[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 13:23

Supervixen schreef:
Die laatste lijkt me wel erg klein. Denk niet dat dat mooi wordt. Ik heb een koedoe op mijn kuit als herinnering aan mijn reizen naar Afrika. Maar die beslaat wel bijna mijn hele kuit :P

Ja dat lijkt mij ook... maar ik zou opzich ook nog wel iets groter willen... denk wel dat ik enkel het mooist vind... Ga er nog maar goed over na denken.

Wat denken jullie qua zetten op vakantie? Is dat heel dom? :p

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 16:40

Ligt er maar helemaal aan waar. In Mozambique waar ik was, doen ze het gewoon op straat :'). Met een zelf in elkaar geknutseld iets, zittend tussen de troep.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 17:03

Supervixen schreef:
Ligt er maar helemaal aan waar. In Mozambique waar ik was, doen ze het gewoon op straat :'). Met een zelf in elkaar geknutseld iets, zittend tussen de troep.

Zou dan VS of Canada worden.. Dat zou hygiëne wel goed moeten gaan, maar ik bedoel meer qua zon/zee/strand. Heb ook gelezen dat voet/enkel gevoeliger is voor infecties omdat t dichter bij de grond zit..

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 17:33

Ik heb er eentje in Thailand laten zetten op een olifanten rescue park waar ik in het hondenprogramma volunteerde :+ Was misschien niet het slimste idee, absoluut niet dezelfde hygiene standaard als in Europa, maar wel een toffe tattoo aan overgehouden én een ervaring rijker, haha.

Nu had ik wel zo gepland dat ik 'em twee dagen voor ik terug naar huis vloog kon laten zetten, zodat ik er niet te lang mee tussen de honden hoefde te werken. Hij zit op m'n enkel, dus echt handig is dat niet. Als je van plan bent om op t strand te gaan liggen zou ik pas op t eind de tattoo laten zetten, anders moet je hem continue afdekken, en met een verse tattoo de zee in is ook niet zo'n strak plan.

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 08:43

Char_lotte schreef:
DonnnavZ schreef:
Er kwam in september een andere artist bij black bear ook een vrouwtje, die doet die bloemen net zo mooi.
Btw ik voel je pijn ik wacht ook op haar agenda

Dat is Melanie Mae :D

https://www.instagram.com/mellyymae/

Ik vind haar ook heel erg goed :)

Maar die is er alleen in september begrijp ik? Is nog te vroeg, want ga in oktober naar Kreta en zie dat niet zitten met een verse tattoo..

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 17:29

Killyenn schreef:
Ik heb er eentje in Thailand laten zetten op een olifanten rescue park waar ik in het hondenprogramma volunteerde :+ Was misschien niet het slimste idee, absoluut niet dezelfde hygiene standaard als in Europa, maar wel een toffe tattoo aan overgehouden én een ervaring rijker, haha.

Nu had ik wel zo gepland dat ik 'em twee dagen voor ik terug naar huis vloog kon laten zetten, zodat ik er niet te lang mee tussen de honden hoefde te werken. Hij zit op m'n enkel, dus echt handig is dat niet. Als je van plan bent om op t strand te gaan liggen zou ik pas op t eind de tattoo laten zetten, anders moet je hem continue afdekken, en met een verse tattoo de zee in is ook niet zo'n strak plan.

Wel een enorm gave ervaring zeg! Ondanks het gevaar van slechte hygiëne lijkt dat me toch wel heel tof.

Ik ben onderweg voor mijn tweede, die ga ik met mijn ouders en zusje samen zetten. Het worden 4 golfjes (staat voor ons 4) waar een dolfijntje uitspringt (mijn achternaam in Dolphijn)
Dit is dan ook gelijk wel de laatste dolfijn die op mijn lichaam komt, na de andere 4 en deze is dat wel genoeg

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 20:40

ikheetesmee schreef:
Wel een enorm gave ervaring zeg! Ondanks het gevaar van slechte hygiëne lijkt dat me toch wel heel tof.

