Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirtedl schreef:Eraf trekken zou ik niet doen… beschadigd je nagels. Zeker aangezien je niet de Peel off base gebruikt
Jildau schreef:mirtedl schreef:Eraf trekken zou ik niet doen… beschadigd je nagels. Zeker aangezien je niet de Peel off base gebruikt
Nee snap ik maar als ze gewoon los zitten en er zelf afvallen.. Dan gaat er in de hechting iets mis? Voelt ook zo raar om ze te gaan weken terwijl ze er half af hangen.![]()
Zou een primer nog zin hebben?
Emoreoa schreef:Vraagje aan alle nagelkenners hier. Ik heb sinds gisteren heel erg last van de huid rondom mijn nagelriemen. Het is rood, beetje opgezwollen en jeukt enorm. Iemand enig idee wat dit is en hoe het is op te lossen? Het is ontstaan de nacht nadat ik mijn oude gel heb verwijderd + een laagje builder gel heb aangebracht.
Ik zou denken dat het door de lak of iets komt maar dat lijkt me sterk aangezien ik al maanden met deze producten werk en nooit ergens last van heb gehad. Daarnaast ben ik erg secuur in lakken, ik raak nooit mijn nagel riemen aan etc. En het enige dat erop zat is 1 laagje buildergel…
mirtedl schreef:Copper gold is ook een van mijn favoriete, die lakt dan wel weer aardig. Vind de vegan formule echt niet prettig. Had 4 kleuren uit de love affair collectie, die waren echt dramatisch, heb ik weg gedaan..
dus als ik nog pink koop dan alleen de kleuren die niet vegan zijn.
Onderste kleur is 105 Blush Orange (waarom die zo heet geen idee want is echt roze)
Wijslander schreef:Mijn merk is nog steeds Diva. Ontelbaar veel kleurtjes en rubberbases, ook heel heel nude, roze en shimmer/glitter.
Lang geleden dat ik hier gepost heb! Maar met de nagels zeker niet stilgezeten.Een paar weken terug heb ik een dagtraining acrylgel gevolgd. En vanavond ingeschreven voor een basisopleiding tot nagelstyliste die in oktober start, want ik vind het erg leuk om meer te leren over het nagelvak en ook om steeds beter te worden. Dus ben heel benieuwd.
Heb nog foto's van de training met acrylgel, dit was voor:
[ [url=m/j9Asrd.jpg]Afbeelding[/url] ]
En na:
[ [url=m/tI6VCi.jpg]Afbeelding[/url] ]