Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Hahaha ik heb best flinke, dusja, als ik uit de douche stap en me te snel te dichtbij omdraai is t raak
Zelfde geldt met slapen, ik ben een zij en buikslaper, maar omdat ze best flink zijn, en ik ga op mn zij liggen komen je tepels al snel ergens tegenaan of je ligt er half op
En misschien ben ik gewoon wat lomp
anoukwendy schreef:Hahaha ik slaap idd ook altijd op mn zij, nouja hoe dan ook heb je mij een glimlach bezorgd
Jester_ schreef:Ik heb dat ook hoor, maar nieteens joeken. Laatst fietste ik zonder bh en moest ik hard remmen, bleef ik achter mijn fietsbel haken
Jester_ schreef:Pepperrr schreef:Hahaha ik heb best flinke, dusja, als ik uit de douche stap en me te snel te dichtbij omdraai is t raak
Zelfde geldt met slapen, ik ben een zij en buikslaper, maar omdat ze best flink zijn, en ik ga op mn zij liggen komen je tepels al snel ergens tegenaan of je ligt er half op
Ik heb dat ook hoor, maar nieteens joeken. Laatst fietste ik zonder bh en moest ik hard remmen, bleef ik achter mijn fietsbel haken
Jester_ schreef:Pepperrr schreef:Hahaha ik heb best flinke, dusja, als ik uit de douche stap en me te snel te dichtbij omdraai is t raak
Ik heb dat ook hoor, maar nieteens joeken. Laatst fietste ik zonder bh en moest ik hard remmen, bleef ik achter mijn fietsbel haken
Pepperrr schreef:(Hoe) halen jullie de gele korstjes etc weg? Durf er zo niet aan te zitten, zeker niet met wattenstaafjes etc. Moeten die korstjes weg? Laten jullie t zitten? Gaat het dan niet irriteren? Vindt t er vooral onsmakelijk uit zien
prugelpiet schreef:Als het kan onder de douche, maar ik mag niet liegen, dus ik zal ook maar opbiechten dat ik altijd heel veel met mn vingers aan alles zit. Ook als ze net gezet zijn![]()
Mocht het er na het douchen nog zitten, doe ik het met een nat wattenstaafje. Dat pluist niet.
prugelpiet schreef:Als het kan onder de douche, maar ik mag niet liegen, dus ik zal ook maar opbiechten dat ik altijd heel veel met mn vingers aan alles zit. Ook als ze net gezet zijn![]()
Mocht het er na het douchen nog zitten, doe ik het met een nat wattenstaafje. Dat pluist niet.
Valerie93 schreef:Zelf een zeezout oplossing maken. Daar gewoon met je tepel in gaan hangen. 1 of 2 keer per dag. Daarna goed afspoelen met schoon water.
Pepperrr schreef:Valerie93 schreef:Zelf een zeezout oplossing maken. Daar gewoon met je tepel in gaan hangen. 1 of 2 keer per dag. Daarna goed afspoelen met schoon water.
Ik heb zeezout spray waar ik ze sws 2x per dag mee schoonmaak. Die hoef ik niet af te spoelen, speciaal voor gemaakt. Zorg altijd dat er een druppel op blijft zitten en laat ik zo even een paar min zitten zegmaar... Maar heb gister mn haar geverfd dus miss dat er met uitspoelen wat in mn piercing gekomen is ofzo