan gewoon een blokje. Zolang het geen hele reep is, zou ik er zelf niet zo'n drama van maken.
Als ik 't op werk heb dan eet ik gewoon fruit, want dat heb ik eigenlijk altijd wel bij me en eet ik in "etappes" zodat ik altijd wat te eten heb als ik me weer wat flauwtjes voel of "honger" heb.

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:54

Dreamy schreef:
Joey schreef:

:+ Ik pak dan gewoon een blokje. Zolang het geen hele reep is, zou ik er zelf niet zo'n drama van maken.
Als ik 't op werk heb dan eet ik gewoon fruit, want dat heb ik eigenlijk altijd wel bij me en eet ik in "etappes" zodat ik altijd wat te eten heb als ik me weer wat flauwtjes voel of "honger" heb.

Ahja oke, ga ik dat volgende keer doen! Heb nu maar gewoon even wat druiven gegeten, tijdelijke oplossing prima en hopen dat het gevoel weggaat! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 17:59

Als ik echt zin in suiker heb probeer ik of iets anders te eten, of ik eet een klein beetje. Vaak pak ik gewoon iets anders.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:52

In ''1 stukje'' eten was ik altijd heel slecht... Dus bij mij helpt het meer om afleiding in andere vorm dan eten te zoeken :+
Ben er overigens wel beter in geworden, maar soms... 1 handje chips/blokje chocola/koekje kan ik gewoon niet goed, daarna maakt t me veel minder uit of ik nog een stukje neem ofzo. Wat dan nog wel helpt is om het helemaal mooi in een bakje of iets in die richting te doen en het superbewust en langzaam te eten haha. En gelijk de rest goed opbergen, dan kost het meer tijd (om over mn keus na te denken) om er bij te komen :')

Mijn lijstje van vandaag:
O: havermout (45 gr) met een banaan en theelepel pindakaas
T: mini eierkoek
L: twee kleine liefde en passie spelt met smeerkaas
T: halve turkse pizza <<) \
A: kip uit de oven met mangochutney, rijs en boontjes
T: -

B: 20 km fietsen, 2 km wandelen (jaja _/-\o_ ) en paard longeren

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:00

Mijn lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt met crusli.
T: -
L: 2 speltboterhammen met een gebakken ei en beetje kaas.
T: jodenkoek.
A: 2 wraps met kipfilet, veel soorten groenten en sla. 1 glas cola.

Suikerkick, probeer dan vaak iets anders te eten.. heb vrij weinig suiker dingen in huis :)) dus meestal wordt t dan een cracker en dan iets van frisdrank

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:09

Suikerverslaafde hier! Ik probeer dan fruit te eten, wat ik vaak doe is een appel in vieren snijden, en dan ieder kwartje in reepjes en die reepjes weer in stukjes, en dan oppeuzelen met een klein vorkje :') het houdt me van de straat, zullen we maar zeggen.

O: shake en een gekookt ei
T: niks
L: lunch
T: cupasoupje

Heb net gebokst, meteen vanuit m'n werk, dus nog niet kunnen avondeten.. Heb voor het sporten wel een banaan gegeten, anders zou ik erg flauw worden denk.
Maar nu heb ik natuurlijk honger, maar omdat het al best laat is voor ik eet (nog onderweg), wil ik niet te zwaar eten.. Planning was twee blikjes tonijn met twee gekookte eieren, rode ui en een beetje fritesaus. Zou dat oke zijn?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:21

Ik heb mn lunch voor morgen vast gemaakt :D
Salade van ijsbergsla, ananasstukjes, stukjes appel, beetje mais, wat hamblokjes, gekookt ei, en een beetje yogonaise.
En voor in de ochtendpauze een volkoren wrap met een dun laagje kruidenroomkaas, gerookte zalm en ijsbergsla.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:23

Sorry mensen. Ikk zat ok in een groeps app. Helaas kwijt door nieuw mobiel. Haha:)

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:26

Mijn lijstje vandaag:
O: 3 crackers met rosbief, 1 crackers kipfilet, flesje yakult
T: pakje melba toastjes
L: meal replacement bar, appel
T: 3 smart protein cookies
A: 200 gram bloemkool, 200 gram tartaar, 200 ml magere vanille yoghurt
T: 3 crackers met kipfilet, 3 losse plakjes kipfilet

B: vrijwel niks, beetje op school rondlopen, en de trappen op

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 21:00

doezel2 schreef:
Sorry mensen. Ikk zat ok in een groeps app. Helaas kwijt door nieuw mobiel. Haha:)

We vroegen ons al af waar je was, omdat je de groep had verlaten ;)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 22:09

Jennifuur schreef:
Suikerverslaafde hier! Ik probeer dan fruit te eten, wat ik vaak doe is een appel in vieren snijden, en dan ieder kwartje in reepjes en die reepjes weer in stukjes, en dan oppeuzelen met een klein vorkje :') het houdt me van de straat, zullen we maar zeggen.

