[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 20:25

Hahaha ik slaap idd ook altijd op mn zij, nouja hoe dan ook heb je mij een glimlach bezorgd _O-

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 21:15

Pepperrr schreef:
Hahaha ik heb best flinke, dusja, als ik uit de douche stap en me te snel te dichtbij omdraai is t raak :')
Zelfde geldt met slapen, ik ben een zij en buikslaper, maar omdat ze best flink zijn, en ik ga op mn zij liggen komen je tepels al snel ergens tegenaan of je ligt er half op :+

En misschien ben ik gewoon wat lomp :')

Ik heb dat ook hoor, maar nieteens joeken. Laatst fietste ik zonder bh en moest ik hard remmen, bleef ik achter mijn fietsbel haken :')

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 21:22

anoukwendy schreef:
Hahaha ik slaap idd ook altijd op mn zij, nouja hoe dan ook heb je mij een glimlach bezorgd _O-

:D

Jester_ schreef:
Ik heb dat ook hoor, maar nieteens joeken. Laatst fietste ik zonder bh en moest ik hard remmen, bleef ik achter mijn fietsbel haken :')

Oke ja dat vind ik helemaal knap _O- Maar AUW!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 21:35

Jester_ schreef:
Pepperrr schreef:
Hahaha ik heb best flinke, dusja, als ik uit de douche stap en me te snel te dichtbij omdraai is t raak :')
Zelfde geldt met slapen, ik ben een zij en buikslaper, maar omdat ze best flink zijn, en ik ga op mn zij liggen komen je tepels al snel ergens tegenaan of je ligt er half op :+

:') :') :')

Leve mijn mini boobs dus.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 22:09

Jester_ schreef:
Pepperrr schreef:

Dit is ook een HOE DAN?! _O-

Gelukkig zijn mij dat soort gekke dingen nog niet gelukt

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-22 23:57

Ik viel voorover op me stuur en toen ik terug op me zadel wilde zitten bleef ik hangen :+ dat deed zeer

Maar deuren ook zo vaak ja, doen ook pijn

Astrid_Brann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 01:44

Jester_ schreef:
Pepperrr schreef:

Oké ik dacht even rustig onder m'n steen mee te lezen maar de blik die ik net maakte was een copy van :wow:

Ik heb echt hele flinke, maar achter een fietsbel is het nog niet gelukt te blijven hangen met mijn tepel piercings :')
Het in bed er op gaan liggen/ergens tegenaan komen herken ik dan weer wel heel erg goed. Slaap daarom ook bijna nooit zonder een hemdje/topje aan

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-22 12:21

Haha ik lees dingen die mij nooit te nimmer kunnen gebeuren, gelukkig _O-

Ik heb sinds dinsdag een kunststof neusscrew omdat deze hypoallergeen is, en mijn neus is nu al een stuk rustiger. Het knopje was dus wel chirurgisch staal, mn staafje titanium maar waarschijnlijk reageerde ik dus op mn knopje. Echt jammer, want ze is zo mooi. Maar goed teken dat mn neus dus direct rustiger is. Ik heb nog hoop *\o/*

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 21:53

(Hoe) halen jullie de gele korstjes etc weg? Durf er zo niet aan te zitten, zeker niet met wattenstaafjes etc. Moeten die korstjes weg? Laten jullie t zitten? Gaat het dan niet irriteren? Vindt t er vooral onsmakelijk uit zien :+

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 22:31

Als het kan onder de douche, maar ik mag niet liegen, dus ik zal ook maar opbiechten dat ik altijd heel veel met mn vingers aan alles zit. Ook als ze net gezet zijn :')

Mocht het er na het douchen nog zitten, doe ik het met een nat wattenstaafje. Dat pluist niet.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 22:36

Pepperrr schreef:
(Hoe) halen jullie de gele korstjes etc weg? Durf er zo niet aan te zitten, zeker niet met wattenstaafjes etc. Moeten die korstjes weg? Laten jullie t zitten? Gaat het dan niet irriteren? Vindt t er vooral onsmakelijk uit zien :+

Ik deed ze onder douche schoonmaken. Heb nu ook af en toe nog van die korstjes maar die haal ik er nu gewoon zo af haha

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 22:38

prugelpiet schreef:
Als het kan onder de douche, maar ik mag niet liegen, dus ik zal ook maar opbiechten dat ik altijd heel veel met mn vingers aan alles zit. Ook als ze net gezet zijn :')

Mocht het er na het douchen nog zitten, doe ik het met een nat wattenstaafje. Dat pluist niet.

