3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 10:20

Hier ook geen goed weekend maar sowieso geen goede weken :+
Heb dan ook besloten om er weer voor te gaan na mijn verjaardag 4 januari, kan het nu gewoon niet opbrengen. Ik let wel op doordeweeks maar in het weekend laat ik het gaan :)

Rot van je rug Brababientje :(:)

Lekker bezig Linoleum :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 10:22

Yonker schreef:
Hier ook geen goed weekend maar sowieso geen goede weken :+
Heb dan ook besloten om er weer voor te gaan na mijn verjaardag 4 januari, kan het nu gewoon niet opbrengen. Ik let wel op doordeweeks maar in het weekend laat ik het gaan :)

Rot van je rug Brababientje :(:)

Lekker bezig Linoleum :D

4 januari is al bijna toch?! :+

Ja net gebeld met huisarts en die zou pijnstillers voorschrijven, gaat m’n moeder straks halen.. Tot die tijd doe ik het met 100 PCM’s :roll:

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 10:26

Ja bijna, ik wil ook gewoon met kerst enzo even nergens naar kijken. Daarom vind ik na mijn verjaardag wel een goede. Wss wordt het dan 7 januari want dat is een maandag. Ga dan ook maar weer kcal tellen :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 10:36

Barbabientje, fijn dat je pijnstilling krijgt.

Yonker, doordeweeks opletten scheelt al de helft!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:28

Barbabientje :(:)

Yonker: Je kan het! Schop onder je bips :)

Hier vandaag weer gestart met personal body plan. En dan moet je dus start foto's en maten invullen. Jezus wat confronterend zeg := Ik werd er echt even emotioneel van.
Maar: wel nóg meer motivatie voor zover dat kon. Nu is het even afgelopen met dat gemiep en gepiep.

Op een niet trainingsdag heb ik een kcal doel van 1809 en op een trainingsdag 1902.
Lijstje voor vandaag (moet nu alles weer invullen dus kcal en macro's bijhouden)

T: kop zwarte koffie
O: grote schaal volle biogarderoer yoghurt met eat natural ontbijtgranen en handje blauwe bessen
L: salade van kikkererwten, tomaten, kidneybonen, lente ui en feta kaas met citroenolijfolie, peper, zout en knoflook
T: 3 rijstwafels met smeerkaas
A: zelfgemaakte patat uit de airfryer met salade (tomaat, komkommer, andere helft feta, olijven en eikenbladslamelange) en tartaar
T: schaaltje kwark en 2 mandarijnen

Totaal: 1810 kcal

Drinken: water en thee
Beweging: 50 min fietsen (retour werk)

Vanmiddag eerder weg van werk, want mijn moeder haar katje moet worden ingeslapen :(:) Diertje heeft al heel lang een tumor in haar neus- keelholte en dat ging prima met medicatie, maar sinds gisteren wil ze niet meer eten en is ze erg slap. Ze is al twee keer geopereerd, dus het is nu wel afgelopen voor haar..

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:36

Ah, sneu, maar wel beter voor het beestje dan!

Hahah ik heb dat ook een keer moeten doen toen ik bezig was met Herbalife (van die shakes), maar echt zo confronterend :')
Dan nu gewoon doorzetten!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:38

Ja zeker wel beter voor het beestje. Vanmorgen zag je gewoon aan haar dat ze op was.

En ik heb me echt verkeken op hoe confronterend zoiets is! Mijn hemel.. Dit zorgt pas écht voor motivatie := Nu inderdaad doorzetten!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:39

Zo zat ik vd week foto's terug te kijken van mij van 5 jaar (-15kg) geleden..
Zet wel de stok heel breed weg achter de deur _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:53

Frummels, hou je ons hier ook op de hoogte van je vorderingen en ervaringen met PBP, ook vooral de trainingen? Ik vind het wel interessant namelijk!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:04

Ja ik ben ook wel benieuwd!
Waar heb je dit plan afgesloten?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-18 13:17

Oh PBP, daar heb ik idd ook wel eens van gehoord! Ben wel benieuwd hoe het voor je verloopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:36

Ik vind PBP echt te duur, tenzij er een sportschool bij je in de buurt zit waar je gratis of met flinke korting mag sporten haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:44

Anthea: Ze hebben alles nu veranderd! Eerst was het 79 euro pm nu maar 30 (voor het plan dat ik heb) en dat is inclusief sportschool abonnement, 1 online coachingsdag/moment per week voor je vragen etc., trainingsschema's macro's berekenen etc. :) Ik vind dat eigenlijk heel goedkoop!

Barbabientje: als je op google Personal Bodyplan intikt dan kom je op de website. Daar staat veel info over alle mogelijkheden en de verschillende programma's die je kunt kiezen.

linoleum: ik ben nu al enthousiast over het trainingsprogramma. Ik heb 4 trainingen per week gekozen en ze net even bekeken en ze zien er erg goed uit. Ik heb ook overal vergevorderd ingevuld bij inschrijving en daarop is het plan ook gebaseerd. Sluit ook mooi aan bij de crossfit trainingen die ik nog doe vind ik. :j (er zit echt van alles in, van pullups tot deadlifts en rompstabiliteit)

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het gaat en wat ik ervan vind. :) Tot nu toe in elk geval enthousiast en ik heb een lieve coach waar ik al heel de ochtend uitgebreid contact mee heb om mijn doelen te bespreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:46

Ja dat valt mee! Laatste keer dat ik keek was het idd 79 euro en op mijn sportschool zou ik maar een tientje korting krijgen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:48

Klinkt goed Frummels!

