3km door het bos hier aan de wijk. Geen sportprestatie, maar jullie mogen even meegenieten van het groen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Memuska schreef:Mooie omgeving en wat een lief hondje!
Jouw dierenverzameling.. ben je nu helemaal GEK? Hahahaha zooo veel werk! En dan nog willen sporten
SinneJ schreef:Jouw dierenverzameling.. ben je nu helemaal GEK? Hahahaha zooo veel werk! En dan nog willen sporten
. Kopschroef stuk, motoren uit, Trainingsjas uit
, manlief overall aan.
.
Ze zijn gewend om los te lopen op ons terrein dus aangelijnd wandelen is al een uitdaging haha.
vanaf vandaag weer beter dus je volgende loopje wordt vast een succes!
wij vinden hem ook heel leuk.
zal dus die fitness training volgende keer maar wat aanpassen. Vind een beetje pijn niet erg, maar altijd 2 dagen stilliggen is niet zo praktisch natuurlijk. 

en natuurlijk ook een deftige camera (in je telefoon vermoed ik). Want zelfs met een opleiding krijg je uit mijn ouwe motorola geen fantastische plaatjes hehe, je kan de pixels net niet tellen.
Dan lig ik serieus een paar uur onderuit. Eens ik "in de wiggel" ben gaat het meestal, maar 's morgens kan ik dus gewoon niet bukken momenteel. En gewoon rechtstaan is een probleem, wandelen of lopen gaat veel beter maar stil-stil... Nope.