Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:32

:wow:

Dat zou ik niet eens DURVEN

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:33

Wtf! Gebeurt dat echt...?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:36

Oh ja zeker. Van de week nog en man rond de 40. Hij zag er gewoon netjes en beleefd uit totdat ie dat flikte. :+ En dat gaat zo wel een paar keer per week. Ze komen daarna ook gewoon kauwend bij mij afrekenen alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:37

Wuttt.... :wow:

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 14:41

Even tussen door...Ik vind dit wel een leuk lampje in de auto :+

Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 15:57

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:06

Ik hoop echt dat dat doorgaat! En dat ze dat dan ook in restaurants gaan uitproberen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:15

Ik hoop ook op restaurants. Ga niet met vliegtuig op vakantie namelijk.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:19

Ik heb gereageerd voor de gein. Schijnbaar is mijn persoonlijkheid een probleem :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:20

Heel goed. In restaurants heb ik er eigenlijk nooit last van. Maar we gaan meestal pas om 08.00 of later eten en dan zijn er gewoon geen kinderen. Behalve in Italië...
Maar in vliegtuigen erger ik me er wel aan kapot ja. Vorig jaar waren we op Jamaica, heerlijk gehad daar. Enige nadeel waren NL's met twee kinderen, een van nog geen jaar en een van drie. Ze gingen nergens heen, maar alleen maar op het strand bij de vakantieaccomodatie. De keren dat wij er waren kon ik me er wel aan ergeren want ze eisten natuurlijk luidruchtig alle aandacht op. Maar de blauwe zee en cocktails maakten veel goed hoor.
Gaan we terug, zitten die mensen drie rijen achter ons in het vliegtuig. Met die krijsjong. Zo irritant, en dan is het 10 uur vliegen of zo. Waarom gaan die daar heen vraag je je dan af. Dus doe maar, die kindvrije zones.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:37

Perfect idee!

enneh je hebt van mij een like erbij hoor Prairy, haha.
Wat een trieste reacties komen er toch voorbij als je eens bent met dit artikel. Word je meteen voor van alles en nog wat uitgemaakt. 8)7 voed gewoon je kinderen op, dan is er geen probleem. Punt is dat ze denken alles te kunnen maken en waag het niet om er wat van te zeggen. Egoïsten. :roll:

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:38

Ja, mijn leven was schijnbaar ook al voltooid omdat ik niet van leven in de brouwerij (lees: kinderen) hield :D

Thnx ;)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:39

Prairy schreef:
Ja, mijn leven was schijnbaar ook al voltooid omdat ik niet van leven in de brouwerij (lees: kinderen) hield :D

Thnx ;)

Ja, echt om het bloed onder je nagels vandaan te halen, hoe verzinnen ze het?!
Kon het niet laten, moest daar even op reageren :')

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:39

Zo de mama brigade gaat helemaal los in die reacties.
"Ik hoop dat jij nooit kinderen krijgt!"

En dat alleen maar omdat iemand zei dat het haar wel een goed idee leek. Jeetje want zijn die mama's snel aangebrand zeg. :')

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:46

Die mamabrigade jongens, ik ga stuk _O-

Mocht ik, god behoede, ooit toch per ongeluk kinderen krijgen, schiet me dan aub door het hoofd als ik me zo sneu ga gedragen. (ik hou jullie er aan!)
Alsof de hele wereld moet wijken voor wat jij geproduceerd hebt, doe normaal man.

Ik ga over een weekje op vakantie, ik neem gewoon mijn paard mee in het vliegtuig. :)* En wie er durft te zeuren dat ze teveel plek inneemt, naar paard stinkt of te grote drollen produceert krijgt een koekje van eigen deeg in de vorm van "je hebt zeker zelf geen paard he, anders zou je niet zo reageren" "ach kijk toch hoe schattig dat lieve kontje onder de paardenmest, hoe kun je daar nou boos op zijn?" "hopelijk krijg jij nooit paarden!"
Leuk, nu al zin in ~~}>

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:46

Zo, gefrustreerde mombies gaan los idd! :') popcorn time!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:51

"Dat zou betekenen dat gezinnen met jonge kinderen nooit ver weg op vakantie kunnen!"