Dit.. ja zo doe ik t dus ook. Probeer soms als ik er aan denk wel handen te wassen :)*
Laatst bijgewerkt door meisje_ op 17-07-22 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-22 22:39

prugelpiet schreef:

Ja dat deed ik vroeger ook, maar heb er aaaltijd gezeik mee gehad. Geen enkele piercing is normaal genezen. Maar dat kwam idd gewoon door ongeduld en er meteen aan willen zitten, te vroeg wisselen etc. Maar dat wil ik met mn tepels niet hebben. Aub niet :')

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 08:59

Vieze korstjes spray ik met neusspray en daarna spoelen onder de warme douche. Vaak komen ze dan wel los en anders met een nat wattenstaafje, wat prugelpiet ook al zei. Voor mij werkt dat goed!

Mijn daith is wel echt de makkelijkste piercing ooit, echt nog 0 last van gehad en slaap er ook gewoon op.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 19:24

Ik heb vandaag allebei mn neusvleugels laten piercen. Eentje heeft er al eerder gezeten, dus daar zat littekenweefsel onder. Heeft iemand hier ervaring mee? Voor mn gevoel doet het meer zeer, klopt dit?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 21:03

Klopt. Littekenweefsel is dikker dan 'normale huid' en stroever. Het klopt dat dat als pijnlijker ervaren wordt :)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 01:41

Ah! Zoiets vermoedde ik al, maar good to know

Volgende probleem is aangetreden, ik ben al twee keer wakker geworden met nog maar 1 ipv 2 piercings :') Ik heb er 2x een screw in zitten, maar die gaan er dus zo uit nu de zwelling weg is. Morgen de piercer maar appen, ben benieuwd of die een oplossing heeft

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-22 06:38

Een labretje erin doen?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 06:54

Helaas is mn linker tepel toch wat moeilijk aan het doen, toch wat pussig, maar niet pijnlijk. Any tips?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 07:15

Zelf een zeezout oplossing maken. Daar gewoon met je tepel in gaan hangen. 1 of 2 keer per dag. Daarna goed afspoelen met schoon water.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 09:01

Valerie93 schreef:
Zelf een zeezout oplossing maken. Daar gewoon met je tepel in gaan hangen. 1 of 2 keer per dag. Daarna goed afspoelen met schoon water.

Ik heb zeezout spray waar ik ze sws 2x per dag mee schoonmaak. Die hoef ik niet af te spoelen, speciaal voor gemaakt. Zorg altijd dat er een druppel op blijft zitten en laat ik zo even een paar min zitten zegmaar... Maar heb gister mn haar geverfd dus miss dat er met uitspoelen wat in mn piercing gekomen is ofzo

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 10:02

Pepperrr schreef:
Valerie93 schreef:

Ik heb zeezout spray waar ik ze sws 2x per dag mee schoonmaak. Die hoef ik niet af te spoelen, speciaal voor gemaakt. Zorg altijd dat er een druppel op blijft zitten en laat ik zo even een paar min zitten zegmaar... Maar heb gister mn haar geverfd dus miss dat er met uitspoelen wat in mn piercing gekomen is ofzo

Die spray heb ik ook idd. Maar toch een beetje warme zeezout oplossing en dan erin hangen werkte bij mij echt het beste.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 10:18

Ah thanks. Hoeveel zeezout doe jij in 1 kopje? Is allemaal zo lang geleden dus geen idee meer wat de verhoudingen zijn :=

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-22 21:13

Pepperrr schreef:
Ah thanks. Hoeveel zeezout doe jij in 1 kopje? Is allemaal zo lang geleden dus geen idee meer wat de verhoudingen zijn :=

Uhmmm ik dacht 1/4e eetlepel op 250ml kokend water.. goed doorroeren en laten afkoelen tot aangenaam is om er in te gaan hangen

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-22 10:43

Zojuist heb ik mijn neuspiercing eruit gehaald. Eigenlijkk om de boel schoon te maken maar er zat echt een fikse ontsteking op, en nu doet het zoveel pijn om m terug te zetten, dat ik er klaar mee ben. Ik kan wel janken, want ik was echt dol op dat ding. Ik had een hypoallergene piercing in maar alsnog was ie heel onrustig. Er zit nu ook voor het eerst een dikke bult aan de binnenkant van mn neus -O-