Ik heb een maandje geleden deze laten zetten (m’n 3e binnen een jaar, oeps

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sterre98 schreef:Denk dat ik voor de kaart +-1.5/2 uur max gezeten heb. Kleine kat max 30 minuten, maar ook niet opgelet![]()
Heel tof zeg! Leuk!
Ik ga nu samen met Alexandra, de artiest brainstormen over de andere tarotkaart die ik wil![]()
(Ofja als ik geld heb)
Klis schreef:Dat spookkatje!![]()
Ik heb een maandje geleden deze laten zetten (m’n 3e binnen een jaar, oeps)
[ [url=m/1JZyKp.jpg]Afbeelding[/url] ]
miereneter schreef:Ik had een allergische reactie op de second skin. Eraf gehaald en nu dus nog meer jeuk dan normaal. Iemand dat ooit aan de hand gehad? Het moet juist heel huidvriendelijk zijn.
Arzil schreef:miereneter schreef:Ik had een allergische reactie op de second skin. Eraf gehaald en nu dus nog meer jeuk dan normaal. Iemand dat ooit aan de hand gehad? Het moet juist heel huidvriendelijk zijn.
Ja ik had dat dus ook laatst! Toen met dat gaatje in mn second skin de boel eraf gehaald en helemaal gereinigd en nieuwe erop. Volgende ochtend helemaal rood, dik en vol uitslag. En jeuken!!! Niet te doen. Dus dat ging niet helemaal lekker.
Vrees ook beetje voor de toekomst van de tattoo eigenlijk. Niks aan te doen helaas. Ik blijf maar gewoon reinigen en smeren en meer kan ik niet doen.
miereneter schreef:Mooi gezet, Shanna!
Meer mensen dus reactie op de second skin, interessant (vind ik dan weer als bijna-verpleegkundige). Hier is de reactie alweer bijna weg, alleen nog de gewone jeuk van de genezende tattoo.