Alsof dat zo erg is. Wij gingen vroeger altijd 'dichtbij' (lees Noord-Nederland, België, Noord-Frankrijk of Duitsland ofzo). Huisje ergens in het bos met speeltuin en natuurpark in de omgeving. Vond ik super leuk. Hoewel ik inmiddels het wel jammer vind dat ik nog maar zo weinig van de wereld heb gezien heb ik echt niks gemist hoor, de eerste 10 jaar, hartstikke leuk juist (vooral als je nog Nederlanders tegenkomt op het vakantiepark, dan zijn er tenminste andere kinderen om mee te spelen die je ook verstaat)

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:53

Fira schreef:

Wanneer ze dat zeggen, dan denk ik altijd "Dat hoop ik zelf ook!" :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:54

mairead schreef:
Fira schreef:

Nee want het is toch zo zielig dat als jij kinderen krijgt die arme dingen nooit als ze jong zijn op vakantie kunnen naar Zuid Amerika |(

Oja en niet te vergeten de eeuwige dooddoener... Je bent zelf ook kind geweest!
Ja en ik was inderdaad een keurig rustig kind dat netjes bleef zitten als dat van mij werd gevraagd :')
Laatst bijgewerkt door Magrathea op 29-01-18 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:57

mairead schreef:
Fira schreef:

Hahaha ja inderdaad, ik wil graag kinderloos blijven, danku.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 16:59

Magrathea schreef:
"Dat zou betekenen dat gezinnen met jonge kinderen nooit ver weg op vakantie kunnen!"

Alsof dat zo erg is. Wij gingen vroeger altijd 'dichtbij' (lees Noord-Nederland, België, Noord-Frankrijk of Duitsland ofzo). Huisje ergens in het bos met speeltuin en natuurpark in de omgeving. Vond ik super leuk. Hoewel ik inmiddels het wel jammer vind dat ik nog maar zo weinig van de wereld heb gezien heb ik echt niks gemist hoor, de eerste 10 jaar, hartstikke leuk juist (vooral als je nog Nederlanders tegenkomt op het vakantiepark, dan zijn er tenminste andere kinderen om mee te spelen die je ook verstaat)

Ik ben nog nooit met t vliegtuig geweest. Wij gingen naar Drenthe. Ik hou nog steeds van Drenthe en heb er inmiddels zelf een stacaravan.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 17:02

Siersma schreef:
Magrathea schreef:

Ik ben nog nooit met t vliegtuig geweest. Wij gingen naar Drenthe. Ik hou nog steeds van Drenthe en heb er inmiddels zelf een stacaravan.

Grappig, wij ook :D Zeker 7 jaar naar hetzelfde park bij Schoonhoven. De tante van mijn vader stond op een grote camping op fietsafstand daarvan dus daar gingen we altijd langs.

Was altijd heel leuk hoor, genoeg te doen daar. Slagharen, de zeedierenopvang, een natuurmeertje in de buurt waar je heerlijk kon zwemmen. Zou niet weten waarom je dan per se naar een all inclusive moet aan de andere kant van de wereld :+

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 17:08

Ik werk in de luchtvaart. Ik verbaas me regelmatig over gezinnen die met kinderen reizen. Waarom zou je als het geen noodzaak is? Voor zo'n wurm is vliegen ook geen pretje.
En de rotzooi die ze meeslepen! Kinderlimousines met afmetingen van hier tot Tokio en terug, waarvoor je raketgeleerde moet zijn om te weten hoe je ze inklapt... en owee als er dan iets beschadigd raakt tijdens de reis! Ze kunnen ook ergens een goedkope, simpele buggy op de kop tikken die beschadigd of kwijt kan raken...
En 3 Stuks handbagage per persoon en het vertikken om iets in te checken in het ruim.

Ja, kindvrije zones of zelfs kindvrije vluchten (op de korte afstanden), dat lijkt mij wel wat! Weet alleen niet hoe haalbaar dat is... die kindvrije zone (of juist de kinderzone) zou je dan nl wel behoorlijk geluiddicht moeten maken.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 17:14

Volgens mij gaat het ook vooral om de lange afstanden, dan heb je grote vliegtuigen en kan ik me wel indenken dat het loont om een geluidswerende muur te plaatsen

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 17:26

Nou ik vloog zelf een keer naar Hong Kong met voornamelijk Nederlandse gezinnen.
Die kinderen waren constant aan het krijsen, schreeuwen, rennen en stampen door het vliegtuig (en dan niet de denken aan dat kind dat in m'n rug zat te trappen) en dat notabene bij een nachtvlucht.
Dat doe je je kind toch niet aan?

nouja op de binnenlandse vlucht vloog ik met vrijwel alleen chinese gezinnen. Er was zo'n meisje van max 3 jaar oud die begon te schreeuwen, na 1 schreeuw hoorde ik de vrouw iets in het Chinees roepen en t kind was prachtig stil..

Dan vraag je je ook af waarom het in Nederland getolereerd word en in andere landen totaal niet.