Ladybird schreef:Oscar schreef:Flessen water??? Ik kan de link niet helemaal leggen, wat heb ik gemist?
Ja die snap ik ook nog niet zo goedEr komt toch gewoon water uit de kraan?
Ja, hier wel. Althans, net nog wel

Ik dacht dat ik wat gemist had.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:PSvanLot schreef:Ik vind het waardeloos dat je in deze tijd durft te vragen om meer loon in het onderwijs terwijl de zorg zich tien slagen in de rondte werkt.
Als het uit het niets zou komen zou ik dat ook vinden, maar het onderwijs bepleit allang een veel betere aanpak voor het lerarentekort en al jaren wordt er alles verzonnen om maar niks echt te doen. Dan nu inspelen op hoe ontzettend belangrijk het onderwijs is voelt cynisch. Vanuit POinActie kan ik me de verontwaardiging goed begrijpen.
Overigens, de zorg verdient ook meer respect en structureel onderhoud. Veel meer.
MarJon schreef:De Rijksuniversiteit Groningen heeft ook alle colleges en tentamens afgelast. Ze gaan zoveel mogelijk problemen online colleges en tentamens beschikbaar te stellen.
Mars schreef:Oscar schreef:Flessen water??? Ik kan de link niet helemaal leggen, wat heb ik gemist?
Ik snap m ook niet hoor, maar de pakken water gingen in rijen van 6 de tent uit daarOh ja en wcpapier
Kaus schreef:MarJon schreef:De Rijksuniversiteit Groningen heeft ook alle colleges en tentamens afgelast. Ze gaan zoveel mogelijk problemen online colleges en tentamens beschikbaar te stellen.
https://www.rug.nl/about-ug/ug-takes-me ... oronavirus
Pff enorm balen zeg... Mijn faculteit biedt dus eigenlijk geen mogelijkheid tot online college. Meeste professors gebruiken niet eens een power point presentatie.
Astorga schreef:Misschien gaat er ergens een filmpje viral dat je van wc-papier en bronwater corona-bestendige iglo's kunt bouwen. Je weet het niet..
Babootje schreef:Dit al gezien of heb ik er overheen gelezen? Kennisje van mij las dit op een facebook site.
BELANGRIJKE AANKONDIGING - CORONAVIRUS
Gisteravond uit eten gaan met vrienden, een van hun ooms, die is afgestudeerd met een masterdiploma en die in het Shenzhe...n Hospital (provincie Guangdong, China) heeft gewerkt, stuurde hem de volgende aantekeningen over Coronavirus voor advies:
1. Als u een loopneus en sputum heeft, bent u verkouden
2. Coronavirus-pneumonie is een droge hoest zonder loopneus.
3. Dit nieuwe virus is niet hittebestendig en wordt gedood door een temperatuur van slechts 26/27 graden. Het haat de zon.
4. Als iemand ermee niest, duurt het ongeveer 10 voet voordat het op de grond valt en niet meer in de lucht is.
5. Als het op een metalen oppervlak valt, zal het minstens 12 uur leven - dus als u in contact komt met een metalen oppervlak - was uw handen zo snel mogelijk met een bacteriële zeep.
6. Op stof kan het 6-12 uur overleven. normaal wasmiddel zal het doden.
7. Het drinken van warm water is effectief voor alle virussen. Probeer geen vloeistoffen met ijs te drinken.
8. Was uw handen regelmatig omdat het virus slechts 5-10 minuten op uw handen kan leven, maar - er kan veel gebeuren gedurende die tijd - u kunt uw ogen wrijven, uw neus ongewild peuteren enzovoort.
9. Je moet ook gorgelen als een preventie. Een eenvoudige oplossing van zout in warm water is voldoende.
10. Kan niet genoeg benadrukken - drink veel water!
DE SYMPTOMEN
1. Het zal eerst de keel infecteren, dus je hebt een keelpijn die 3/4 dagen aanhoudt
2. Het virus mengt zich vervolgens in een neusvloeistof die de luchtpijp en vervolgens de longen binnendringt en longontsteking veroorzaakt. Dit duurt ongeveer 5/6 dagen verder.
3. Met de longontsteking komt hoge koorts en ademhalingsmoeilijkheden.
4. De verstopte neus is niet zoals de normale soort. Je voelt je alsof je verdrinkt. Het is noodzakelijk dat u dan onmiddellijk aandacht zoekt.
VERSPREID HET WOORD - GELIEVE TE DELEN.
(Kopiëren, plakken.)
Babootje schreef:Dit al gezien of heb ik er overheen gelezen? Kennisje van mij las dit op een facebook site.
Gisteravond uit eten gaan met vrienden, een van hun ooms, die is afgestudeerd met een masterdiploma en die in het Shenzhe...n Hospital (provincie Guangdong, China) heeft gewerkt, stuurde hem de volgende aantekeningen over Coronavirus voor advies:
3. Dit nieuwe virus is niet hittebestendig en wordt gedood door een temperatuur van slechts 26/27 graden. Het haat de zon.
4. Als iemand ermee niest, duurt het ongeveer 10 voet voordat het op de grond valt en niet meer in de lucht is.
5. Als het op een metalen oppervlak valt, zal het minstens 12 uur leven - dus als u in contact komt met een metalen oppervlak - was uw handen zo snel mogelijk met een bacteriële zeep.
7. Het drinken van warm water is effectief voor alle virussen. Probeer geen vloeistoffen met ijs te drinken.
8. Was uw handen regelmatig omdat het virus slechts 5-10 minuten op uw handen kan leven, maar - er kan veel gebeuren gedurende die tijd - u kunt uw ogen wrijven, uw neus ongewild peuteren enzovoort.
9. Je moet ook gorgelen als een preventie. Een eenvoudige oplossing van zout in warm water is voldoende.
DE SYMPTOMEN
1. Het zal eerst de keel infecteren, dus je hebt een keelpijn die 3/4 dagen aanhoudt
2. Het virus mengt zich vervolgens in een neusvloeistof die de luchtpijp en vervolgens de longen binnendringt en longontsteking veroorzaakt. Dit duurt ongeveer 5/6 dagen verder.
4. De verstopte neus is niet zoals de normale soort. Je voelt je alsof je verdrinkt. Het is noodzakelijk dat u dan onmiddellijk aandacht zoekt.
(Kopiëren, plakken.)
[...]
(Kopiëren, plakken.)
PSvanLot schreef:Babootje schreef:Dit al gezien of heb ik er overheen gelezen? Kennisje van mij las dit op een facebook site.
DE SYMPTOMEN
(Kopiëren, plakken.)
Dit zijn gevaarlijke berichtgevingen. Er is geen wetenschappelijke bron en er worden nogal wat aannames gedaan.