Ik was dit week naar Parijs en dus niet goed gegeten, wel veel gelopen haha. Vanavond nog Sinterklaas vieren en morgen weer lekker sporten en gezond eten.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:03

Anthea schreef:
Ja dat valt mee! Laatste keer dat ik keek was het idd 79 euro en op mijn sportschool zou ik maar een tientje korting krijgen :')

Haha, ja dat is wel prijzig dan nu. Ik heb nu een gratis abonnement bij de sportschool :) Je kan geloof ik ook kiezen voor dagelijkse coaching, dan is het wat duurder. Maar dat vond ik zelf niet nodig. 1 momentje in de week lijkt me genoeg.

MarlindeRooz: Wat gaaf! Heb je het leuk gehad? Wel droog hoop ik?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:09

Nee veel regen. _O-
Maar goed, daar doe je niks aan. Wel leuk gehad ja! :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:11

PBP klinkt wel goed :j voor mij niet want zo vaak sporten red ik gewoon niet als ik ook nog wil blijven paardrijden en vriend/vrienden nog aandacht wil geven :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:13

Frummels, voor die prijs hoef je het zeker niet te laten! Maar 79 euro en dan nog sportschool abonnement ernaast is niet leuk meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:15

Als mensen nog een stok achter de deur willen, ik doe vaak mee met dietbet of runbet. Stepbet heb je ook nog. Bij dietbet moet je bv 4% van je totaal gewicht afvallen in 4 weken, en dan wed je X bedrag, is bij elk spel anders. Verlies je niet genoeg ben je je geld kwijt, verlies je genoeg krijg je je geld terug + word de pot verdeeld tussen alle winners.

Heb nu geloof ik al 6 tientjes 'gewonnen', terwijl ik anders ook wel zou afvallen/hardlopen :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:17

Yonker schreef:
PBP klinkt wel goed :j voor mij niet want zo vaak sporten red ik gewoon niet als ik ook nog wil blijven paardrijden en vriend/vrienden nog aandacht wil geven :+

Het is hier ook wel wat gehocuspocus ja. :+ Maar ik sport op maandag, woensdag en vrijdag in de ochtend voor werk om 7.00 uur. En crossfit doen mijn man en ik samen op dinsdagavond donderdagavond en zaterdagochtend. Soms wisselen we zaterdag af met fitness. En dan sleep ik hem daarna vaak mee naar stal, want daar moet ik natuurlijk ook nog heen 8)7 Gelukkig hebben we een mini pony die nog niet beleerd is voor de kar, dus het kost nu nog niet zo heel veel tijd. Dit voorjaar komt daar wel verandering in! Hij staat ook in volpension dus het is niet erg als we het een keertje niet redden om te gaan, en hij heeft een verzorgster 1 dag in de week. Rijden doe ik niet meer. Heeeel soms op een les paard.

Marlinde: Oh bummer. Maar inderdaad niet echt iets aan te doen haha. Fijn dat je het leuk hebt gehad!

linoleum: Nee dat zijn echt geen leuke grapjes inderdaad..

Antea: Daar heb ik wel eens over gelezen! Klinkt wel goed, misschien dat ik daar ook eens aan mee doe!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:20

Maar hoe controleren ze dat?? Kan je toch gewoon over je gewicht liegen :+

Vind je dat niet ontzettend druk Frummels?? := Ik rijd meestal op maandag en woensdag, sport op dinsdag en donderdag is dan voor vriend.... vrijdag kan ik eventueel ook nog paardrijden als woensdag ofzo niet lukt, of is meestal ook sociale dingen. Weekend zit de laatste tijd ook volgepland met vanalles. Tijd geleden sportte ik nog op zondagochtend maar als ik met vriend ben dan komt dat er gewoon niet van..... Of ik heb wat anders te doen.. En het huishouden moet ook nog tussendoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:32

Je moet een foto maken van je weegschaal en daar een briefje bijleggen met codewoord die je krijgt. En dan nog een full body foto op de weegschaal zelf.

Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:34

Awh oke, nee zou niks voor mij zijn. _O-
Snap wel dat het voor sommige mensen kan werken!!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:38

Wauw frummels, druk programma! Ben benieuwd hoe het bevalt.

MarlindeRooz geen last gehad van het gele hesjes gebeuren? Begreep dat veel toeristische attracties dicht waren??

Ik begin langzaamaan zowaar weer een beetje gemotiveerd te raken om weer goed aan de slag te gaan. Lukt me niet om alles te laten staan, maar er zit iig weer wat ritme in en meer gezonde items. Wil in t nieuwe jaar echt weer vol aan de bak, voor nu houd ik t vooral bij proberen beetje balans te vinden en het niet te gek te maken.