Ik moet straks weer werken, weer een halve fitness erbij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En had mijn lieve projectgroep van school een cake voor me gebakken, en dan is het natuurlijk flauw als je daar niks van neemt :p Verder de hele dag netjes bezig geweest.
Hoe jij werkt is wel een goed idee, puzzelen om je avondeten heen. Dat is namelijk het gene waar ik weinig invloed op heb omdat ik gewoon thuis woon. Ik zit snel aan ietsje teveel vet (echt nét aan geel) maar wel netjes wat verzadigd vet betreft. Veel of net teveel eiwitten en net aan genoeg of net te weinig koolhydraten. Zit dus met net even andere struggles dan jij
wat lief dat ze ene cake hadden gebakken, dan moet je wel en stukje nemen!
Maten bijhouden is een slim idee, dat geeft meer referentiekader dan een getal op de weegschaal 

ik werk in de zorg en we hebben wel een paasbrunch maar neem gewoon mijn eigen eten mee! hou al niet van chocolade dus dat gaat er al niet in
vandaag al 10 paaseitjes gehad

9 kilo moet wel lukken lijkt mij zo
hoe lang ben jij?SAKKIA schreef:Lijkt me ook dat dit moet lukken.
Ik slik eigenlijk helemaal niks bij. Ben namelijk ook van mening dat je alles uit je voeding moet kunnen halen (vegatariërs even uitgesloten)
Het mag bij mij alleen nog wel wat gevarieerder en de koolhydraten kunnen wel een beetje minder

cass1991 schreef:ik ben absoluut niet bang voor het paasweekend, moet namelijk werkenik werk in de zorg en we hebben wel een paasbrunch maar neem gewoon mijn eigen eten mee! hou al niet van chocolade dus dat gaat er al niet in
Niet van chocolade houden
dus hopelijk gaan de paasdagen ook fijn. We hebben wel zo'n bakje ijs 'verwen momentje' gekocht als 'lekkers' en paasbrood, verder niet
strakjes nog even de work out doen van jillian en vanavond nog een schaaltje magere yoghurt met wat chia zaadjes
dan heb ik het vandaag best netjes gedaan!

Madeira_ schreef:Dit denk ik ook, en toch had ik flinke B-12 + D gebrek.. dus krijg daar nog wel is
injecties voor en controle
cass1991 schreef:ik ben absoluut niet bang voor het paasweekend, moet namelijk werkenik werk in de zorg en we hebben wel een paasbrunch maar neem gewoon mijn eigen eten mee! hou al niet van chocolade dus dat gaat er al niet in
Hoe kunnen wij familie zijn?Niet van chocolade houden
![]()
![]()
Vandaag was er ook een bak met chocolade paaseitjes, maar braaf niets genomendus hopelijk gaan de paasdagen ook fijn. We hebben wel zo'n bakje ijs 'verwen momentje' gekocht als 'lekkers' en paasbrood, verder niet