Jennifuur schreef:Suikerverslaafde hier! Ik probeer dan fruit te eten, wat ik vaak doe is een appel in vieren snijden, en dan ieder kwartje in reepjes en die reepjes weer in stukjes, en dan oppeuzelen met een klein vorkje

het houdt me van de straat, zullen we maar zeggen.
O: shake en een gekookt ei
T: niks
L: lunch
T: cupasoupje
Heb net gebokst, meteen vanuit m'n werk, dus nog niet kunnen avondeten.. Heb voor het sporten wel een banaan gegeten, anders zou ik erg flauw worden denk.
Maar nu heb ik natuurlijk honger, maar omdat het al best laat is voor ik eet (nog onderweg), wil ik niet te zwaar eten.. Planning was twee blikjes tonijn met twee gekookte eieren, rode ui en een beetje fritesaus. Zou dat oke zijn?
L: lunch hahaha, je lunch was lunch?

Avondeten kan best een keertje zo vind ik.. ik doe er meestal nog wat ijsbergsla, een tomaatje en een appeltje door maar zo kan het ook gewoon naar mijn mening haha.
Mijn lijstje liep tegen de avond even fout

was heel laat thuis omdat ik lang naar huis moest reizen en gewoonweg geen tijd had om er tussen nog iets te eten (half 6 klaar op stage en 10 voor 6 moest ik alweer klaar staan bij de bushalte bij mn kamer in de buurt.. dus dat is best wel even opschieten dan).. en was toen pas half 8 pas thuis en had sinds mn lunch al niks meer op, dus uh toen ging mn planning even de soep in en heb ik gewoon gepakt waar ik zin in had

Achja, wel van genoten iig

O: appel
L: 100gr eikenblad melange, paar cherry tomaatjes, 30gr feta, 70gr tonijn uit blik en wat peper
A: 140gr kipfilet, 40gr satesaus, 1 speltboterham, paar cherry tomaatjes en een halve komkommer
T: zowat de helft van een milka oreo reep..