Ik ook Heb na lang twijfelen een burgundy kleurtje genomen en geen nude. Doe dan liever gewoon helemaal geen kleur ertussen als ik er toch overheen ga lakken. maar omdat ik wel erg benieuwd ben naar dat hele systeem, toch ook maar een kleurtje erbij
Ach Stef, voor die paar centen. Had nog een aardig bedrag op paypal staan, dus al met al kost het me 6 euro. Voor die 6 euro bestel ik anders wel een keer de base en top van gelish erbij . Als ik dat bedrag niet had staan, had ik waarschijnlijk wel berichtje gestuurd . Ik durf niet zo goed aan de bluesky. Niet omdat ik bang ben dat het niet werkt, juist integendeel. Maar omdat er gewoon nauwelijks swatches van te vinden zijn.
En ik dacht: base en top van blue zijn jullie over te spreken. Kleurtje van gelish ben ik over te spreken.
Nagellak eronder wil ik sowieso niet hoor Tazzey. Ik zou dan base + top gellak doen en daar overheen pas nagellak. ik wil 'm zuiver voor versteviging, omdat mijn nagels constant op hetzelfde punt breken. En dat kleurtje heb ik dus alleen voor de leuk erbij zeg maar
Waar heb je het besteld Yv? Ik had de basecoat al besteld en wilde toen de topcoat ook bestellen bij die ene seller die hier was aangeraden. Maar nu opeens blijkt ie uitverkocht te zijn Had ik nou maar eerst beiden lakken opgezocht voordat ik op bestellen klikte. Zit nu dus met alleen de basecoat. En om nou base+top bij een andere seller te bestellen