Heb net gebokst, meteen vanuit m'n werk, dus nog niet kunnen avondeten.. Heb voor het sporten wel een banaan gegeten, anders zou ik erg flauw worden denk.
Maar nu heb ik natuurlijk honger, maar omdat het al best laat is voor ik eet (nog onderweg), wil ik niet te zwaar eten.. Planning was twee blikjes tonijn met twee gekookte eieren, rode ui en een beetje fritesaus. Zou dat oke zijn?

L: lunch hahaha, je lunch was lunch? :))
Avondeten kan best een keertje zo vind ik.. ik doe er meestal nog wat ijsbergsla, een tomaatje en een appeltje door maar zo kan het ook gewoon naar mijn mening haha.

Mijn lijstje liep tegen de avond even fout :o was heel laat thuis omdat ik lang naar huis moest reizen en gewoonweg geen tijd had om er tussen nog iets te eten (half 6 klaar op stage en 10 voor 6 moest ik alweer klaar staan bij de bushalte bij mn kamer in de buurt.. dus dat is best wel even opschieten dan).. en was toen pas half 8 pas thuis en had sinds mn lunch al niks meer op, dus uh toen ging mn planning even de soep in en heb ik gewoon gepakt waar ik zin in had :') Achja, wel van genoten iig :))

O: appel
L: 100gr eikenblad melange, paar cherry tomaatjes, 30gr feta, 70gr tonijn uit blik en wat peper
A: 140gr kipfilet, 40gr satesaus, 1 speltboterham, paar cherry tomaatjes en een halve komkommer
T: zowat de helft van een milka oreo reep.. :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 22:23

xNavatu schreef:
Jennifuur schreef:

L: lunch hahaha, je lunch was lunch? :))
Avondeten kan best een keertje zo vind ik.. ik doe er meestal nog wat ijsbergsla, een tomaatje en een appeltje door maar zo kan het ook gewoon naar mijn mening haha.

Mijn lijstje liep tegen de avond even fout :o was heel laat thuis omdat ik lang naar huis moest reizen en gewoonweg geen tijd had om er tussen nog iets te eten (half 6 klaar op stage en 10 voor 6 moest ik alweer klaar staan bij de bushalte bij mn kamer in de buurt.. dus dat is best wel even opschieten dan).. en was toen pas half 8 pas thuis en had sinds mn lunch al niks meer op, dus uh toen ging mn planning even de soep in en heb ik gewoon gepakt waar ik zin in had :') Achja, wel van genoten iig :))

O: appel
L: 100gr eikenblad melange, paar cherry tomaatjes, 30gr feta, 70gr tonijn uit blik en wat peper
A: 140gr kipfilet, 40gr satesaus, 1 speltboterham, paar cherry tomaatjes en een halve komkommer
T: zowat de helft van een milka oreo reep.. :+

HAHA wauw _O- Ach, ik dacht gewoon ´spreekt voor zich, toch :o? ´ Haha, nee het moest ook een shake zijn :')

Jaa, ik ben echt een supermoeilijke eter dus mijn combinaties zijn nooit heel spannend. Gelukkig is ui erg gezond :))

Ben vandaag gaan funboksen! Was leuk, erg heftig. De mevrouw aan de balie zei wel van 'Let goed op je adem en pak het tempo iets lager af en toe dan de groep, zijn doen het al lang', maarja dan sta je daar tussen allemaal enthousiastelingen, muziek met een goede beat en een trainer die iedereen aanmoedigt, dan wil je gewoon niet achterblijven :') Vond het heel tof, maar ik was in totaal drie uur kwijt om er te komen, daadwerkelijk te trainen en weer helemaal thuis te komen. Vanwege het OV. Fietsend zou het ook ver zijn, maar het zit ook in een eng achterbuurtje waar amper verlichting zit, dus ondanks dat ene uurtje bokservaring zou ik het dan niet durven, haha.
Dus nu maar gewoon inschrijven bij de studentenfitness hier om de hoek denk ik :+

