Magere aardbeikwark, aardbeien, gojibessen, eiwitpoeder en chia en lijnzaad

Ik ben er even uit geweest ivm carnaval. Maar begin weer bij level 3 overnieuw.
Gestopt met roken er ook nog eens bij, dus heb het even enorm zwaar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neroo schreef:POWERSMOOTHIE!
Magere aardbeikwark, aardbeien, gojibessen, eiwitpoeder en chia en lijnzaad
Ik ben er even uit geweest ivm carnaval. Maar begin weer bij level 3 overnieuw.
Gestopt met roken er ook nog eens bij, dus heb het even enorm zwaar
Rebel_Jits schreef:Waarom pannenkoeken niet zo heel gezond zijn? Vaak is de melk vol (veel vetten), het meel van een random goedkoop soort (je kan meergranen oid pakken), je bakt de boel in boter (nog meer vetten), en doet er nog wat poedersuiker, jam of stroop op (hallo suikers).
Maar je kan de pannenkoek dus ook gezonder maken door meergranen te pakken, magere melk en er bijv vers fruit op te doen (krijg je meteen wat vezels erbij).
Mijn moeder dacht dat ik heel ongezond at (not), dus ik kreeg eten mee van haar: ontbijtkoek honing caramel, zak paaseitjes, bananenkwark en een bak aardappelgratin. Ja, dat is vast gezonder dan m'n smoothies en geroosterde broodjes
Maar wel lief van d'r.
phormicola schreef:Ik zie pannenkoeken niet als acceptabele voeding omdat het niet volwaardig is. Ik eet sowieso geen eieren en melk vermijd ik als de pest. Ik zou pannenkoeken persoonlijk denk ik met havermout maken, ik zal eens een keer experimenterenIk zou ze dan als wrap gebruiken voor groenten.
Dames, ik heb ooit eens een sportvoedingstopic aangemaakt. Wie er zin in heeft kan die zoeken en eventueel nieuw leven inblazen
Neroo schreef:Gestopt met roken er ook nog eens bij, dus heb het even enorm zwaar
phormicola schreef:@sprintje: ik eet veganistisch (nu eet ik weer afentoe vis en yoghurt ivm een eventuele zwangerschap) en ik zorg ervor dat ik alles binnen krijg. Dat kan dus prima zonder eierpannenkoeken
phormicola schreef:Ik denk dat groenten en fruit altijd relevant zijn, maar het zal wel aan mij liggen. Ik zei alleen dat ík geen eieren eet en melk vermijd.
phormicola schreef:@sprintje: ik eet veganistisch (nu eet ik weer afentoe vis en yoghurt ivm een eventuele zwangerschap) en ik zorg ervor dat ik alles binnen krijg. Dat kan dus prima zonder eierpannenkoeken