Nagellaktopic deel 8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:17

.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:17

De pest is..... heb 1 chip op 1 nagel maar de pest is.... 2 nagels zitten "los" en tja... daar ga ik dan ana pulken... zo slecht maar ik kan er niks aan doen maar wil het toch echt nog even laten zitten. Dus ik tik mezelf wel op mn vingers :')

VenoSnorlax

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:18

Owh Tazzey is niks raars aan hoor toen mn knie uit de kom was moest ik 3 kwartier op de ambulance wachten en toen heb ik mn nagels gevijlt en mn nagelriemen verzorgt hoor :') Had vanalles bij me

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:20

Yonker, herkenbaar. Als de gellak bij mij beschadigd is ga ik ook pulken. Niet goed I know...

Anke98 haha da's best ernstig. Ik heb wel nagelverzorgingsspul in mijn tas maar ben in het ziekenhuis nooit echt in de mood om er iets mee te doen. Ik kruip gewoon chagrijnig weg in mijn e-reader.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:22

Ik moest 3 kwartier wachten en ik ben nooi zo van het emoties tonen dus we hebben terwijl mn knie er naast lag nog gelachen en ik heb ook dus mn nagels verzorgt :') De enige die hem de hele tijd streste en vroeg of ik niet flauw zou vallen was mn gymleraar :') Gewoon kijken wat jou het beste afleid

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:26

Stef, ik heb er juist bewust voor gekozen alleen de witte rand te lakken (met een veel te witte wit, wil daar nog een meer natuurlijke voor zoeken) omdat ik m met roze vaak zo nep vind. (Nu met deze wit ook hoor, daar niet van :+ ) Dan ziet het er vaak zo gemaakt uit. Of jij moet me de perfecte french kleuren kunnen geven? In gellak dan he, mijn nagellak staat in mn kastje zielig te zijn en wordt niet meer gebruikt.

Vind french heel mooi namelijk, als hij natuurlijk is. Maar aangezien ik mn eigen nagels niet netjes genoeg kan houden om het alleen met blanke lak te doen ben ik toch wel een beetje op zoek naar de ideale kleuren gellak hiervoor... Heb nu gewoon echt wit wit, van een afstandje heel mooi, maar van dichtbij vreselijk nep/overdreven, haha.

En ik seal eigenlijk bijna nooit, en blijft netjes minstens 2 weken zitten. Dus weet niet helemaal of dat echt 100% de oorzaak is Yonker

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:28

Ik heb van Pink Gellac de 121 French Pink en de 101 Soft White. Dat vind ik zelf hele mooie french kleuren.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 15:29

Ik heb een french setje van Yves Rocher die vind ik ook heel erg fijn :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 16:25

Helaas jolien, heb in de gellak nog geen mooie cover gevonden. In gel heb ik wel een hele mooie

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:15

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:18

Geen idee, maar ik heb het nog nooit geprobeerd en ik ga het ook niet proberen.
Een fast dry top coat werkt net zo goed en beschermt je lak ook beter lijkt me.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:23

Maar ik heb geen fast dry topcoat en mag dus ook niks meer kopen even

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:37

Anke, essence heeft ook een quick dry topcoat. Niet zo snel als sv, maar wel sneller als normale topcoats. Kost maar iets van 2 euro. Misschien die eens proberen?
Awh, balen met je gellak Yonker!!
Hahahaha, je nagels doen met je knie uit de kom :') Zou niet het eerste zijn waar ik dan aan zou denken haha.

Hele leuke 'budget verrassing!' DA - 108

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 17:41

Het eerste waar ik aan dacht is dat ik de paarden moest doen :')
En ik mag helemaal geen nagellak meer kopen even :\

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 18:12

Ik denk dat de truck uit het filmpje wel kan werken. Ik gebruik de dry drops van Essence en dat is in feite ook gewoon vette zooi. Maar ik denk dat een instant dry topcoat beter werkt inderdaad.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:20

Oke, ladies, dit kan echt niet meer gewoon... Ik ga stage lopen vanaf volgende week, op kantoor, maar ik moet 1 job per week op de werkvloer meedraaien. En op die job mogen mn nagels niet lang zijn (lees: ze mogen niet boven je vingertoppen uitsteken) en ik mag geen nagellak op! Dat betekent dus dat ik mn gellak voor 10 maanden in de kast moet laten staan -O- Y;(

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:31

Kantoor en korte nagels? Welke branche?

Ik mag ook geen nagellak op als ik in de loods loop, maar dat is allemaal groente en fruit dus ook wel logisch. Voor mijn baantje op kantoor mag ik het gewoon, zou ook niet weten waarom niet.

Die had ik ook Fieke, leuk kleurtje.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:33

Ik moet 1x in de week (26 uur per maand) een horecaproject meelopen. En daar mag het dus niet. Op kantoor natuurlijk wel, maar ja, daar heb ik niet zoveel aan. Kan ik mn gellak niet meer gebruiken, want gewoon doorzichtig mag ook niet... En ik ga het er niet elke week afhalen, dat kost me veel te veel tijd..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:41

Dat is jammer Jolienn. Ik ga morgen maar weer wat swatches maken.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:45

Informeer goed! Ik heb dames in de zorg die geen normale lak op mogen, maar wel gelpolish of echt kunst nagels. Dit ivm het afbladderen van gewone lak.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:47

Jammer jolienn hopelijk mag gellak wel

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 19:56

Yv_ schreef:

Ik mag ook geen nagellak op als ik in de loods loop, maar dat is allemaal groente en fruit dus ook wel logisch. Voor mijn baantje op kantoor mag ik het gewoon, zou ook niet weten waarom niet.

En als je dan bv handschoenen aan doen Yv?

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 20:20

Ja maar dan zien mensen mij met glimmende nagels. Denk dat ze daar 1 lijn in trekken. In de voedselindustrie snap ik het wel qua afbladderen wat in voedse kan komen. Maar ik dien het alleen op, of ik tap bier. Lijkt me weinig kwaad kunnen. Maar ik zal nog wel eens vragen inderdaad. Mja zij zien/weten natuurlijk niet dat het gellak is ipv gewoon. Ze kunnen moeilijk iedereen controleren

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 21:13

Skessa_ schreef:
Yv_ schreef:

En als je dan bv handschoenen aan doen Yv?

Mag ook niet. Evenals oorbellen en andere sierraden, zelfs geen knopjesoorbellen.
Ik kom alleen in de loods voor in- en uitklokken en zolang ik achter de rode lijn blijf, "mag" het.
We moeten ook allemaal een stofjas aan en een haarnetje op als we echt daadwerkelijk de loods in gaan.
Best streng, maar snap het wel. Het is voedsel natuurlijk.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 22:24

Ok, miss ongeduld heeft net base- en topcoat van Bluesky besteld en een kleurtje van Gelish.
Kon zo vreselijk weinig swatches vinden van Bluesky dat ik het er maar niet op heb gegokt, want heb ondertussen wel genoeg miskopen gedaan :=