Haha Navatu, ik zag niet je hele lijstje, dus dacht oooh fruit, sla, kip, prima! Toen scrollde ik naar beneden en zag de milkareep staan :') Naja, aan je er slecht over voelen heb je inderdaad niks, kan je er beter van genieten :D

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:42

Goedemorgeeeen allemaal :)
Even een lijstje zodat ik me daaraan hou:
O: 45 gr havermout met water, banaan en theelepel pindakaas
T:-
L: 70 gr speltbrood met smeerkaas
T: mini eierkoek en druiven
A: karbonaadje of procereurstukje (wat is een betere keus?) met aardappeltjes uit de oven en salade gevuld met veel groente

B: roeien (zometeen m'n eerste x hahaha), fietsen en vanavond paardrijles dressuur

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:58

Hoe vaak staan jullie op de weegschaal?
Bij mij kan mijn gewicht per dag erg verschillen, ik vermoed dat mijn vloer niet recht genoeg is en mijn weegschaal te goedkoop.

O: groene smoothie
T: appel
L: 1 bruine harde bol met rookvlees
T: tomaatjes, ?
D:

B: 1 uur serieuze paardrijles

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 08:31

Area51 schreef:
Goedemorgeeeen allemaal :)
Even een lijstje zodat ik me daaraan hou:
O: 45 gr havermout met water, banaan en theelepel pindakaas
T:-
L: 70 gr speltbrood met smeerkaas
T: mini eierkoek en druiven
A: karbonaadje of procereurstukje (wat is een betere keus?) met aardappeltjes uit de oven en salade gevuld met veel groente

B: roeien (zometeen m'n eerste x hahaha), fietsen en vanavond paardrijles dressuur

Leuk zit je ook bij een roeivereniging?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:00

Joey schreef:

Ligt eraan hoe gemotiveerd ik ben :+ Als ik gemotiveerd ben, hou ik mezelf in (met andere woorden: ik wacht in alle ellende af tot het gevoel weggaat :+ ). Als ik minder gemotiveerd ben, geef ik er aan toe en neem ik idd toch een stukje.

Bij mij is het vaak maar een kwestie van één week afkicken, dus ik kan de dagen wel aftellen tot die behoefte zo goed als verdwenen is.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 09:03

Mijn lijstje
O: crackers
T: mueslireep
L: kippensoep met 2 wasa lichtgewicht crackers met zuivelspread, een gekookt ei, komkommer en bieslook
T: smoothie yoghurt banaan aardbeien
A: prei ovenschotel

Hoop dat ik me eraan houd :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:04

Lijstje:

O: shake met magere yoghurt
T: banaan
L: shake met melk
A: twee stuks gebakken zalm, een hele broccoli, rode ui, teentjes knoflook en dat dan roerbakken. Zo eenvoudig maar <3

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:08

Pfoe gisteren was de xaaltraining zwaar! We dropen allemaal van het zweet.
Daarna wel een goed bord pasta en 2 stroopwafels gehad als toetje. En ik kon een witbiertje ook niet laten staan :P maar wel fanatiek gesport dus de schade zal wel meevallen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:16

Gister:

L: shake, komkommer, paprika en 5 wortelen
A: 125 gr griekse yoghurt whey shake
T: 3 gekookte eieren

Vandaag:

L: rucola met tonijn en paprika
A: shake
T: 3 gekookte eieren, 5 wortelen

B: sportschool

En wegen doe ik om de 6 tot 8 weken...

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:17

Wow gribaldi, hou je het daar op vol?

Ik zit er ook aan te denken om 's avonds een shake te doen, maar dan wil ik wel smiddags warm eten.. Maar ben net begonnen met mijn stage, dus moet even uitvinden hoe dat het makkelijkst gaat.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:24

Yes gaat prima :j had gisteravond bij de whey shake nog een handje noten die niet te eten waren :+

En echt als je die lunch hebt van eerst een shake dan een hele komkommer, een paprika en nog wortelen zit je echt mut vol hoor :')

Ik eet echt op onregelmatige tijden..
In het weekend soms wel om 21:30 's avonds pas