[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anonymous86

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:48

Jammer dat ik maar 1 reactie krijg maargoed. Ben wel benieuwd wat je er niet netjes aan vind? Hij is nog niet af want ik moet nog een x :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 10:52

Ik wilde ook net plaatsen dat Coen Mitchell (waarschijnlijk) naar Duitsland en Engeland komt volgend jaar ;)

Dus voor wie bij hem wil.. wees er snel bij!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:03

Ik vind hem ook niet zo mooi, maar het is jouw tattoo en als jij er blij mee bent, is dat goed! :)

Wat ik er niet mooi aan vind is als eerste de tekst, er zit geen gelijke ruimte tussen de woorden + ik vind ze te dicht tegen elkaar aan staan. Ook vind ik het niet netjes gezet en allemaal wat 'scheef'. De tekst staat ook niet netjes onder de roos, maar wat te veel naar rechts.

De roos vind ik niet netjes ingekleurd. Daarnaast is de outline ook enorm bibberig en niet recht gezet. Ik mis contrast in de roos en aan de buitenkantjes van de rozenblaadjes lijkt het net of de tatoeerder daar gestopt is met inkleuren. De blaadjes zijn daar in tegen heel anders geshade en ik vind dat die een te harde outline heeft. Ook lijkt het daar alsof de tattoeerder iets had van: om lichtval te creeeren kleur ik het gewoon niet in.

De vlinder vind ik redelijk, niet mijn smaak maar beter gezet dan de rest. Wel vind ik dat er te veel zwart is gebruikt waardoor je over 2 jaar de open stipjes bij de vleugels niet meer zult zien, want het zwart gaat uitlopen.

Voor de rest vind ik de lijnen te dun en bibberig. Daarnaast lijkt het een beetje alsof de tattoo niet in de goede diepte is gezet, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Maar het is niet mijn tattoo. Voor jou zit er een speciale betekenis aan en jij vind hem mooi, daar gaat het om. :J

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-16 11:11

Ik vind hem ook niet zo mooi gezet.
Eigenlijk precies wat Fair zei.
Maar als je hem zelf mooi vind is het prima toch?
Jij hebt hem op je lijf, niet wij.

Ik weet zeker dat veel mensen mijn tattoo ook niet mooi gezet vinden, maar ik ben er zelf helemaal happy mee,en daar gaat het om. :j

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:26

Nou ik moet eerlijk zeggen hij moet nog bijgewerkt worden. En het is over een aantal littekens gezet. Tekst was mijn eigen keuze maar had idd iets meer naar links gemoeten. Reden dat ie meer naar rechts staat is vanwegen de pink ribbon.

Het inkleuren en de outline strakker maken ga ik zeker zeggen tijdens het bijwerken. Dus dank voor de tips :o

Wbt de vlinder die had ik zelf uitgekozen van een foto. Ik wist niet dat dat zou uitlopen maar dan nog steeds is de vlinder er zonder echt speciale betekenis :')

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:39

Ik vind de tattoo niet mijn smaak, dat kan. Gelukkig ben jij er zelf wel blij mee! Daar draait het toch allemaal om? :)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 11:47

Shayenne93 schreef:
__Sannne schreef:

Ik zou er niet te veel op hopen dat hij die kant op komt om eerlijk te zijn :o Ik volg hem nu al een tijdje en heb hem alleen nog maar naar de USA en Australie zien gaan.

Coen Mitchell heeft vandaag op zijn Instagram gepost dat hij naar Duitsland en England wil komen, dus dat is al wat meer in de buurt :)
https://www.instagram.com/p/BM52fWyghRU ... hell&hl=en

Ooh thanks top !

Alleen lijkt mij het 'Probleem' dat ik een Tattoo wil waar ik vanuit ga dat dit nooit in 1 sessie erop staat als hij dus maar enkele dagen blijft......

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:06

Shayenne93 schreef:
__Sannne schreef:

Ik zou er niet te veel op hopen dat hij die kant op komt om eerlijk te zijn :o Ik volg hem nu al een tijdje en heb hem alleen nog maar naar de USA en Australie zien gaan.