Ik ben onderweg voor mijn tweede, die ga ik met mijn ouders en zusje samen zetten. Het worden 4 golfjes (staat voor ons 4) waar een dolfijntje uitspringt (mijn achternaam in Dolphijn)
Dit is dan ook gelijk wel de laatste dolfijn die op mijn lichaam komt, na de andere 4 en deze is dat wel genoeg

Ik ben benieuwd!

ikheetesmee

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 10:13

Afbeelding

Dit is m! Wel een gevoeligere plek dan die op mijn rug, maar viel nog mee. Is nu wel wat langer gevoelig merk ik

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 16:29

Leuk!

Ik wil samen met een vriendin de coördinaten van onze woonplaatsen laten zetten, welke artist raden jullie aan?

Afbeelding

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 16:48

Hij is mooi ! As maandag mag ik weer naar stripes <3

Dit schattig palmboomoje komt dan op m’n enkel Afbeelding

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 18:09

Ik ben op zoek naar een artiest die heel goed is in het tattooeren van dierenportretten. Het gaat echt om preciesiewerk met veel lijntjes.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 19:35

In welke stijl Lous?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:18

Daar had ik eigenlijk nog niet over nagedacht, maar ik ben even gaan zoeken. En deze stijlen spreken mij het meest aan:

Afbeelding
Afbeelding

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:49

-
Laatst bijgewerkt door Lessie op 29-06-18 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 20:50

Ik lees even mee, want ik wil ook graag een tattoo van mijn hond. Ik wil hem alleen niet heel groot en misschien wel abstract.

Afbeelding

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 23:05

Kijk eens een paar pagina's terug naar het egeltje, bedoel je zoiets met abstract?

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:13

Beetje vage vraag, maar weten jullie een manier om subtiel een vingerafdruk van iemand (Pap) te krijgen zonder dat hij iets zou vermoeden :') Een goede reden ofzo.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:15

Igniss schreef:
Beetje vage vraag, maar weten jullie een manier om subtiel een vingerafdruk van iemand (Pap) te krijgen zonder dat hij iets zou vermoeden :') Een goede reden ofzo.

Zijn drinkglas! Doen ze ook altijd bij ncis :Y) en dan met een plakbandje en poedertje... geen idee of het kan :')

Lessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:24

Gillbo schreef:
Kijk eens een paar pagina's terug naar het egeltje, bedoel je zoiets met abstract?

Ja zoiets bedoel ik inderdaad.

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:10

PanamaD schreef:
Igniss schreef:

Zijn drinkglas! Doen ze ook altijd bij ncis :Y) en dan met een plakbandje en poedertje... geen idee of het kan :')

Als ik niets anders weet ga ik dat eens proberen ja :') maar wil uiteraard wel een mooie strakke affdruk haha

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 00:43

Igniss schreef:

Heb je geen kinderen of jonge neefjes en nichtjes toevallig die een keer met hun stempelkussen langs opa willen? Lekker vingerafdrukken stempelen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 01:11

Lous schreef:
Ik ben op zoek naar een artiest die heel goed is in het tattooeren van dierenportretten. Het gaat echt om preciesiewerk met veel lijntjes.

Marsha, Point Blank Tattoo, in Weert :D zij zet al mijn dierenportretten... alleen een net wat andere stijl dan je voorbeelden... :)
Of Kim, van Kim’s Tattoo Paradise, in Kampen. Zij zet ook prachtig werk :)

Kim:
Afbeelding

Marsha:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 08:28

Ik ben onderweg naar Inkmania. Om 11u30 afgesproken met de artiest. Stress en spanning := :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:36

Jackytje schreef:
Ik ben onderweg naar Inkmania. Om 11u30 afgesproken met de artiest. Stress en spanning := :D

Heel erg benieuwd!!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:14

Ik mag per toeval dinsdag weer :D