[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:06

Dat spookkatje! <3

Ik heb een maandje geleden deze laten zetten (m’n 3e binnen een jaar, oeps :') )

Afbeelding

Sterre98

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 20:12

Denk dat ik voor de kaart +-1.5/2 uur max gezeten heb. Kleine kat max 30 minuten, maar ook niet opgelet _O-

Heel tof zeg! Leuk!

Ik ga nu samen met Alexandra, de artiest brainstormen over de andere tarotkaart die ik wil _O-

(Ofja als ik geld heb _O- )

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:27

Bellatrix schreef:
Aha, nu zie ik het, hij staat ook op zijn kop op de foto. :')

Heb je al een schets van de hert?

Nee, ik zie het pas ter plekke. Stijl wordt zoals de poema op mijn andere been, is een tweeluik.
Ik moet eens foto's maken van mijn tattoo's, dan kan ik hier ook eens plaatjes plakken.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 08:27

Sterre98 schreef:
Denk dat ik voor de kaart +-1.5/2 uur max gezeten heb. Kleine kat max 30 minuten, maar ook niet opgelet _O-

Heel tof zeg! Leuk!

Ik ga nu samen met Alexandra, de artiest brainstormen over de andere tarotkaart die ik wil _O-

(Ofja als ik geld heb _O- )

Haha, that's the spirit

Klis schreef:
Dat spookkatje! <3

Ik heb een maandje geleden deze laten zetten (m’n 3e binnen een jaar, oeps :') )

[ [url=m/1JZyKp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke koffiepot! En geen zorgen, je kunt nooit teveel tattoos hebben.

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:08

Prachtige plaatjes allemaal.

Ik heb afgelopen zaterdag na 4 jaar ook weer eens iets erbij laten komen, heel blij mee.

Afbeelding

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:12

Wow prachtig! Hoe kan het toch dat het er bij jullie allemaal uitziet alsof het net een plakplaatje is en bij mij lijkt het altijd wel een slagveld? Vervellen, dik, etc. :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:20

heyhallohey schreef:
Prachtige plaatjes allemaal.

Ik heb afgelopen zaterdag na 4 jaar ook weer eens iets erbij laten komen, heel blij mee.

[ [url=m/3JOsiU.png]Afbeelding[/url] ]

Ja mooi!!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:38

Mooi. Wie heeft deze gezet?

heyhallohey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 11:05

Ik denk dat het afhangt van wie hem zet, waar de tattoo gezet wordt op je lichaam, hoe dik de lijnen zijn en ook hoe je lichaam erop reageert. En misschien ook een beetje geluk hebben denk ik? Heb een arm vol staan met bloemen en daar had ik meer last van dan deze laatste tattoo tot nu toe.

Hij is gezet door Dasha (Soul Tattooing), bij the Tattoo Garden in Den Haag.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 17:32

Heel mooi, heyhallohey.

Arzil, als het een troost is: de mijne (gisteren gezet) oogt wel als een slagveld.
De second skin zit er nog op, dus er hoopt zich inkt en wondvocht op, ziet er niet uit. Dankzij de second skin had ik bij de vorige veel minder last van jeuk en vervellen, dat was erg fijn.

De eerste twee uur gingen prima, had heel weinig pijn, alleen het laatste uur schaduwen was de hel. Maar goed, hij zit, ik ben superblij. Artist vroeg of ik al plannen had voor de volgende, het ietwat beschaamde antwoord was natuurlijk 'ja' :D .

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 14:21

Ok, ik heb eindelijk foto's van al mijn tatoeages.

Spoiler:
Mijn eerste, feniks met drakenvleugels, van House of Tattoos in Amsterdam:
Afbeelding

Nummer twee, bloemen op de voet van Marie Kraus in Berlijn:
Afbeelding

Ten derde, omdat ik een jaar wachttijd had voor de vierde, een Totoro bij House of Tattoos:
Afbeelding

Vier, mijn roodkapje door de geweldige l'Oiseau:
Afbeelding

Vijf is van Koit in Berlijn:
Afbeelding

En zes en zeven van Hossam van Tattoo Hysteria in Amsterdam, poema en hert, hert is drie dagen oud:
Afbeelding

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 14:24

Roodkapje is mijn favoriet!

Welke deed het meest pijn?

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 14:26

Wauw! Wat een mooie plaatjes heb jij Mieteneter!
Vind je laatste er heel netjes uit zien voor 3 dagen

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 14:58

Roodkapje is inderdaad heel tof!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 17:10

Dank jullie wel!

