Dat zou ik niet eens DURVEN
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mairead schreef:Fira schreef:Zo de mama brigade gaat helemaal los in die reacties.
"Ik hoop dat jij nooit kinderen krijgt!"
Wanneer ze dat zeggen, dan denk ik altijd "Dat hoop ik zelf ook!"
Magrathea schreef:"Dat zou betekenen dat gezinnen met jonge kinderen nooit ver weg op vakantie kunnen!"
Alsof dat zo erg is. Wij gingen vroeger altijd 'dichtbij' (lees Noord-Nederland, België, Noord-Frankrijk of Duitsland ofzo). Huisje ergens in het bos met speeltuin en natuurpark in de omgeving. Vond ik super leuk. Hoewel ik inmiddels het wel jammer vind dat ik nog maar zo weinig van de wereld heb gezien heb ik echt niks gemist hoor, de eerste 10 jaar, hartstikke leuk juist (vooral als je nog Nederlanders tegenkomt op het vakantiepark, dan zijn er tenminste andere kinderen om mee te spelen die je ook verstaat)
Siersma schreef:Magrathea schreef:"Dat zou betekenen dat gezinnen met jonge kinderen nooit ver weg op vakantie kunnen!"
Alsof dat zo erg is. Wij gingen vroeger altijd 'dichtbij' (lees Noord-Nederland, België, Noord-Frankrijk of Duitsland ofzo). Huisje ergens in het bos met speeltuin en natuurpark in de omgeving. Vond ik super leuk. Hoewel ik inmiddels het wel jammer vind dat ik nog maar zo weinig van de wereld heb gezien heb ik echt niks gemist hoor, de eerste 10 jaar, hartstikke leuk juist (vooral als je nog Nederlanders tegenkomt op het vakantiepark, dan zijn er tenminste andere kinderen om mee te spelen die je ook verstaat)
Ik ben nog nooit met t vliegtuig geweest. Wij gingen naar Drenthe. Ik hou nog steeds van Drenthe en heb er inmiddels zelf een stacaravan.