Heb dan ook besloten om er weer voor te gaan na mijn verjaardag 4 januari, kan het nu gewoon niet opbrengen. Ik let wel op doordeweeks maar in het weekend laat ik het gaan
Rot van je rug Brababientje
Lekker bezig Linoleum
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonker schreef:Hier ook geen goed weekend maar sowieso geen goede weken![]()
Heb dan ook besloten om er weer voor te gaan na mijn verjaardag 4 januari, kan het nu gewoon niet opbrengen. Ik let wel op doordeweeks maar in het weekend laat ik het gaan![]()
Rot van je rug Brababientje![]()
Lekker bezig Linoleum

Ik werd er echt even emotioneel van.
Diertje heeft al heel lang een tumor in haar neus- keelholte en dat ging prima met medicatie, maar sinds gisteren wil ze niet meer eten en is ze erg slap. Ze is al twee keer geopereerd, dus het is nu wel afgelopen voor haar..
Nu inderdaad doorzetten!
Ik vind dat eigenlijk heel goedkoop!
(er zit echt van alles in, van pullups tot deadlifts en rompstabiliteit)
Tot nu toe in elk geval enthousiast en ik heb een lieve coach waar ik al heel de ochtend uitgebreid contact mee heb om mijn doelen te bespreken. Anthea schreef:Ja dat valt mee! Laatste keer dat ik keek was het idd 79 euro en op mijn sportschool zou ik maar een tientje korting krijgen
Je kan geloof ik ook kiezen voor dagelijkse coaching, dan is het wat duurder. Maar dat vond ik zelf niet nodig. 1 momentje in de week lijkt me genoeg.
voor mij niet want zo vaak sporten red ik gewoon niet als ik ook nog wil blijven paardrijden en vriend/vrienden nog aandacht wil geven
Yonker schreef:PBP klinkt wel goedvoor mij niet want zo vaak sporten red ik gewoon niet als ik ook nog wil blijven paardrijden en vriend/vrienden nog aandacht wil geven
Maar ik sport op maandag, woensdag en vrijdag in de ochtend voor werk om 7.00 uur. En crossfit doen mijn man en ik samen op dinsdagavond donderdagavond en zaterdagochtend. Soms wisselen we zaterdag af met fitness. En dan sleep ik hem daarna vaak mee naar stal, want daar moet ik natuurlijk ook nog heen
Gelukkig hebben we een mini pony die nog niet beleerd is voor de kar, dus het kost nu nog niet zo heel veel tijd. Dit voorjaar komt daar wel verandering in! Hij staat ook in volpension dus het is niet erg als we het een keertje niet redden om te gaan, en hij heeft een verzorgster 1 dag in de week. Rijden doe ik niet meer. Heeeel soms op een les paard.
Ik rijd meestal op maandag en woensdag, sport op dinsdag en donderdag is dan voor vriend.... vrijdag kan ik eventueel ook nog paardrijden als woensdag ofzo niet lukt, of is meestal ook sociale dingen. Weekend zit de laatste tijd ook volgepland met vanalles. Tijd geleden sportte ik nog op zondagochtend maar als ik met vriend ben dan komt dat er gewoon niet van..... Of ik heb wat anders te doen.. En het huishouden moet ook nog tussendoor.