Coen Mitchell heeft vandaag op zijn Instagram gepost dat hij naar Duitsland en England wil komen, dus dat is al wat meer in de buurt :)
https://www.instagram.com/p/BM52fWyghRU ... hell&hl=en

Oeeehh nice! (Voor jullie dan :)) )

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:10

Over die stipjes kan ik je wel gerust stellen :). Zo snel lopen de echt niet uit.

De mijne is nu 6 jaar oud en wel dit jaar opnieuw overtrokken aangezien de kleur niet meer zo mooi was, maar de stipjes zijn er nog steeds (weliswaar minder uitgesproken). We hebben hem wel donkerder en robuuster gemaakt omdat die lichte kleur jammer genoeg echt niet goed bleef op mijn voet, net als die allerfijnste lijntjes. Daarvoor zou een meer slijtvaste plek wel beter zijn denk ik :j .

2010 net gezet
Afbeelding

2016 alweer genezen
Afbeelding

Ik zou bij het bijwerken wel vragen om extra aandacht te besteden aan de lijnen, om die toch nog wat strakker te krijgen. En jij moet er vooral blij mee zijn!

Ik overweeg nog steeds om mijn eerste volledig te laten coveren. Die is ooit wel helemaal opgefrist, maar ook maar in de mogelijkheid die er was met het behouden van de tekening. Als ik die zou willen laten coveren gaat denk ik 3/4 van mijn onderbeen gedaan moeten worden denk ik, dus daar wacht ik nog even mee :+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 16:17

Afbeelding

Dit is m geworden! Zinnetje uit een liedje van Nick Cave and the Bad Seeds. Was binnen 30 minuten weer buiten.

Edit: bokt upload pakt m niet, dus maar even via tinypic. Foto is alleen wel gedraaid :=

Edit2: laat maar :') doe her vanavond via de laptop wel
Laatst bijgewerkt door lifeofmarit op 17-11-16 16:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 16:22

Ik kan hem niet zien... ben wel heel benieuwd naar wat er staat, nick cave fan hier :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 16:23

Ik zie hem ook niet.

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 22:54

Ik ook niet :( ben benieuwd!

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 01:05

Ik neem jullie tips zeker mee. Ga morgen naar de tattoo artist om dit voor te leggen dan gaan we een afspraak maken voor bijwerken of morgen al afhankelijk van hoe goed het genezen is.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 09:37

Ik mag over een uur voor nummer vier!

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 09:45

Rianne1994 schreef:
Ik neem jullie tips zeker mee. Ga morgen naar de tattoo artist om dit voor te leggen dan gaan we een afspraak maken voor bijwerken of morgen al afhankelijk van hoe goed het genezen is.

Moet altijd minstens 3 weken tussen zitten voordat er weer overheen getattoeƫerd kan worden. Het is een open wond die eerst moet genezen. Daarnaast is het nog pijnlijker binnen die 3 weken :D.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:19

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 13:05

Sorry dit moest ik gewoon even met jullie delen.

Afbeelding

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 13:54

:)) :))

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 14:37

Zooo, ik ben weer thuis! Ik ging voor een bootje op mijn enkel. Ter plekke met Josephine van Clair Obscura ontworpen en ik vind em helemaal fijn!

Afbeelding

Maar.... Afgelopen weekend is mijn oudste kat overleden en ik zat te spelen met een ideetje. Dus ook meteen die laten zetten! :D

Afbeelding

En stiekem vind ik die nog veel leuker! :))
Laatst bijgewerkt door Imre op 18-11-16 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 14:39

Wat gaaf! Super leuk en subtiel! <3

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 14:45

Inderdaad heel subtiel en ook weer mooi gezet door Josephine!

Ik hoop dat ze mijn mail heeft gezien over het bijwerken, maar dat denk ik niet :') Zal nogmaals wel een mail sturen :o

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 14:47

Clair Obscura, wat ziet het er gaaf uit <3 ik mag over twee week eindelijk bij haar!!! *\o/*

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 15:05

Ah die kat is heel subtiel <3
Gecondoleerd met je kat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 15:06

Leuke kleine tatoeages. Ben alleen bang dat die op je voet niet lang mooi blijft. Maar de tijkd zal het leren.