Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leverage schreef:En spul wat je nauwelijks tot niet gebruikt? Bewaar je dat ook?Ik hou 1x in de zoveel tijd een grote schoonmaak en alle dingen die ik niet meer gebruik of niet meer wel geef of doe ik weg, zo blijft het allemaal een beetje in toom en vervang ik langzaam alles voor kwalitatief beter spul.
Leverage schreef:En spul wat je nauwelijks tot niet gebruikt? Bewaar je dat ook?Ik hou 1x in de zoveel tijd een grote schoonmaak en alle dingen die ik niet meer gebruik of niet meer wel geef of doe ik weg, zo blijft het allemaal een beetje in toom en vervang ik langzaam alles voor kwalitatief beter spul.
Romyv schreef:Voel me naast jullie echt zn tuinbroek lesbo met kort haarhahahha
Emmaa_ schreef:Romyv schreef:Voel me naast jullie echt zn tuinbroek lesbo met kort haarhahahha
Hahaha je hebt nou ook wel echt het selecte groepje op Bokt eruit gepikt dat gek is op tutten hoorWacht maar, je draagt 1 keer een MAC lipstick en dan ineens wil je de oogschaduws van MAC ook wel eens proberen, of de blush, of die ene foundation. En dan voor je het weet heb je 6 kasten vol met make-up terwijl je maar 1 bakje dagelijks gebruikt