Bellatrix, Roodkapje deed het meeste pijn, omdat het de langste zit was. Moest in een keer af omdat de artist in een uithoek in Zuid-Frankrijk zit. Iets van 5 à 6 uur of zo, voor sommigen misschien niet eens zo lang, maar ik was echt op tegen het einde.

Ik had een allergische reactie op de second skin. Eraf gehaald en nu dus nog meer jeuk dan normaal. Iemand dat ooit aan de hand gehad? Het moet juist heel huidvriendelijk zijn ;( .

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 17:23

Nee nooit. Ik vind het juist top. Maar verrot dat jij er jeuk van krijgt. :\

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 17:35

Ik kan ook niet tegen second skin en krijg er enorme irritatie en jeuk van. Wat mij hielp is om het er zsm af te halen en daarna gewoon 2x daags wassen en insmeren. Je kan de second skin het beste er af halen onder warm water. Dan kan je ook goed de lijm achtige substantie van je arm af halen. Mocht je een heftige reactie hebben zou ik de huisarts bellen.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 19:59

Ja, het is er al af hoor, dat heb ik ook direct gedaan toen het begon te jeuken. Huisarts niet nodig, zo erg is het gelukkig niet. Verbaasde me alleen, want de vorige tattoo (zelfde plek, andere been, zelfde second skin) zat helemaal prima. Maar ja, ik ben met grote weerswisselingen ook wel gevoeliger voor jeuk en uitslag. Wie weet ligt het ook daaraan, bedenk ik me nu al typende. Bepanthen in de aanslag en ik kom er wel door. Mag. Niet. Krabben.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 10:54

miereneter schreef:
Ik had een allergische reactie op de second skin. Eraf gehaald en nu dus nog meer jeuk dan normaal. Iemand dat ooit aan de hand gehad? Het moet juist heel huidvriendelijk zijn ;( .

Ja ik had dat dus ook laatst! Toen met dat gaatje in mn second skin de boel eraf gehaald en helemaal gereinigd en nieuwe erop. Volgende ochtend helemaal rood, dik en vol uitslag. En jeuken!!! Niet te doen. Dus dat ging niet helemaal lekker.

Vrees ook beetje voor de toekomst van de tattoo eigenlijk. Niks aan te doen helaas. Ik blijf maar gewoon reinigen en smeren en meer kan ik niet doen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 11:08

Ik had het ook een keer met zelfgekochte second skin. Die liet al heel snel los. Toen afgehaald en later andere er op gedaan. (eerste was zo'n uv werende, tweede een "gewone") Geen succes. Eraf gehaald toen ook. En had zelfs twee blaartjes er onder en dat zie je nu nog in m'n huid.
Maar later bij m'n been bij de shop weer op gehad en nergens last van gehad.

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 12:36

Arzil schreef:
miereneter schreef:

Ja ik had dat dus ook laatst! Toen met dat gaatje in mn second skin de boel eraf gehaald en helemaal gereinigd en nieuwe erop. Volgende ochtend helemaal rood, dik en vol uitslag. En jeuken!!! Niet te doen. Dus dat ging niet helemaal lekker.

Vrees ook beetje voor de toekomst van de tattoo eigenlijk. Niks aan te doen helaas. Ik blijf maar gewoon reinigen en smeren en meer kan ik niet doen.

Ik ben ook allergisch voor second skin. Maar krijg ook uitslag van ander soort tape. Dus bv de folie die dan normaal vast getapet wordt moet ik er ook vrij snel afhalen anders heb ik daar langs de randen ook uitslag zitten. Tattoo is overigens niks mis mee, ondanks het rode vakje eromheen die een week of 2 nog wel zichtbaar bleef :+

shanna_dw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 15:11

Stille meelezer hier :)
Vandaag mijn 2de tattoo laten zetten. Paar maand geleden mijn eerste tattoo. Geboorte dochter en nu mijn 2 passies <3

Afbeelding

Afbeelding

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 15:17

Mooi die van je dieren!

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-23 20:06

Mooi gezet, Shanna!

Meer mensen dus reactie op de second skin, interessant (vind ik dan weer als bijna-verpleegkundige). Hier is de reactie alweer bijna weg, alleen nog de gewone jeuk van de genezende tattoo.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-23 11:04

miereneter schreef:
Mooi gezet, Shanna!

Meer mensen dus reactie op de second skin, interessant (vind ik dan weer als bijna-verpleegkundige). Hier is de reactie alweer bijna weg, alleen nog de gewone jeuk van de genezende tattoo.

Ik doe ook geen second scum reageer er helemaal niet fijn op. De laatste keer kreeg ik allemaal bultjes en irritatie.