Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

M'n sternum was vij impulsief. Ik krijg wel van sommige mensen een beetje een 'Is het niet wat snel?' en 'Wat betekent het dan voor jou?' wat ik ergens ook echt wel kan begrijpen
Ik vind 'm echter erg vrouwelijk, sierlijk en erg mooi plus ik zat al een tijdje te denken over een sternum piece dus het is voor mij geen 'raar' iets ofzo
Deze tattoo zou voor mij niet echt een betekenis zijn, maar meer een ultiem cadeau aan mezelf als afsluiting van een rotperiode. UhNee schreef:Ik wil denk ik sowieso wachten tot na de zomer (met de zon enzo) dan ben ik ook 18. Is toch een persoonlijk gevoel dat het dan echt 'mag'![]()
Mijn idee is een hertenkop, maar dan niet realistisch, echt met strakke lijnen. Zoals dit: http://thumb7.shutterstock.com/display_ ... 097859.jpg
Alleen dan wat meer realistisch, met ogen enzo erbij.
@Courses: Okee! Mag ik dan vragen wat je op je bovenbeen hebt staan?Deze tattoo zou voor mij niet echt een betekenis zijn, maar meer een ultiem cadeau aan mezelf als afsluiting van een rotperiode.
Het is een kompas met cherryblossoms.
) en toen ben ik voor een kompas gegaan. Echter was ik bang dat een kompas alleen te rond zou worden (soort van rare grote moedervlek op je been in de verte) dus toen heb ik aan Mandy gevraagd wat zij ermee zou doen. Uiteindelijk gaf zij aan dat we het misschien konden opvullen met iets van een bloem, een roos ofzo. Echter heb ik zelf in dat opzicht geen band met rozen (ja, er komt wel een roos in m’n sternum
) en heb ik toen heel even zitten denken. Cherryblossoms (ofwel sakura’s) zijn erg important en big in Japan, laat ik nou al jaaaaren idolaat zijn van Japan. Sakura’s staan onder andere voor het begin van iets nieuws, ‘time of re-newel’ en dat vond ik erg toepasselijk bij de zin hierboven. Zodoende staat die nu al bijna een jaar op m’n been 
Als het voor jou goed is en mening heet is dat toch prima?
)
zodra het begint te steken smeer ik ook, werkt verkoelend

Ik had al een mailtje openstaan om naar 'jouw' artiest te sturen