Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmijntje schreef:Hey allemaal.
Sinds ongeveer twee weken ben ik 'gestopt' met de pil (bewuste keuze). Sinds een dag of wat heb ik alleen bruin bloedverlies (zeer weinig).
Is dit normaal?
Ik maak me niet al te druk omdat het me redelijk normaal is dat alles in de war is van het stoppen.
Yasmijntje schreef:Hey allemaal.
Sinds ongeveer twee weken ben ik 'gestopt' met de pil (bewuste keuze). Sinds een dag of wat heb ik alleen bruin bloedverlies (zeer weinig).
Is dit normaal?
Ik maak me niet al te druk omdat het me redelijk normaal is dat alles in de war is van het stoppen.
Resistance schreef:Hoelang hadden de mensen met een mirena hier nog kramp na het plaatsen ervan?
Ik heb hem nu een week, maar ik heb nog steeds af en toe opeens een hele heftige kramp. Die duurt dan ook maar 30 seconden, voor de rest voel ik niets of doet het af en toe een klein beetje pijn.
Wat is jullie ervaring?
Citaat:Geplaatst in het ziekenhuis
100% vergoeding
Geplaatst en/of voorgeschreven door de huisarts
Tot 21 jaar:
100% vergoeding voor de middelen die geregistreerd zijn in het geneesmiddelenvergoedingssysteem (GVS)
Vanaf 21 jaar:
Geen vergoeding
Rytir schreef:Kom toch nog even met een vraag over het zetten van de mirena; ik heb sinds het zetten (week of 2 geleden) alle dagen wat bloedverlies gehad. Niet heftig maar wel echt vers bloed zeg maar. Hebben jullie hier ervaring mee? En hoe lang duurde het voordat het wat rustiger werd? Op internet zie ik alleen de horrorverhalenmaar dat zijn over het algemeen uitzonderingsgevallen...hoop ik...
Gamova schreef:Rytir schreef:Kom toch nog even met een vraag over het zetten van de mirena; ik heb sinds het zetten (week of 2 geleden) alle dagen wat bloedverlies gehad. Niet heftig maar wel echt vers bloed zeg maar. Hebben jullie hier ervaring mee? En hoe lang duurde het voordat het wat rustiger werd? Op internet zie ik alleen de horrorverhalenmaar dat zijn over het algemeen uitzonderingsgevallen...hoop ik...
Ik heb uiteindelijk 6 maanden bloedverlies gehad. Niet altijd vers maar ook vaak oud bloed. Daarna alleen nog als ik ongesteld werd, en dat is niet regelmatig.