Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ook een beetje Too Faced Sweet Peach en aangezien het een halo look is in het midden een Stila Liquid Eye Shadow (Rose Gold Retro). Op mijn lippen UD Stark Naked. Heb ook een nieuwe face duo binnen gekregen van Colourpop, dus de ene helft ervan is mijn blush. En voor mijn verjaardag heb ik Becca Champagne Pop gekregen (en een mini liquid van Opal)
en die draag ik als highlighter. Maar dat zie je dan weer niet zo goed op zo'n foto als deze haha.

Erg mooi!
Yenni schreef:Hallo!
Ik heb een donker rode bril en een blanke huid. Ik wil graag meer lipstick gaan dragen omdat ik het toch wel mooi vind. Welke lipstick kleuren passen mooi bij mijn bril en huid?
[ [url=m/q2SoJQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
ik denk dat een warme tint mooi zal staan. Bijvoorbeeld Max Factor - Burnt caramel ?
Welke kleuren draag je nu?
maar ik draag geen mac dus daar kan ik geen tips in geven! 

Yonah schreef:Hallo allemaal,
Na veel mee lezen heb ik besloten om even om advies te vragen..
Ik heb rood geverfd haar (op de foto is het wat donkerder dan het echt is) maar weet niet echt welke lipstick mooi zou staan bij mij.. ben wel erg fan van Mac![]()
[ [url=m/EZPU3g.jpg]Afbeelding[/url] ]
destijds waren mijn favorieten van MAC de kleuren Sin, Diva, Stone, Velvet Teddy, maar ook Heroine! 

Kan hier veel inspiratie op doen
maar wat is een musthave? Ik heb al best veel :’) wat is een mooie/fijne lipstick van UD?